نوشته شده توسط : alireza

قادر حسن، هافبک فرانسوى و مسلمان تیم استقلال، تا چند روز آینده به ایران سفر مى کند تا براى حضور در تمرینات این تیم و عقد قرارداد آماده شود.
قادر حسن براى حضور در تمرینات تیم استقلال وارد تهران مى شود تا پرویز مظلومى پس از حضور وى در تمرینات گروهى وى را تأیید کرده و این بازیکن قرارداد خود را نهایى کند.گفتنى است، این بازیکن که قرار بود جانشین دوسانتوس برزیلى شود، از سوى مسئولان تیم استقلال با شرایط متفاوتى روبه رو شده است و قرار است بین نیم فصل جابه جایى در فهرست تیم استقلال به وجود آید.این بازیکن به جاى بازیکنى که قرار است از لیست خارج شود وارد فهرست آبى ها مى شود.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

همسایه‌های ایرانی‌ام درفرانسه همیشه درمورد قرمز وآبی كری می‌خواندند  

حجازی اخراجم كرد اما خیر و صلاحم را می‌خواست

/ شبیه روبینیو بازی می‌كنم ولی عاشق زیدان هستم

 قادر حسن احمد اسماعیل متولد بیست و سوم می 1987 فوتبالش را از تیم زیر چهارده ساله‌های لیگ فرانسه شروع كرد و در رده‌های نوجوانان، جوانان و امید این باشگاه توپ زد. قادر حسن كه در حال حاضر در تیم دی‌استرادای اسلواكی توپ می‌زند پیشنهاداتی از تیم‌های تركیه و قطر داشت ولی اختلاف او با مسوولان باشگاه دی‌استرادا باعث شد تا این بازیكن مسلمان و فرانسوی نتواند به این باشگاه‌ها برود و در نهایت كار به جایی رسید كه او قرارداد داخلی با باشگاه استقلال تهران منعقد كرد.

چه شد كه با باشگاه استقلال به توافق رسیدی؟ من تا حدودی از باشگاه استقلال شناخت داشتم ولی پس از جلسه با مدیران دو باشگاه استقلال و دی‌استرادا تمایلم برای پیوستن به استقلال بیشتر شد.

 در این مورد تحقیق هم كردی؟ خیلی... من دروغ نمی‌گویم وقتی بحث استقلال مطرح شد، حسابی روی این تیم تحقیق كردم و فهمیدم كه استقلال تیم بزرگ و پرطرفداری است. من حالا می‌توانم در لیگ ایران و جام باشگاه‌های آسیا به استقلال كمك كنم و این را می‌دانم كه استقلال محبوب‌ترین تیم ایران است. در ضمن شنیده‌ام استقلال در آسیا هم موفقیت‌های خوبی داشته و جزو پرافتخارترین‌هاست. البته این پایان ماجرا نبود چون من قبلا هم در مورد فوتبال ایران چیزهایی می‌دانستم و شنیده بودم كه پرسپولیس و استقلال تیم‌های بزرگ ایران هستند. من وقتی در فرانسه بودم چند همسایه ایرانی داشتم كه همیشه راجع به قرمز و آبی با من صحبت می‌كردند. جدا از اینها كوئیكه هم در مورد ایران و استقلال اطلاعات خوبی به من داد. كرانیكار و لورانت كه مدتی در دی‌‌استرادا سرمربی من بودند هم از ایران شناخت خوبی داشتند و با من در این مورد صحبت كردند... خیالتان راحت... در طول این مدت به هر كسی رسیدم در مورد فوتبال ایران و استقلال سوال كردم.

در جلسه‌تان با حجازی و فتح‌ا...‌زاده چه گذشت؟ با حجازی در مورد استقلال صحبت كردم. او كه قبلا مدیر فنی ما بوده، حالا در استقلال است و بدون شك او خیلی استقلالی است! (خنده) جدا از حجازی با مدیر عامل ایرانی باشگاه دی‌استرادا هم صحبت كردم و او هم مرا برای پیوستن به استقلال تشویق كرد. در جلسه‌ای كه با آقای فتح‌ا...‌زاده در اسلواكی داشتیم با ایشان صحبت كردم. آنطور كه در مورد فتح‌ا...‌زاده شنیدم او مدیر خوب و با سابقه‌ای است. البته ماجرای ترانسفرهای فتح‌ا...‌زاده هم در نوع خودش جالب است و ایشان كارنامه خوبی در این زمینه دارد. امیدوارم در استقلال آنقدر خوب بازی كنم كه فتح‌ا...‌زاده مرا به تیم‌های خوب اروپایی ترانسفر كند.

چه شد كه حجازی تو را از دی‌استرادا اخراج كرد؟! (خنده) اخراج من از تمرینات دی‌استرادا اتفاق جالبی بود كه باعث شد روابط من با او بیشتر شود. غیبت من در یكی از جلسات تمرینی دی‌استرادا باعث شد تا حجازی كه مدیر فنی تیم ما بود برای چند روزی مرا از تمرینات این تیم اخراج كند. راستش را بخواهید در آن زمان خیلی ناراحت شدم ولی بعدا فهمیدم كه حجازی خیر و صلاح مرا می‌خواسته و به فكر این بوده تا من بازیكن حرفه‌ای‌تر و منظم‌تری باشم. من می‌دانم كه حجازی اسطوره باشگاه استقلال است و می‌دانم كه او جزو محبوب‌ترین بازیكنان ایران بوده است. من ارتباط خوبی با حجازی دارم و وقتی شنیدم كه او دچار بیماری شده خیلی ناراحت شدم. به هر حال دوست دارم در استقلال بهترین بازی‌ام را انجام دهم تا جواب اعتماد حجازی، فتح‌ا...‌زاده و كادرفنی استقلال را بدهم.

 نمی‌ترسی كه در استقلال هم این اتفاق بیفتد و دچار سختگیری‌های حجازی بشوی؟ (خنده) دیگه سرم به سنگ خورده. اخلاق و خصوصیات حجازی را به خوبی می‌شناسم. مسوولیت من در استقلال چند برابر شده و من در این تیم به دنبال اهداف بزرگی هستم. البته بیشتر از این دوست ندارم در مورد این چیزها صحبت كنم. خیلی چیزها را باید در زمین ثابت كرد و بهتر است در مورد آن صحبت نكنیم.

از بازیكنان و هم پستی‌هایت در استقلال چه شناختی داری؟ می‌دانم كه هافبك چپ استقلال مصدوم است و شنیده‌ام كه استقلال بازیكنان ملی‌پوش زیادی دارد. من در پست‌های هافبك چپ، هافبك راست و پشت مهاجم بازی می‌كنم و ترجیح می‌دهم تا راجع به هم پستی‌ها و بازیكنان هم تیمی‌ام صحبتی نكنم. البته فرهاد مجیدی را می‌شناسم! بوسكم كه در باشگاه الوصل مربی مجیدی بوده و یك مدتی هم در فرانسه مربی من بوده است. از طرف دیگر خلیل هوجیچ هم كه مربی من بوده به خوبی مجیدی را می‌شناخت. من می‌دانم كه مجیدی كاپیتان استقلال است و شنیدم كه توی داربی بزرگ تهران هم گل پیروزی را به قرمزها زده است.

 از دی‌استرادا چه خبر؟ وضعیت تیم خیلی بهتر شده، از شش بازی آخر سه برد و سه تساوی كسب كردیم و این در حالی بود كه ما لیگ را خیلی بد شروع كردیم. الان وضعیت خیلی بهتر شده و ای كاش بتوانیم به جام یوفا صعود كنیم.

چرا در بازی‌های اخیر دی‌استرادا كمتر به میدان رفتی؟ در آن اوایل فصل كه مشكل نداشتن ITC باعث شد نتوانم به تیم دیگری بروم و در دی‌استرادا هم كمتر بازی كردم ولی پس از عقد قرارداد با استقلال بود كه با سفارش مدیرعامل ایرانی باشگاه به من كمتر بازی دادند! چرا؟ چون می‌خواستند كه مشكلی برای من به وجود نیاید. می‌گفتند ما به استقلالی‌ها قول داده‌ایم تا تو كمكشان كنی و نباید مصدوم شوی.

در مورد اینكه به كشور مسلمان ایران می‌آیی چه نظری داری؟ اینكه وارد لیگ و كشور مسلمان ایران می‌شوم برایم جالب است. اینطوری خیلی راحت‌تر هستم. مثلا در اسلواكی برای غذا مشكل داشتم. باید دنبال جایی می‌گشتم كه گوشت سالم به من بدهند ولی حالا می‌دانم كه در تهران این مشكلات را ندارم. چند وقت پیش من در ماه رمضان روزه گرفته بودم و همین موضوع باعث شده بود تا بین بازیكنان سوژه شوم و حتی بعضی‌ها این موضوع را به مربی و مسوولان باشگاه خبر دادند. اولش خیلی ترسیدم و فكر كردم كه آنها از این موضوع دلخور می‌شوند ولی مدیرعامل ایرانی باشگاه برخلاف آنچه كه فكر می‌كردم برخوردی با من نكرد و حتی مرا تشویق كرد تا این روند را ادامه دهم و اعتقاداتم را دنبال كنم. محسنی می‌گفت كه انسان باید راهی را برود و طوری عبادت كند كه همه چیز بین او و خدای خودش بماند. او می‌گفت كه انسان نباید ریاكار باشد.

كی به ایران می‌آیی؟ باشگاه استقلال برای صدور ویزای من كارهایی را انجام داده و اگر همه چیز خوب پیش برود، احتمالا برای سه‌شنبه به تهران می‌آیم. دوست دارم هرچه زودتر به مجموعه استقلال اضافه شوم تا با آمادگی و هماهنگی كامل در نیم‌فصل دوم برای استقلال به میدان بروم. می‌گویند نوع بازی تو شبیه روبینیوی برزیلی است... ... بله... در این مورد خودم هم صحبت‌های زیادی شنیدم و احساس می‌كنم سبك بازی‌ام به روبینیو نزدیك است ولی من زیدان را خیلی دوست دارم چون او بهترین بازیكن فرانسه بوده و البته مثل من مسلمان است. زیدان بهترین فوتبالیست كشور من است و دوست دارم كه از لحاظ فنی و اخلاقی او را الگوی خودم قرار دهم



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 932
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، رضا رجبی پیشكسوت و مدیرآكادمی باشگاه استقلال گفت: امسال استقلال هم یك تیم درونی و هم یك تیم بیرونی پرقدرت دارد. در روزهای گذشته دشمنان استقلال كه در زمین نتوانسته بودند بر این تیم فائق بیایند سعی داشتند تا این مجموعه را به حاشیه بكشند ولی اتحاد و همدلی كه در استقلال وجود دارد شكست دیگری را به آنها تحمیل كرد. وی ادامه داد: امسال قلب همه برای استقلال می‌تپد و هر كسی، در هر جایگاهی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا این تیم موفق باشد. در استقلال امسال جو مثبتی وجود دارد و انسان‌های بزرگ و عاشقی حضور دارند. حس برتری جویی در استقلال موج می‌زند و حالا همه می‌بینند تیمی كه در ابتدای فصل بیشترین مشكلات را داشت، حالا تبدیل به جدی‌ترین مدعی قهرمانی شده است. وی افزود: بازی با راه‌آهن سخت‌ترین بازی نیم فصل بود. چرا كه راه‌آهن از باخت نمی‌ترسید و با تمام وجود بازی می‌كرد. حق استقلال پیروزی و كسب سه امتیاز بود و چنانچه در نیمه اول ضربه میداودی وارد دروازه می‌شد، در نیمه دوم استقلال با توجه به سرعت و خلاقیت بالای مهاجمانش می‌توانست نتیجه بهتری را هم كسب كن



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 831
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی با سایت رسمی باشگاه استقلال به گفتگو نشست و از برخی بی‌دقتی‌ها لب به سخن گشود. حرف‌های سرمربی موفق استقلال پیش روی شماست: بعضی اشخاص كه نمی‌توانند موفقیت فنی استقلال را ببینند خواسته یا ناخواسته برای این باشگاه مردمی اقدام به حاشیه‌سازی می‌‌كنند. رفاقت من با آقای فتح‌اله‌زاده سفت و محكم و قدیمی است و من بهتر از هر كسی می‌دانم كه برخی حرف‌ها حرف‌های ایشان نیست. دلیلش هم قرارداد دوساله‌ای است كه ایشان با من بسته‌اند آن هم در حالی كه خود من قرارداد یكساله پیشنهاد كردم اما خود آقای فتح‌اله‌زاده قراداد دوساله پیش‌روی من گذاشت. مظلومی در ادامه افزود: امیدوارم برخی دوستان در تنظیم مصاحبه‌‌‌‌هایشان دقت كنند تا این باشگاه مردمی كه روند موفقیت را طی می‌كند ضربه نخورد و بهانه دست دشمنان این تیم ندهند



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 782
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدیریت باشگاه استقلال به یك سوال پیش‌ آمده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال پاسخ گفت. فتح‌اله‌زاده در پاسخ به این سوال كه «از قول شما نوشته‌اند برای فصل آینده در استقلال دنبال مربی هستید؟» گفت: من این مصاحبه را با یك خبرگزاری رسمی انجام داده‌ام اما متاسفانه برداشت آن دوستان در آن روزنامه اشتباه بوده است. آقای مظلومی سال بعد هم مربی استقلال است و ما از ایشان بسیار راضی هستیم، متاسفانه دوستانی كه به لحاظ فنی نمی‌توانند با آقای مظلومی برابری كنند دنبال ایجاد حاشیه در جاهای دیگر هستند و از هر حرفی می‌خواهند به سود خودشان استفاده كنند. آقای مظلومی مربی ما هستند و برای سال آینده هم در خدمتشان خواهیم بود چرا كه با ایشان قرارداد داریم. از دوستانمان در مطبوعات و رسانه‌ها هم خواهش می‌كنم كه دقت كافی را در موارد مختلف داشته باشند تا حاشیه‌سازان به هدف خودشان بر علیه این تیم مردمی نرسند



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 831
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
9155177.jpg هنوز استقلالی‌ها به نحوه گزارش بازی دربی گله دارند. بعد از آن بازی چند بازیكن استقلال از جمله میداودی گفته بود كه گزارشگر چون پرسپولیسی است این قدر از بازیكنان استقلال انتقاد می كند

اما روز جمعه حرف‌هایی كه عادل فردوسی‌پور در جریان بازی استقلال – راه‌آهن به زبان آورد صدای استقلالی‌ها را درآورد. گفتن جملاتی نظیر «چون طالب‌لو پیش مدیرعامل رفت الان بازی می‌كند، محمدی اخم كرده روی نیمكت نشسته، اگر آرش بود بازی جالب‌تر هم می‌شد» صدای استقلالی‌ها را درآورد

به نوشته ایران ورزشی ، اما خیلی‌ها علاقه داشتند بدانند چطور تماشاگرانی كه در ورزشگاه بودند و صدای عادل را نمی‌شنیدند به نحوه گزارش او اعتراض می‌كردند و در پایان بازی علیه عادل شعار دادند. گویا یك استقلالی در جریان بازی با لیدرهای استقلال تماس می‌گیرد و كاملاً آنها را در جریان صحبت‌هایی كه فردوسی‌پور در طول گزارش‌اش انجام داده، قرار می‌دهد.

لیدرها هم كه از طریق واسطه در جریان گزارش فردوسی‌پور قرار گرفته بودند حرف‌ها را به تماشاگران انتقال می‌دهند و از همان زمان شعارها علیه عادل شروع می‌شود و هواداران استقلال به این نحو اعتراض خود را نسبت به اظهار نظرهای تند فردوسی‌پور نشان می‌دهند حتی در پایان بازی وقتی عادل با مظلومی مصاحبه می‌كرد تعدادی از تماشاگران با شعار «عادل پرسپولیسی» به او اعتراض كردند و اگر سرمربی استقلال از آنها نمی‌خواست كه دیگر علیه فردوسی‌پور شعار ندهند همچنان صدای اعتراض هواداران استقلال پخش می‌شد .

اما استقلالی‌ها كه معتقدند گزارش تند بعضی از گزارشگران تلویزیون مغرضانه است و بعضی از گزارشگران سلیقه‌های شخصی خود را هم در كارشان دخیل می‌دادند، قصد دارند به مسوولان صدا و سیما نامه‌ای زده و از این گزارشگران گلایه كنند. نزدیكان باشگاه استقلال معتقدند چون آنها همانند بعضی از مربیان و مسوولان باشگاه‌ها اعتراض نمی‌كنند به این نحو علیه استقلال گزارش می‌شود



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 670
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و همچنین اظهارات واعظ آشتیانی و انتخاب اعضای هیات مدیره این تیم صحبت‌های زیر را مطرح كرد.

* ظاهرا از نتایج تیم‌تان در هفته‌های اخیر راضی هستید؟
اول از همه چیز باید بگویم كه باید حمایت ویژه‌ای از آقای مظلومی داشته باشم چون می‌بینم كه عده‌ای از موفقیت ایشان رنج می‌برند و هر روز با سؤال‌های واهی می‌خواهند جایگاه خود را تثبیت كنند. من روز گذشته مصاحبه‌ای با یكی از خبرگزاری‌ها انجام دادم كه همه آن مصاحبه را استفاده كردند اما هیچ كس از این تیتر استفاده نكرد كه "برای فصل بعد به دنبال مربی هستم. "
باید در این خصوص توضیحی بدهم. هنگامی كه در ابتدای فصل با آقای مظلومی قصد قرارداد بستن داشتم ایشان گفت كه من یك ساله می‌بندم اما خودم گفتم كه قراردادت را با استقلال دو ساله امضا كن. هواداران هم بدانند كه قرارداد من با آقای مظلومی دو ساله است و فكر می‌كنم عده‌ای كه می‌بینند كه استقلال در حال موفقیت است، این مسائل را بیان می‌كنند.
پرویز مظلومی خدمات زیادی به استقلال كرده و امیدوارم بتوانیم از خدمات ایشان همچنان بهره ببریم. خوشبختانه وضعیت استقلال به نسبت آن چیزی كه ما هدف‌گذاری كردیم جلوتر هستیم و برنامه داشتیم تا نیم فصل بتوانیم رده سوم را بگیریم كه خوشبختانه تا امروز موفق عمل كردیم و حتی جلوتر هم رفته‌ایم.

* پس اینكه گفته شده برای فصل بعد استقلال به دنبال مربی هستید، كذب است؟
خبرنگاری از من سؤال كرد كه اگر در مورد قطبی این حرف‌ها را زده‌اید حاضرید در مورد مظلومی هم بگویید كه سال آینده به دنبال مربی هستید؟ من هم جواب دادم واقعا مشكلی نمی‌بینم چون در ابتدای فصل با ایشان قرارداد دو ساله بستم اما برای سال سوم ایرادی ندارد كه اگر با استقلال قهرمان نشد، ایشان را تعویض كنم. باز هم تاكید می‌كنم كه برای سال سوم چنین حرفی را زدم. چون وقتی با یك مربی قرارداد دو ساله امضا كردم چه طور می‌توانم برای فصل بعد دنبال یك مربی دیگر باشم. فكر می‌كنم از صحبت‌های من برداشت بدی شده است.

* واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال گفته "فتح‌الله‌زاده آدم سازمان است و در حدی نیست كه جواب صحبت‌های او را بدهم. "
ایشان درست می‌گوید، من در حدی نیستم كه ایشان جواب مرا بدهد چون من اصلا سابقه ورزشی ندارم. 6 بار استقلال را قهرمان ایران نكردم، با این تیم قهرمانی جام حذفی، ‌نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا، ‌قهرمانی فوتسال،‌ كشتی، پینگ‌پنگ و این عناوین را هم به دست نیاورده‌ام. باز هم می‌گویم درست می‌گوید، ایشان در حد من نیست چون خیلی كوچك‌تر از من است.
البته یك جا مثل ایشان نیستم و آنجایی كه اگر بودم می‌توانستم 100 میلیون تومان از باشگاه استقلال حقوق و مزایا بگیرم و حتی مالیاتش را هم ندهم. در این قضیه درست می‌گویند. در حد ایشان نیستم. تا به حال كه از دوره جدید به استقلال آمده‌ام حقوقی دریافت نكردم اما آقای آشتیانی به محض ورودش به باشگاه 5 میلیون تومان حقوق ماهانه نوشته و حتی مزایا و پاداش آن را هم گرفته‌ است. جالب‌تر اینجاست كه وقتی حقوق این‌چنینی می‌گیری باید مالیات آن را هم بدهی اما ایشان مالیات را پرداخت نكرده و به گردن باشگاه استقلال انداخته است. مطمئن باشید در این خصوص اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

* ظاهرا مسئله بدهی‌های استقلال از فصل گذشته تا به این فصل تمام نمی‌شود.
مگر ایشان نمی‌گوید مناظره می‌كنم؟ با كمال میل این مناظره را قبول می‌كنم و زودتر پا پیش می‌گذارم تا ثابت كنم كه واعظ آشتیانی بدترین مدیرعامل استقلال بعد از انقلاب بوده است چون هیچ كاری از دستش برنیامد.
هنر ایشان این بود كه تمامی توانایی‌های استقلال را به صفر رساند و بالغ بر 7 میلیارد تومان از وقتی كه استقلال را ترك كرد روی دست ما بدهی گذاشت. صراحتا می‌گویم كه ایشان در یك فصل 6 میلیارد تومان از سازمان پول گرفته و این مسئله را ثابت خواهم كرد كه این موضوع بی‌سابقه بوده است. منتهی نمی‌دانم چرا ایشان نمی‌خواهد دست از سر استقلال بردارد.
من نمی‌خواستم جواب او را بدهم اما مجبور شدم. واقعا باید از آقای سعیدلو خواهش كنم كه لطفی كنند یك پست در ورزش به این آقا بدهند چون ظاهرا ایشان نمی‌تواند دوری از ورزش را تحمل كند. منتهی ایشان سابقه‌اش همین است و هر جا كه می‌رود یك ماه و نیم بیشتر میهمان نیست. شما به سابقه ایشان دقت كنید، هر جا پست گرفته است بیش از دو سه ماه نمی‌تواند بماند. آقای آشتیانی مشكل خودت را حل كن.
ایشان باید بداند كه ما فهمیده‌ایم با این مصاحبه‌هایی كه انجام می‌دهد می‌خواهد استقلال را وارد حاشیه كند ولی باید بداند با این حرف‌ها نمی‌تواند ما را از مسیر قهرمانی دور كند.

* یعنی شما معتقدید مصاحبه‌های مدیرعامل سابق استقلال با این هدف است؟
او می‌خواهد ذهن ما را مشغول خود كند وگرنه ما چه كاری با ایشان داریم. وقتی می‌گوییم شما 2 میلیارد و 700 میلیون تومان به بازیكن بدهكارید، دروغ می‌گوییم؟ مگر ایشان مصاحبه نكرد و نگفت 5 میلیارد بدهی فتح‌الله‌زاده را پرداخت كردم. ایشان بیاید این مسئله را ثابت كند. مطمئن باشید اگر چنین مسئله‌ای درست باشد خودم 5 میلیارد به این آقا كمك می‌كنم ولی اگر این كار را نكرد خودش به اشتباهاتش پی ببرد. با این مغلطه و سفسطه‌كاری‌ها راه به جایی نخواهد برد. باور كنید حاضرم به جای من بیاید و كار كند. آقای آشتیانی اگر دوست داری امروز من استعفا می‌دهم و تو به جای من بنشین و كار كن تا خیالت راحت شود.

* آقای فتح‌الله‌زاده این اسامی كه در روزنامه‌ها در خصوص اعضای هیات مدیره استقلال مطرح شده، صحت دارد؟
خدا را شاهد می‌گیرم من از هیچ گونه لیستی باخبر نیستم چون شبهه ایجاد می‌شود. یك بار گفتم فلانی شاید عضو هیات مدیره باشد همین حرف‌ها باعث شد بگویند آن شخص می‌‌خواهد مثلا 500 میلیون به باشگاه كمك كند. یعنی حرف نزده، نتیجه گرفتند. متاسفانه دیوار حاشا بلند است و به خاطر این موضوع از آقای سعیدلو خواهش كردم كه در مورد اعضای هیات مدیره از من هیچ نظری نخواهد. ایشان هر كسی را كه صلاح بدانند جزو هیات مدیره ما خواهند بود و من احترام می‌گذارم.

* فكر می‌كنید تا كی اعضای هیات مدیره معرفی شوند؟
كارها پیش رفته است و احتمالا ظرف مدت زمانی كوتاهی این مسئله حل خواهد شد.

* این روزها در مورد وحید طالب‌لو و جلسه‌ای كه پس از دربی با شما برگزار كرد، حرف‌های زیادی مطرح می‌شود و حتی در گزارش‌ بازی استقلال این مسئله نمایان شد.
اگر ما به آقای فردوسی‌پور می‌گوییم شبهه ایجاد نكن، ‌منظورمان این نیست كه ایشان محبوب نیست. اتفاقا رابطه بسیار خوبی با فردوسی‌پور دارم اما حرف من این است اگر این مجری توانمند در تلویزیون حرفی را مطرح می‌كند كه ریشه ندارد این مسئله درست نیست و به ما مدیون می‌شود. این مسائل را به لحاظ وجدانی و انسانی می‌گویم. وحید طالب‌لو ذهنیتی نسبت به دروازه استقلال داشت كه شاید دلایلی باعث شده كه او را درون دروازه نمی‌گذارند. در همان زمان آقای مظلومی به من گفت كه شما با طالب‌لو صحبت كن و به این دروازه‌بان بگو كه محمدی آماده است و چون از لحاظ فنی به همه چیز توجه می‌كنم نمی‌توانم او را بیرون بگذارم. وقتی شما چنین حرفی را به طالب‌لو بزنید او بیشتر می‌پذیرد.
جلسه‌ای با وحید طالب‌لو و منصور پورحیدری گذاشتیم و در آن جلسه حتی وحید طالب‌لو را توبیخ كردند و گفتند كه تو بازیكن قدیمی ما هستی و از تو انتظار داریم. در نهایت به او گفتم حتی اگر در 5 بازی آینده هم بازی نكردی حق اعتراض نداری كه اتفاقا او با متانت این مسئله را پذیرفت اما وقتی فردای آن روز به محل تمرین رفت در همان تمرین محمدی از ناحیه انگشت آسیب دید. وقتی محمدی مصدوم است چه طور باید او را بازی داد. فكر می‌كنم اگر این گونه بود كه محمد محمدی هم ناراحت می‌شد. حرف من این است كه چنین موضوعی را چرا این گونه انعكاس می‌دهند.

* ظاهرا اسامی مدیران اجرایی باشگاه‌ها را ارسال كردید؟
سه چهار روز پیش اسامی آقایان نظری و حیرانی را به كنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی كردیم.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 676
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،‌ هادی شكوری مدافعتیم فوتبال استقلال گفت: به لطف خدا مصدومیتم مرتفع شده است و در حال حاضر باصلاحدید كادرفنی حتی می‌توانم در میدان نیز حاضر شوم. به فرم ایده‌آل خود نزدیكشده‌ام و امیدوارم بتوانم هرچه سریعتر فرصت بازی كردن را پیدا كنم. در حال حاضر ازنظر جسمانی هیچگونه مشكلی ندارم. وی ادامه داد: بازی با راه‌آهن را از نزدیكتماشا كردم. به غیر از 20 دقیقه ابتدایی،‌استقلال مالك توپ و میدان بود. هرچندراه‌آهن تیم خوب و دونده‌ای بود اما پیروزی حق مسلم ما بود چرا كه موقعیت‌های گلزنیبیشتری را داشتیم. شكوری افزود: فشردگی این روزهای بالای جدول رده‌بندی لیگبرتر به نفع فوتبال ایران است و باعث ایجاد حساسیت مثبت می‌شود و تیم‌ها تلاشبیشتری را به خرج می‌دهند تا بتوانند در نهایت با قدرت به قهرمانی دست پیدا كنند. استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست و تلاش می‌كنیم با ارائه بازی‌های خوب و كسبنتایج مطلوب جزء مدعیان باقی بمانیم



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 684
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
استقلال به صدر جدول نزدیك و نزدیك‌تر می‌شود. روزهای سخت ابتدای فصل سپری شده و آرامش حكمفرماست منتها در هفته‌‌های اخیر عده‌ای خواسته یا ناخواسته به شكلی در برابر استقلال و هواداران میلیونی آن موضع گرفته‌اند كه بسیار مایه تاسف است! پس اعتراضات مردمی نسبت به گزارش دربی 69 همچنان شاهد افزایش این روند توسط سایرین هستیم. آنقدر كه این اعتراضات همچنان ادامه دارد. در هر صورت باشگاه استقلال به عنوان پرافتخارترین تیم ایران در قاره‌كهن و با میلیون‌ها هوادار این انتظار را از برنامه‌های ورزشی و مجریان محترم آن دارد تا با حفظ اعتدال و انصاف نسبت به باشگاه استقلال رفتار كنند. باشگاه استقلال انتقادپذیر است و پذیرای نقدهای سازنده، ولیكن امید آن می‌رود این مهم بدون لحاظ تعلقات رنگی و در ضمن با رعایت عدالت باشد. در هر صورت باشگاه استقلال رجاء واثق دارد كه اكثریت مجریان و گزارشگران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصف و عادل هستند و انتظار می‌رود تا از این پس همه این عزیزان با نگاهی وسیع‌تر و فارغ از هرگونه تعلق و تعصب نه تنها به تیم استقلال بلكه به فوتبال ایران نگاه كنند تا شاهد از میان رفتن ناهنجاری‌های موجود باشیم و حرمت تیم‌های بزرگ با هواداران میلیونی آنها محفوظ بماند.


:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 656
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
image_gallery?img_id=94420

كوشكی: یك هفته دیگر پا به توپ می‌شوم

۱۱ آبان ۱۳۸۹

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، بیژن كوشكی مدافع تیم استقلال گفت: در حال حاضر دوران نقاهت خود پس از مصدومیت را تحت نظر دكتر نوروزی سپری می‌كنم. در تمرینات در برخوردی كه با دوسانتوس داشتم دچار پارگی عضله شدم. پزشكان دو هفته دوره درمان من را پیش‌بینی كرده‌اند كه یك هفته از آن گذشته است. وی ادامه داد: شرایط استقلال در مجموع مطلوب است و به لحاظ فنی در حال پیشرفت هستیم. به آینده تیم بسیار خوشبین هستم و قطعا می‌توانیم در پایان فصل یكی از تیم‌های بالای جدول باشیم. امیدوارم هرچه سریعتر بتوانم با صلاحدید كادرفنی در تركیب استقلال حضور پیدا كنم

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 763
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()