نوشته شده توسط : alireza
 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،‌ ناصرحجازی گفت: بازی در تبریز قابل پیش‌بینی بود كه سخت باشد ولیكن اگر داور عدالت را اجرا می‌كرد و جاسم كرار از بازی اخراج می‌شد استقلال به راحتی برنده مسابقه بود ضمن آنكه فرهادمجیدی هم می‌توانست در آخرین لحظه یاد دربی 69 را زنده كند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 781
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پخش زنده دیدارهای تیم فوتبال استقلال در سینما با صدای دالبی فارس : محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با تلاشی كه صورت گرفته و با تایید وزارت ارشاد و تمام ارگان های مربوطه و طبق قراردادی كه به زودی توسط آقای فتح الله زاده امضا می شود قرار است

 


:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 880
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

اختصاصی استقلالی - وقتی بعد از چند سال كه داوران خارجی دربی سرخابیها را سوت می زدند، بالاخره در بازی برگشت لیگ 88 قرار بر این شد كه به جهت بالا بردن سطح داوری در ایران، قضاوت این بازی بزرگ نصیب داوران وطنی شود. اكثر كارشناسان، مطبوعات و مردم از این قضیه استقبال كردند.
در سه بازی قبل كه استقلال نتیجه مطلوب نمی گرفت داوران ایرانی عالی بودند، اما در دربی 69 استقلال پیروز میدان شد، كه این نتیجه برای عده ای كه نقش تعیین كننده ای در اذهان عمومی دارند، ناراحت كننده بود.
همیشه گفته اند انسانهایی كه ریاكار هستند و تظاهر میكنند، بالاخره روزی ماهیتشان معلوم میشود. گزارشگران و مجریان صدا و سیما، روزنامه ها، سایتها و ... كه خود را عادل می دانستند و تظاهر به بی طرفی میكردند، ماهیت خود را نشان دادند. و چه خوب شد كه این گونه شد. تا استقلال دشمنان خود را بشناسد.
تمام این اتفاقات تلخ بعد از برد استقلال در مقابل رقیب دیرینه خود آغاز شد. آیا این جرم است ؟ آیا بردن حق ما نبود؟
استقلال را متهم به خرید داور می كنند !!!
در این بازی كمك داور با شهامت پرچم خود را بالا برد و گل پرسپولیس را مردود اعلام كرد. با یكبار دیدن شاید به نظر آفساید نباشد، ولی وقتی چندبار مشاهده می كنیم، مشخص می شود كه آفساید بدرستی اعلام شده . كمك داور در این صحنه بهترین جایگیری را دارد، و فقط او می تواند نظر دهد. چرا قبل از این، كارشناسان می گفتند دوربین ها نمی توانند ملاك تشخیص باشد، و اگر كمك داور جایگیری مناسبی داشته باشد حرف او سند است، اما حالا حرفشان برعكس شده.
فقط تنها ایرادی كه از كمك داور باید گرفت این است كه از رأی خود نمی تواند دفاع كند. آقای مرتضی كریمی، مرد باش و با شهامت به همه اعلام كن كه نظرت در مورد آفساید درست بوده. از چه چیز و چه كسی میترسی؟ از چند پیامك و تهدید ابلهانه ؟
از این بازی به بعد هر كسی به خود اجازه میدهد استقلال را با الفاظی كه شایسته خودشان است مورد اهانت قرار دهد !
از مدیرعامل تراكتورسازی گرفته تا ... كه همه میخواهند جو را علیه استقلال خراب كنند.
آیا یادتان رفته كه فقط در همین دو سه سال اخیر چه ضررهایی كه خواسته یا ناخواسته از طرف داوران متوجه استقلال بوده و چه اشتباهات فاحشی داوران مرتكب شدند.
آری هوادار مراقب جریانی كه به راه افتاده باش. استقلال بیدی نیست كه با این بادها بلرزد و هواداران غیرتمند این تیم هم تا آخر ایستاده اند.در این برهه از زمان نباید تیم را تنها بگذاریم و با حضور در ورزشگاه قوت قلبی باشیم برای استقلال.
باید با فكر و منطق دست بكار شد. ما مانند دیگران نیستیم كه بخواهیم با توهین و رفتار ناشایست علیه كسی بپاخیزیم. همیشه و در همه جا فرهنگ بالای نیلوفران آبی زبانزد بوده است. در باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال (تاج سابق) اشخاصی حضور داشتند كه رفتار آنان الگوی یك ملت بود.
تاج كبیر آسیا اكنون مورد تهاجم كسانی قرار گرفته است كه لُمپن هایی بیش نیستند.
به عنوان اولین قدم به طور كلی تمامی برنامه های ورزشی صدا و سیما كه در مورد فوتبال، مسابقه نظر سنجی برگزار میكنند، تحریم می شود. و به هیچ عنوان در این نظرسنجی ها شركت نمی كنیم. به خصوص برنامه نود.
اگر هوادار استقلال هستیم به حرفمان عمل كنیم.
به امید قهرمانی استقلال در ایران و آسیا
انتهای پیام



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: بازدید از این مطلب : 946
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

آرش برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال، مصدومیت خود و دیگر مسائل به صحبت پرداخت.

* ظاهرا مصدوم هستی؟
- بعد از بازی مقابل پرسپولیس زانویم ورم كرد و فكر می‌كنم مشكل غضروف داشتم به همین دلیل پس از مشورت با كادر پزشكی به فیزیوتراپی مشغول هستم.

* در این چند فصل اخیر كمتر مصدوم شده‌ای؟
- در 9 سال گذشته تا به حال این گونه مصدوم نشده بودم و در این فصل چند بار دچار مشكل شدم.

*‌ به بازی با راه آهن قطعا نمی رسی؟ درست است؟
- بله. در این دیدار حضور ندارم و تا 10 روز باید فیزیوتراپی كنم.

* درباره اینكه می‌گویند داوری‌ها به نفع استقلال است چه نظری داری؟
- من بازی با تراكتورسازی را از تلویزیون دیدم اما زاویه‌ای كه پخش می‌شد چیزی را نشان نمی‌داد. با این جوی كه به راه افتاده داوری‌ها از این به بعد به ضرر استقلال خواهد بود. فكر می كنم با این شرایط از این به بعد در داوری دچار مشكل شویم و این حرف‌ها روی روند داوران تأثیر بگذارد.
هر سال برای یك تیم حاشیه درست می‌كنند. سال گذشته به سپاهان می‌گفتند و امسال نوبت استقلال است. یادم می‌آید از زمانی كه در استقلال بودم همه داوری‌ها علیه این تیم بوده و فكر می‌كنم مطرح كردن این صحبت‌ها كه كمك داور یا داور از ما حمایت می‌كنند درست نیست.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 778
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مدیرعامل باشگاه تراكتورسازی فرد كوچكی است و من به جواب این افراد نیازی ندارم.


منصور پورحیدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تنش ایجاد شده بین باشگاه تراكتوسازی و استقلال و همچنین مسائل داوری صحبت كرد.

فارس: ظاهرا حواشی بازی با تراكتورسازی تمامی ندارد؟
وقتی تیمی باسابقه مثل تراكتورسازی با این همه هوادار پرشور كه حمایت آنها در قبال تراكتورسازی لذت بخش است را آدم هایی این‌چنینی اداره می كنند توقع دیگری هم نباید داشت.‌ آدم هایی كه به لحاظ مدیریتی و فنی این تیم را می چرخانند افراد كوچكی هستند و دفعه اولشان نیست كه چنین برخوردهایی می كنند. آنها نمی توانند پاسخگوی هواداران خود باشند و این گرفتاری ها را درست می كنند.

فارس: آقای جعفری مدیرعامل تراكتورسازی در قبال موضع گیری های شما گفته "پورحیدری را در حدی نمی بیند كه جوابش را بدهد. "
من نیازی به جواب ایشان ندارم. حرف های او بعد از بازی با استقلال صادقانه نبود. فكر می كنم ماجرای به حاشیه بردن استقلال از اینجا شروع شده كه كسی به دلیل مشكلاتی كه استقلال پیش از فصل داشت انتظار نداشت این تیم این قدر خوب خود را جمع و جور كند و نتیجه هم بگیرد. به همین دلیل وقتی می بازند یا امتیاز از دست می دهند به جای پاسخگویی توپ را به زمین حریف می اندازند در حالی كه این قدر كه استقلال در دو بازی اخیر خود از داوری لطمه خورده حریفان ضرر نكرده اند.

فارس: اما علی دایی هم دوباره در مورد دربی اظهار نظر كرده و معتقد است استقلال با فتوشاپ ثابت كرده كه گل این تیم آفساید بوده و مظلوم نمایی می كنید؟
دایی مسئول تیم خودش است و نظرش را داده. من جوابی به او نمی دهم.

فارس: در این چند روز جو بدی علیه استقلال بابت مسائل داوری به وجود آمده. این مشكل ساز نیست؟
ما مشكلی نداریم. تیم بزرگ وقتی هواداران زیادی دارد این مسائل را هم دارد. باید تلاش كنیم این مشكلات كمتر شود. بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم.

فارس: فكر می كنید با این شرایطی كه داشتید روز جمعه مقابل راه ‌آهن تمركز لازم را داشته باشید؟
همه مسابقات سخت است. نمی توانیم مدعی باشیم كه همه بازی ها را می بریم. به مسائل داوری هم كاری نداریم. اگر هم اشكالات داوری داشته باشیم به این شكل اعتراض نمی كنیم. این استقلال هنوز هم جا دارد تا نیم فصل آماده تر شود.

فارس: با حاشیه ها چطور كنار می آیید؟
همه تلاش من و كادرفنی استقلال و همچنین باشگاه این است كه مشكلات كمتر شود. ما همدیگر را قبول داریم و همدل هستیم. سعی می كنیم تیمی داشته باشیم كه تا اندازه ای پاسخگوی هواداران خود باشیم.

فارس: فكر نمی كنید استقلال برای ادامه روند موفقیت هایش نوسان دارد؟
این طبیعی است كه اشكالاتی داریم اما باید مرتفع شوند. تیم ها به هم نزدیك هستند. مثلا همین راه آ‌هن تا همین چندی قبل در انتهای جدول بود. ما هم دنبال برطرف كردن مشكلات خود هستیم و اشكلات خود را هم به گردن دیگران نمی اندازیم. همین هواداران پرشور تراكتورسازی به طور حتم از تیم خود انتظار دارند. آدم هایی كه در تیم تیم مسئولیت قبول می كنند باید بدانند در چه تیمی حضور دارند و در جهت جلب رضایت هوادارانشان قدم بر دارند. من یك سؤالی دارم.

فارس: بفرمایید.
كدام یك از آقایان كارشناس با قاطعیت گفته اند كه دو گل خورده ما مقابل پرسپولیس و تراكتورسازی آفساید نبوده است؟ در آن لحظه كمك داور چطور می تواند به همان شیوه ای كه همه مدعی هستند تشخیص دهد؟ من اعتقاد دارم حریفان مشكلات داوری را جلو انداخته اند تا مشكلات خود را پنهان كنند. چطور برای دربی كسی از خطای بادامكی كه اخراج داشت حرفی نمی زند. یا در همین بازی با تراكتورسازی كسی از اتفاق رخ داده بین علیزاده و بازیكنان استقلال و تمارض های جاسم كرار چیزی نمی گوید؟ اینها مسائلی است كه پشت گل های آفساید اعلام شده قایم شده است. به هر حال استقلال كار خودش را ادامه می دهد و شاید در ادامه مسیر باخت هم بیاوریم.

 

alireza:اماکاشکی جوابشو نمیداد چون الان فکر میکنه خیلی کسیه



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 832
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

محمد حسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره احضار به كمیته انضباطی و موضع گیری مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره مصاحبه اخیر وی صحبت های زیر را مطرح كرد:

فارس: به نظر می آید با مصاحبه ای كه بعد از بازی با استقلال با فارس انجام دادید همه را علیه خود كردید و گفته می شود می خواهند شما را حذف كنند...
وقتی پیروزی شیرین ما را با مساوی عوض می كنند این اتفاقات هم می افتد. هیچ مانعی ندارد كه همه علیه من شده اند. برای باشگاه تراكتورسازی تبعات این موضوع را می پذیریم. البته من این خبرها را از رسانه ها می خوانم و به خودم كسی چیزی نگفته است. اگر این خبرها هم نباشد روزنامه ها مطلبی برای نوشتن ندارند.

فارس: خبر دارید كه به كمیته انضباطی احضار شدید؟
اتفاقا این خبر را هم از اخبار تلویزیون شنیدم. هنوز كه رسما چیزی به من اعلام نشده اما مشكلی نیست. به كمیته انضباطی می روم و در آنجا هم با دوستان با مدرك صحبت می كنم.

فارس: اكنون كه چند روزی از بازی می گذرد، فكر نمی كنید نسبت به این موضوع احساسی برخورد كردید؟
من هیچ حرفی را از روی احساس نزدم. با توجه به شرایط موجود و كنار گذاشتن سه بازی كنار هم كه باعث شد استقلال بتواند امتیاز بگیرد این حرف را زدم. این تیم مقابل سپاهان، پرسپولیس و تراكتورسازی روی اشتباه داوری توانسته امتیاز بگیرد. من هیجان زده نشدم. از سن و سال من گذشته كه از روی احساس حرف بزنم. متاسف هستم كه چنین مسائلی پیش می آید اما احساسی نیستم. با جرات اعلام می كنم كه با تمام قدرت از حقوق تراكتورسازی دفاع می كنم ولی متاسفانه عده ای فرافكنی می كنند.

فارس: منصور پورحیدری نسبت به صحبت های شما موضع گیری سختی كرده است.
جواب پورحیدری را نمی دهم چرا كه او را در حد خودم نمی دانم. جواب دادن به او را به عهده روابط عمومی باشگاه گذاشته ام. من خارج از هیجان و احساس فقط می خواهم از تیم خودم دفاع كنم. به استقلال كاری ندارم. مگر تا به حال علیه این تیم حرفی زده بودم؟ طرف من اصلا مسئولان استقلال نیستند. طرف من كسانی هستند كه می آیند داوری می كنند و از روی همان برگه های داوری تیم ها را جریمه می كنند و یا باعث باخت تیم ها می شوند.

فارس: آقای تاج هم نسبت به صحبت های شما واكنش نشان داده و معتقد است شما مثل كسانی كه روی سكو هستند حرف زده اید؟
من هم آدمی هستم مثل سایر هواداران تراكتورسازی كه از روی سكو بازی را می بینم. وقتی اسكوربرد ورزشگاه دو بار صحنه را نشان می دهد و معلوم است كه گل آفساید نیست، ناراحت می شوم و وقتی هم از سكوها پایین می آیم از من سوال پرسیده می شود و من هم جواب می دهم و می گویم انگار نوبت قهرمانی استقلال است. خوب دقت كنید. آقای تاج وقتی می گوید اعمال نظر شخصی می كنم تا جعفری مدیرعامل تراكتورسازی تنبیه شود یعنی چه؟ این سؤال برانگیز نیست؟ اتفاقا من دست روی همین مسئله گذاشته ام. با همین اعمال نظرهای شخصی است كه فوتبالمان به اینجا رسیده است. از كجا معلوم كه همین اعمال نظرهای شخصی باعث نشده باشد كه تراكتورسازی ضرر كند. پس وقتی می گویم كه قرار است استقلال قهرمان شود دلیلش همین صحبت هایی است كه می شنوم. كمیته داوران می تواند راحت اشتباه خودش را قبول و عذرخواهی كند. اتفاقات داوری كه یكی دو تا نیست. استقلال به خاطر این اشتباهات توانسته 6 امتیاز بگیرد. سایر تیم ها هم برای قهرمان شدن سرمایه گذاری می كنند.

فارس: برای بازی با سپاهان نگران داوری نیستید؟
نمی خواهم پیش داوری كنم. فدراسیون را قبول داریم. فقط از مسئولان فدراسیون می خواهم وقتی می خواهند در مورد فوتبال تبریز تصمیم گیری كنند از چهار بعد، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی به این قضیه نگاه كنند.



:: موضوعات مرتبط: مطالب طنز , ,
:: بازدید از این مطلب : 800
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

با گذشت 2 هفته از داربی پایتخت، حواث روی داده در آن بازی هنوز محل مناقشه است و عکس صحنه گل مردود پرسپولیس همچنان خبرساز است!

00000395.jpg

 

   سایت رسمی باشگاه استقلال درباره عکس صحنه گل پرسپولیس در دربی که در روزنامه استقلال جوان چاپ شده بود، توضیحاتی ارائه کرد: "هرچند در برنامه اخیر 90، دکتر فتح‌اله‌زاده مدیریت باشگاه استقلال توضیحات کاملی را پیرامون شبه عده‌ای مبنی بر فتوشاپی بودن عکس صفحه نخست روزنامه استقلال جوان داد ولیکن ظاهرا این مساله تبدیل به استفاده ابزاری برای برخی از عزیزان شده است. اولاً همچنان ثابت نشده است که عکس مورد نظر فتوشاپی بوده است یا خیر! ثانیاً اگر هم چنین موردی اثبات شود،‌این مساله ارتباطی به روزنامه استقلال جوان و باشگاه استقلال ندارد چرا که این عکس برگرفته شده از دو سایت رسمی کشور است و باشگاه استقلال و روزنامه استقلال جوان در آن دخل و تصرفی نداشته‌اند.

   در ضمن علی دایی مورد احترام باشگاه استقلال است ولی نباید فراموش کرد ایشان نیز با لحاظ اشتباهات داوری قهرمان ایران شدند و اشتباهات داوری جزء لاینفک فوتبال است ضمن آنکه در سال جاری هرگز اشتباهات داوری به سود استقلال نبوده و اگر هم مساله‌ای بوده مورد اجماع کلیه کارشناسان داوری نبوده است".

 



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 827
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ختصاصی استقلالی- از ابتدای این فصل تعدادی کمر به نابودی استقلال بستند....
ابتدا با استعفای تمامی اعزای هیئت مدیره و مدیر عامل وقت شروع شد... روزهای طلایی نقل و انتقالات می گذشت ولی هنوز تیم نه مدیر عامل داشت و نه سر مربی...مهره های کلیدی تیم به تاراج رفتند..بدخواهان تیم همه از این اتفاقات خوشحال بودند و فکر میکردند که کار استقلال تمام شده و به هدف پلید خود رسیده اند...
تا اینکه آقای فتح الهه زاده سکان هدایت باشگاه را بدست گرفت...جناب آقای دکتر خیلی سریع دست به کار شد و سرمربی را انتخاب کرد و بازیکنان خوبی را جذب کرد...و محیط آرامی را برای تیم بوجود آورد...
این افراد که دیدند تیم دارد سر و سامان می گیرد دوباره دست به کار شدند سعی کردند تیم را به حاشیه ببرند..اول از همه سعی کردند که آقای حجازی را مقابل باشگاه قرار دهند اما با درایت کادر مدریت ماجرا حل شد بعد از آقای حجازی سراغ برادر آقای مظلومی رفتند این بار هم تیرشان به سنگ خورد اما دست بر دار نبودند این بار نوبت آقای روشن بود که دکتر با صحبت کردن با آقای روشن ماجرا رو فیصله داد... از راه های مختلف سعی کردند تیم را به حاشیه ببرند.. حتی سعی کردند که مدرک آقای فتح الهی زاده رو جعلی و تقلبی نشان دهند...سعی کردند که بازیکنان سابق استقلال رو مقابل تیم فرار دهند...اما باز هم ناکام موندن...
این حاشیه ها ادامه داشت تا اینکه به بازی دربی و آن صحنه مشکوک رسیدیم نشریات و رسانه ها از جمله نود این قدر که به این صحنه پرداختند به پیروزی شیرین استقلال در بازی توجه نکردند...ازبازی دربی به بعد اکثر رسانه ها مثل نود سعی کردند که نشان دهند که داوری به سود استقلال است...آیا واقعا این صحنه های مشکوک که هنوز هیچکس نمیداند که آفساید بوده یا نه اینقدر جنجال بر انگیز است پس چرا فصل گذشته که اینقدر داوری به ضرر استقلال بود این رسانه ها سکوت کردند چرا بازی با پیکان که توپ کامل از خط رد شده بود و داور آن توپ رو اوت اعلام نکرد و استقلال شکست خورد چیزی نگفتند بخاطر همین هنوز تکلیف آسیایی بودنش معلوم نیست ..همین رسانه ها خیلی راحت گذشتن و اون باخت رو به کادر فنی تیم نسبت دادند.. اما حالا رسانه ها این برد را به داوری نسبت می دهند.. این تبعیض ها بخاطر چیست؟
حالا میفهمیم که که چرا کادر فنی بازیکنان را ممنوع المصاحبه کردند...مصاحبه با رسانه ای که علیه استقلال هست بضرر تیم خواهد بود و تیم را بحاشیه خواهد کشاند...
این سوال ها مطح میشود که چه کسانی و با چه اهدافی سعی میکنند که تیم را به حاشیه ببرند؟ تا کی این کار خود را ادامه خواهند داد؟ اینکه استقلال نتیجه نگیرد چه سودی برای این افراد دارد؟ و...
12 هفته از لیگ میگذرد و استقلال فقط با 1 باخت در رده دوم جدول قرار دارد این نتایج نشان میدهد که این حاشیه ها تا به اینجا تاثیر گذار نبوده...این حاشیه ها تا زمانی که خانواده آبی استقلال همدل و متحد باشند هیچ تاثیری بر تیم نخواهد داشت...



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 667
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این مسئله که در تیم ما هر بازیکنی قهر می کند، به ترکیب اصلی راه می یابد، صحت ندارد.

00006281.jpg

 

پرویز مظلومی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل راه‌آهن اظهار داشت: فوتبال زیبایی از دو تیم شاهد بودیم. 35 دقیقه اول بازیکنان سنگین بودند و راه‌آهن چرخش خوبی روی توپ داشت اما 10 دقیقه پایانی نیمه اول کار را در دست گرفتیم.
وی افزود: در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و به هدفمان که همان کسب 3 امتیاز بود رسیدیم به تیم راه‌آهن نیز تبریک می‌گویم که توانسته تیم بهتری شود.
مظلومی درباره حضور شریفات در این دیدار عنوان کرد: ما نسبت به بازیکنانی که داریم سیستم خود را انتخاب می‌کنیم. در این بازی می‌خواستیم از امیدرضا روانخواه استفاده کنیم و وسط زمین را تقویت کنیم. شریفات هم یکی از بازیکنانی است که در حال جا افتادن در ترکیب استقلال است.
سرمربی استقلال درباره اینکه چه زمانی قرار است جایگزین دوس سانتوس انتخاب شود گفت: ما اکنون در تیم خود به فکر سانتر از جناحین نیستیم، هرموقع خواستیم از جناحین سانتر کنیم به فکر مهاجمی که سرزن باشد می‌افتیم و البته این را هم بگویم ما هم بازیکنانی داریم که همه از ترکیب استقلال دور هستند.
مظلومی ادامه داد: باید از تک تک بازیکنان استقلال تشکر کنم که چه در بیرون زمین و چه در درون زمین یکدل هستند. آنها تلاش و دوندگی خوبی دارند.
سرمربی استقلال درباره دفاع تیمی گفت: تمام سعی و تلاش من این است که دفاع تیمی را تقویت کنم نه خط دفاع را. وقتی تیمی گل می‌خورد فقط دروازه‌بان و دفاع مقصر نیستند. دیدید که در همین بازی میلاد میی‌داودی در دقایق پایانی بازی یکی از توپ‌های راه‌آهنی‌ها را گرفت. استقلال اگر بتواند خوب دفاع کند می‌تواند به هر تیمی گل بزند.
مظلومی درباره داوری این دیدار نیز اظهار داشت: داوری بازی مشکلی نداشت که بخواهم از آن صحبت کنم.
وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا هر بازیکنی که از استقلال قهر کند در ترکیب اصلی این تیم قرار می‌گیرد، گفت: اصلاً این‌طور نیست. آنهایی که در این مدت در کنار تیم بودند می‌بینند هر بازیکنی که حقش باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد و اتفاقاً هرکسی که قهر کند از ترکیب بیرون می‌رود.
وی در ادامه در پاسخ به سؤال دیگری مبنی براینکه گزارشگر این بازی اعلام کرده وحید طالب‌لو پس از جلسه با علی فتح‌الله‌زاده به ترکیب استقلال بازگشته است گفت: همه بازیکنان ما پیش مدیرعامل می‌روند. آنکه تصمیم‌گیرنده نهایی است من هستم. اکنون که بحث گلرها پیش کشیده شد باید بگویم بعد از دربی محمدی از ناحیه انگشت دست آسیب دید و دوباره به وحید طالب‌لو فرصت دادیم و شاهد هم هستید که طالب‌لو در این سه بازی عملکرد خوبی داشته است. کار من این است که از همه بازیکنانم استفاده کنم اگر قرار باشد در طول فصل فقط از 11 نفر استفاده کنم کم می‌آورم.


:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 774
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

روازه بان استقلال: برای کسب سه امتیاز پا به آبادان خواهیم گذاشت.

وحید طالب‌لو در خصوص حضورش در ترکیب و سایر مسائل مربوط به استقلال صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

* به عنوان اولین سؤال چرا در دربی بازی نکردی؟
- بعد از دو بازی مقابل مس کرمان و سایپا که به گفته کادر فنی خوب کار کردم در بازی با صبا نیمکت نشین شدم و باتوجه به اینکه رسم بر این است که هر کس در بازی قبل از دربی در ترکیب باشد در این مسابقه حساس هم فیکس خواهد بود این اتفاق برای من افتاد. حالا هم مشکلی ندارم و آن مسئله تمام شده است. خدا را شکر می‌کنم که به شرایط آرمانی برگشته‌ام و حاصل تلاش و زحماتی را که از ابتدای فصل به دنبال آن بودم گرفته‌ام.

* یعنی نسبت به گذشته یا فصل قبل تلاشت بیشتر شده است؟
- واقعا باید بگوم که از تمام خوشی‌های زندگی‌ام زده‌ام. وقتی یک جوان ازدواج می‌کند باید بیشتر به فکر خانواده‌اش باشد و وقتش را برای آنها بگذارد اما من از تمام لذت‌های ابتدای دوران تأهلم زده‌ام. شب‌ها ساعت 10 می‌خوابم و صبح‌ها ساعت 6 صبح از خواب بلند شده و تمرین می‌کنم. به خاطر هدفی که دارم زندگی‌ام را حرفه‌ای‌تر از قبل برنامه ریزی کردم و شاید به خاطر همین مسئله از مسافرت‌ها و خیلی خوشی‌هایی که باید در کنار همسرم پس از ازدواج داشته باشم گذشته‌ام و تمام تمرکزم را معطوف به این کردم که به هدف ابتدای فصلم برسم.

* این هدف چه چیزی است که اینقدر از رسیدن به آن صحبت می‌کنی؟
- از ابتدای فصل گفتم هدفم این است که در تیم خود جایگاهم را پس بگیرم و با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشم. با حمایت‌های مظلومی به تیم ملی بازمی‌گردم.

* در طول بازی دیروز چند بار مطرح شد که وحید طالب لو به خاطر قهر پس از دربی در ترکیب استقلال قرار گرفته است؟
- فکر می‌کنم آقای مظلومی بهترین صحبت را در این مورد انجام داد و من هم حرف ایشان را تأیید می‌کنم. جا دارد قبل از پاسخ دادن به سؤال شما از حمایت‌های پرویز مظلومی تشکر کنم و مطمئن هستم که ایشان به من کمک خواهند کرد که به جایگاه اصلی‌ام بازگردم و در تیم ملی شرایط خوبی را تجربه کنم. همانطور که سرمربی تیم استقلال گفت، هر کس در تیم ما قهر کند نه تنها فیکس نمی‌شود بلکه جایی در ترکیب نخواهد داشت. اگر این گونه بود که تمام بازیکنان قهر می‌کردند و از این ترفند استفاده می‌کردند. هنگامی که نزد آقای فتح الله زاده رفتم آقای پورحیدری حضور داشت و صحبت‌هایی را با این دو عزیز در میان گذاشتم. این صحبت‌ها ربطی به دربی نداشت و بیشتر در خصوص مسائل کلی فوتبال صحبت کرده بودیم.
سرپرست باشگاه استقلال نصیحت‌های پدرانه به من انجام داد. ایشان همیشه خیر و صلاح من را خواسته‌اند و سعی کرده‌اند در شرایط سخت و شرایط خوب به من کمک کند. باز هم تأکید می‌کنم غیبت آن روز من در تمرین استقلال پس از دربی تنها به دلیل مسائل شخصی بود و قهری در کار نیست.

* رابطه‌ات با کادر فنی استقلال چگونه است؟ به نظر می‌رسد موجبات اعتماد مظلومی را فراهم کرده‌ای؟
- همان زمانی که بازی نمی‌کردم ارتباط خوبی با کادر فنی تیم استقلال داشتم. علاوه بر ایشان با آقای حجازی که یکی از اسطوره‌های باشگاه استقلال هستند رابطه‌ای صمیمانه داشتم و از آنجا که این شخصیت خاک این باشگاه را خورده است و به گردن تمام بازیکنان حق دارد سعی کردم مسئولیتی را که بر گردن دارم به نحو احسن انجام داده و در نهایت احترام برای تیمم مثمر ثمر باشم.
در این بین جا دارد از زحمات آقای حسین تراب‌پور نیز تشکر کنم که تمرینات به روزی را برای ما در نظر می‌گیرد و باعث ایجاد رقابت بهتر بین من و محمد محمدی شده‌اند.

* یکی از بحث‌هایی که در این دو هفته مطرح شده پیراهنی است که در بازی‌ها به تن می کنی. ظاهرا همه از این پیراهن ایراد می‌گیرند.
- فکر می‌کنم در این خصوص شیطنت‌هایی انجام می‌شود و برخی‌ها با مطرح کردن این صحبت‌ها می‌خواهند افکار عمومی را منحرف کنند چون در سه بازی اخیر خوب کار کرده‌ام و از اصل قضیه که مسائل فنی است چیزی نصیب آقایان نمی‌شود به لباس و قهر پرداخته‌اند که ذهن طرفداران استقلال به مسائل دیگری معطوف شود اما توجهی به این صحبت‌ها ندارم و تمام تمرکزم به تمرین و بازی‌ها است. ایراد پیراهن جزء وظایف داوران است که خوشبختانه در این سه مسابقه هیچ کس ایرادی از آن نگرفت و با توجه به اینکه از نظر خودم این لباس قشنگ است باز هم آن را می پوشم. باید بگویم این پیراهن توسط شرکت آل اشپورت به بازیکنان داده شده و همخوانی با لباس بازیکنان تیم ما و تیم‌های داوری ندارد.

* مهدی تارتار در پایان مسابقه دیروز از عملکرد فنی تو حمایت کرد و فکر می‌کنم استقلال در این مسابقه مستحق برد نبود.
- آقای تارتار به من لطف داشتند و جای دارد به وی تبریک بگویم و مطمئن هستم این شکست چیزی از ارزش‌های ایشان و تیم خوبش کم نخواهد کرد. باید به زحمات آقای کربکندی اشاره کنیم که تیم خوبی را برای راه آهن جمع آوری کرد و آقای تارتار راه ایشان را ادامه داد. خوشبختانه این تیم عملکرد چشمگیری داشت و همیشه گفته‌ام که مقابل راه آهن پیروز شدن کار بسیار سختی است. آنها در بازی دیروز خیلی ما را اذیت کردند و بسیار با برنامه و تاکتیکی بازی کردند که نشان از پیشرفت این تیم از ابتدای فصل دارد.

* و به عنوان آخرین سؤال در خصوص بازی در آبادان صحبت کن؟
- بازی در این شهر سخت و دشوار خواهد بود درست مثل تمام بازی های ما در لیگ برتر. با توجه به اینکه صدرنشینی لیگ را تجربه کرده‌ایم مسئولیت ما سنگین است و مطمئن باشید برای کسب سه امتیاز پا به این بازی خواهیم گذاشت.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 725
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()