نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از شكست 2 بر صفر استقلال مقابل نفت آبادان عنوان كرد: خوشحالم كه نفت آبادان به پیروزی رسید اما طبیعی است كه از باخت استقلال ناراحت شوم. به تیم نفت آبادان بابت این پیروزی تبریك می‌گویم، آنها بازی خوبی انجام دادند.
وی افزود: نیمه اول برخلاف جریان بازی گل خوردیم. از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نكردیم. این بازی می‌توانست نتیجه دیگری داشته باشد، به هرحال مسابقه پرفشار و حساسی بود.

سرمربی استقلال تاكید كرد: نیمه دوم تغییر سیستم دادیم اما متاسفانه وظایفی كه به بعضی از بازیكنان داده بودم اجرا نشد. 10 دقیقه پایانی نیز فرهاد مجیدی دچار مصدومیت شد اما چون 3 تعویضم را انجام داده بودم نتوانستم او را بیرون بكشم و عملا در آن دقایق استقلال 10 نفره بازی می‌كرد.
مظلومی با بیان اینكه نفت بازی قابل قبولی انجام داد و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده كرد، درباره قضاوت محسن قهرمانی گفت: من عادت ندارم درباره داوری صحبت كنم اما دو گلی كه نفت به ثمر رساند به لحاظ داوری مشكوك بود. بعد از فشارهای زیادی كه روی تیم ما به وجود آمد امروز متاسفانه این فشارها مشخص شد. به غیر از این دو گل قهرمانی قضاوت خوبی داشت. در مورد این دو گل هم كارشناسان داوری بهتر است نظر بدهند.

مظلومی درباره تیم نفت آبادان تصریح كرد: این تیم نشان داده كادر فنی خوبی دارد و روی آن كار شده است. من در آبادان مربیگری كرده‌ام و می‌دانم كه فشار تماشاگران و حمایت آن‌ها می‌تواند به سود این تیم باشد. دیدید كه اینجا غریب بودیم و تماشاگر آبادانی در ورزشگاه بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال كه چرا كنار خط حاضر نشد، گفت: به احترام هواداران تیم نفت كنار خط نیامدم.

مظلومی درباره آسیب‌دیدگی مجتبی جباری عنوان كرد: یكی از ضربه‌هایی كه خوردیم آسیب‌دیدگی بی‌موقع جباری بود. آسیب‌دیدگی او همه برنامه‌های تاكتیكی ما را بهم زد و من مجبور شدم ایمان مبعلی را درحالی كه گرم نكرده بود به زمین بفرستم. جباری دچار كشیدگی شد و فرهاد مجیدی هم به همین مشكل دچار شده است و باید دید این دو به بازی آینده می‌رسند یا خیر.
سرمربی استقلال اضافه كرد: به هرحال فوتبال برد و باخت دارد و نمی‌شود در همه بازی‌‌ها برای نباختن به میدان رفت. حریف هم تلاش كرد. به هرحال بازیكنان ایرانی حرفه‌ای هستند و باید درك كنند كه اگر رد چند مسابقه پیروز شدند نباید در باد این پیروزی‌ها بخوابند.

وی درباره بهبودی امیدرضا روانخواه گفت: او هنوز بازیكن 90 دقیقه‌ای نیست. نبود آرش برهانی در خط حمله همه ما را دچار مشكل كرده و امیدوارم كه روانخواه بازیكن 90 دقیقه‌ای شود.
مظلومی درباره اینكه آیا استقلال می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را كسب كند، گفت: ما از ابتدا هم هدفمان این بود كه جزء تیم‌هایی باشیم كه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را كسب كنیم. هنوز چیزی را از دست ندادیم. بازی‌های سخت خود را در دور رفت گذراندیم و در دور بازگشت بازی‌های بهتری را در خانه داریم. مطمئن باشید سهمیه آسیا را كسب می‌كنیم و برای قهرمانی هم تلاش خواهیم كرد.
در پایان كنفرانس خبرنگاران آبادانی به دلیل احترام گذاشتن پرویز مظلومی به هواداران نفت برای وی دست زدند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 749
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی سرمربی آبادانی تیم استقلال تهران قبل از آغاز بازی با پرچم تیم صنعت نفت به چهار طرف ورزشگاه رفت و به هواداران حریف ادای احترام کرد.
هواداران تیم صنعت نفت آبادان نیز این مربی را به شدت تشویق کردند.

*‪ ۱۰‬درصد جایگاه هواداران تیم استقلال تهران در ورزشگاه تختی آبادان به دلیل عدم حضور هواداران منتسب به این تیم خالی ماند.

*منصور رشیدی مربی دروازه بانان تیم ملی و مجتبی شریفی رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه این دیدار را از نزدیک مشاهده کردند.

*تمامی دیوارهای مجاور ورزشگاه تختی آبادان مملو از هواداران این تیم است ‪ ۲۵‬هزار هوادار در ورزشگاه تختی آبادان حضور دارند که حدود ‪ ۵‬هزار هوادار نیز پشت درب‌های بسته ورزشگاه باقی مانده اند


*مجتبی جباری بازیکن تیم فوتبال استقلال در دقیقه ‪ ۲۲‬به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله پا جای خود را به ایمان مبعلی داد.

* ازدحام هواداران نفت در خیابان های اطراف ورزشگاه باعث ایجاد ترافیکی شدید شده بود.

* در سطح شهر آبادان پلاکاردهایی جهت تبلیغ بازی نفت و استقلال زده شده بود.

* خبرنگاران برای ورود به استادیوم با مشکلاتی روبرو شدند. یکی از لیدرهای باشگاه نفت آبادان به دلیل ازدحام جمعیت پشت درهای ورزشگاه اجاره ورود به هیچ فردی را نمی داد. او عنوان می کرد اگر در را باز کند سایر مردم هم وارد ورزشگاه می شوند تا اینکه با هل دادن های مداوم مردم، خبرنگاران با مشت و لگدی که نثارشان شد وارد ورزشگاه شدند.

* در حالی که هنوز بازی شروع نشده بود ماموران نیروی انتظامی با شماری از هواداران نفت درگیر شدند و گفته می شد یکی از آنها را نیز دستگیر کردند.

* هواداران نفت اکثرا پرچم برزیل را در دست داشتند و شعارشان هم " آبادان برزیلته " بود.

* علی فتح الله زاده و علی امیری سرپرست و معاون باشگاه استقلال و منصور رشیدی مربی گلرهای تیم ملی و مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی در جایگاه ویژه نظاره گر این بازی هستند.

* لیدرهای تیم نفت آبادان با دیدن علی فتح الله زاده از وی به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گلایه مند بودند که چرا از تیم نفت بازیکنی به تیم ملی دعوت نمی شود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 816
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ستقلال پس از 11 هفته طعم تلخ شكست را در لیگ دهم چشیدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر امروز پنجشنبه و در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت بود كه در پایان با دو گل بازی را به حریف خود واگذار كرد تا پس از 11 هفته بار دیگر شكست را در لیگ تجربه كند.

نبی ساكی در دقیقه 29 و لئون پاجاچیان در دقیقه 76 گل‌های صنعت نفت آبادان را به ثمر رساندند.

در نیمه اول این دیدار دو تیم حملات پراكنده‌ای به روی دروازه یكدیگر صورت دادند كه البته واكنش‌های خوب حسن هوری، سنگربان نفت آبادان باعث شد تا دروازه این تیم بسته بماند. اما تك گل نبی ساكی در دقیقه 29 باعث شد كه میزبان پیش بیفتد.

دو تیم با همین نتیجه در پایان نیمه نخست به رختكن رفتند. در آغاز نیمه دوم استقلالی‌ها چند بار به وسیله میلاد میداودی و فرهاد مجیدی صاحب موقعیت شدند اما باز هم نتوانستند از حمله‌های خود استفاده كنند.

در ادامه شاگردان كاسیمیرو توانستند بر روی یك ضد حمله و در حالی كه تمامی مدافعان استقلال جا مانده بودند، گل دوم خود را توسط لئون پاجاچیان در دقیقه 76 به ثمر رسانده و اختلاف خود را با تیم دوم جدول به دو گل برسانند.

در دقایق پایانی نیز شاگردان مظلومی نتوانستند حمله خطرناكی صورت دهند تا بازی با همین نتیجه پایان یابد.

بدین ترتیب نفت آبادان با این نتیجه ضمن این كه موقتا به رده ششم جدول صعود كرد، توانست نوار نباختن‌های شاگردان پرویز مظلومی را پس از 11 هفته پاره كند و دومین شكست این فصل آبی‌پوشان را به آن‌ها تحمیل كند



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , مطالب فنی لیگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 772
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

در تازه ترین رده بندى فدراسیون بین المللى آمار و تاریخ تیمهاى فوتبال ذو ب آهن و مس با صعود ۳۶ و ۹ پله اى روبرو شدند، اما سپاهان و استقلال ۹ و یك پله سقوط كردند. به نقل از فدراسیون بین المللى آمار و تاریخ فوتبال جهان، تیم ذوب آهن اصفهان در پى موفقیتهاى اخیر خود در عرصه رقابتهاى لیگ قهرمانان آسیا و راهیابى به دیدار نهایى، در این رده بندى كه تا پایان ماه اكتبر است، با كسب ۱۲۱ امتیاز از رده ۱۵۰ با صعود ۳۶ پله اى روبه رو شد و به رتبه ۱۱۴ رسید.شاگردان منصور ابراهیم زاده در این جایگاه در كنار روبین كازان روسیه، پائوك یونان و كاشیما آنتلرز ژاپن جاى گرفتند. سپاهان دیگر تیم مطرح دیار نصف جهان در این رده بندى با سقوط ۹ پله مواجه شد و با كسب ۹۰ امتیاز از رده ۱۹۴ به ۲۰۳ تنزل یافت. استقلال نیز یك رده سقوط كرد و با ۸۱ امتیاز از رده ۲۴۵ به ۲۴۶ رسید و همطراز با روبیو پاراگوئه، زستافونى گرجستانى، اونام مكزیك، سوئز مصر قرار گرفت. مس كرمان دیگر تیم ایرانى حاضر در این گزینش با ۶۶ امتیاز از رده ۳۵۷ با صعود ۹ پله اى مواجه شد و در رده ۳۴۸ همراه با تیم هایى همچون گرونینگن هلند، شباب اردن، ملبورن استرالیا و هرن ون هلند جاى گرفت.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

'علی فتح الله زاده' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز كار خیلی سختی در آبادان داریم اما با شناخت از هواداران آبادانی اینجا را خانه دوم خود می دانیم.
وی اظهار داشت: تیم دوم آبادانی ها استقلال تهران است و این مساله باعث افزایش روحیه تیمی ما می شود.
وی ادامه داد: احترام زیادی برای آبادانی ها و تیم صنعت نفت قائل هستم اما در این دیدار ما دو بر یك صنعت نفت را شكست می دهیم.
فتح الله زاده گفت: هواداران آبادانی فقط تیم خود را تشویق می كنند و این مساله در تمام دنیا بی نظیر است اما امروز تماشاگران فهیم آبادانی امروز با ما همكاری می كنند.
وی اظهار داشت: ما در آبادان بر خلاف دیگر شهرها هرگز احساس غریبی نمی كنیم و اینجا را خانه دوم خود می دانیم.
مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد اختلاف با 'امیر رضا واعظ آشتیانی' مدیر عامل پیشین استقلال گفت: مشكلی با این شخص ندارم و به عنوان یك استقلالی انتظار داریم مالیات سال قبل این باشگاه را پرداخت نماید.
وی اظهار داشت: نامه ای از اداره دارایی به باشگاه استقلال در مورد پرداخت مالیات سال قبل به باشگاه استقلال آمده كه این مساله بر عهده آشتیانی است.
فتح الله زاده از پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال به خوبی یاد كرد و توضیح داد: با اینكه امسال در بازار نقل و انتقالات دیر وارد عمل شده و چند مهره كلیدی خود را از دست داده ایم اما پرویز خان با همین بازیكنان نتایج خوبی كسب كرده است.
وی اظهار داشت: نمی توانیم قولی به هواداران برای قهرمانی امسال دهیم اما تا پایان فصل با ادامه این روند در جمع مدعیان قهرمانی باقی خواهیم داد.
وی از حضور قطعی تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا چهار سهمیه دارد و استقلال به عنوان قهرمان جام حذفی ایران در این مسابقات حضور خواهد یافت.
فتح الله زاده خبر از تیمداری وی در خوزستان داد و افزود: خوزستان و بخصوص آبادان معدن فوتبال است و با داشتن پتانسیل ها و استعدادهای خوب، در آینده نزدیك در این استان تیمداری می كنم.
وی اظهار داشت: تیمداری در خوزستان بسیار ضعیف دنبال می شود و این در حالیست كه با یك سیاست گذاری خوب می توان بازیكنان بزرگی تحویل جامعه داد و حتی یك تیم ملی جدا تشكیل داد.
تیم های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان امروز در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر كشور در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می روند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 690
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

علی باستانی / خبرگزاری پارس فوتبال

همه چیز از بعد از بازی پرسولیس و استقلال کلید خورد! آنجا که استقلالی ها توانستند با گل دقایق پایانی فرهاد مجیدی پرسپولیس را شکست دهند تا حاجی سابق و دکتر فعلی استقلالی ها در پی اعتراض پرسپولیسی ها به گل مردود اعلام شده شان به نوعی کاغذ بازی و قلم فرسایی را آغاز کند!

برد پرسپولیس برای فتح الله زاده و البته سرمربی تیمش آنقدر فتح الفتوح به حساب آمد که به زعم خودشان گویی لیگ به پایان رسیده و استقلال بر سکوی قهرمانی ایستاده است. چنانکه پرویز مظلومی در مصاحبه های بعد از بازی برابر پرسپولیس اعلام کرد که ماموریتش را در استقلال به انجام رسانده(یعنی برد برابر پرسپولیس) و این یعنی اینکه باید ماموریت مظلومی را انجام یافته و کارش را به نوعی در استقلال تمام شده بدانیم!

بی تردید نتیجه داربی برای همه مسئولین یک تیم و خصوصا هوادارانش مهم و البته حیاتی است اما اگر بخواهیم از دید عاقلانه به موضوع نگاه کنیم و فارغ از کرکری های رایج، این قهرمانی پایان فصل و حضور در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان قهرمان ایران است که بیشتر مهم جلوه می نماید. اما درست از فردای همان روز بود که مدیرعامل فعلی استقلال وارد حواشی ای شد که به نظر می رسد تداوم این روند نه تنها ممکن است باعث خدشه دار شدن شخص فتح الله زاده شود که حتی منجر به ورود مجموعه تیم استقلال به این حواشی مخرب و البته عقب افتادن از کورس قهرمانی شود.

1- اگر بپذیریم که روزنامه ای که آقای فتح الله زاده منتشر می کند به نوعی ارگان این باشگاه است ، چاپ عکس فتوشاپی در روزنامه ای که به هرحال مخاطبین خاص خود را دارد و در واقع با چاپ آن عکس بر ابهام های بیشتر اضافه می کند، در وهله اول باعث از دست دادن اعتبار خود خواهد شد و ضمن آنکه دفاع مبتدیانه فتح الله زاده نیز کار را خرابتر کرد. آنجا که در برنامه نود و در مورد چاپ ان عکس با این توجیه جلو آمد که: 2 سایت ورزشی در ابتدا اقدام به چاپ آن عکس کرده اند و سپس روزنامه آقای دکتر دست به چنین کاری زده است و حال این سوال مطرح است که: مگر هر مطلبی که در هر سایتی چاپ شد بایستی بدون تحقیق و صحت و سقم چاپ شود؟ این نشان می دهد مدیرمسئول روزنامه ای که مدعی داشتن دکترای روزنامه نگاری است برای آنکه نشان دهد ادعایش مبنی بر مردود بودن گل پرسپولیس درست است(که بنا به گفته اکثریت کارشناسان امر داوری درست نبوده) دست به انتشار هر مطلب غیر مستند و بی اساسی می زند و دست آخر عذر بدتر از گناه نیز می آورد!!

2- رسانه ای کردن کمیته ای تحت عنوان انتخاب سرمربی تیم ملی برای جام جهانی 2014 از دیگر شاهکار هایی بود که فتح الله زاده به آن دست زد!!
در حالیکه شخص علی کفاشیان و البته هیات رئیسه فدراسیون(به هر دلیل و عنوانی)چنین امری را رد می کنند، سرپرست استقلال سعی دارد به هر نحوی که شده نشان دهد که آنقدر به سعیدلو نزدیک هست تا از کنار ایراد نظرات سعیدلو، کلاهی برای خود در هیات مدیره جدید استقلال درست کند.
سوالی که اینجا مطرح می شود این است: مگر فدراسیون فوتبال روابط عمومی و سخنگو ندارد؟ آیا واقعا اعلام این خبر(انتخاب سرمربی برای جام جهانی بعدی) به آقای دکتر ارتباطی داشته و اصلا اگر چنین چیزی هم بوده، مسئول اعلام این قضیه ایشان می بایستی باشند؟ به فرض که سعیدلو چنین حرفی هم زده باشد، رسانه ای کردن این مسائل آن هم در آستانه آغاز بازی های جام ملتهای آسیا نوعی ایجاد استرس و از بین بردن آرامش روحی و روانی برای سرمربی تیم ملی نیست؟
افشین قطبی هر ایرادی که داشته باشد، در حال حاضر سرمربی تیم ملی ایران است و خوب یا بد باید از او حمایت کرد. اسم این کار آقای دکتر را چه باید گذاشت؟

3- ارسال نامه به صدا و سیما و انتقاد از گزارشگران بازی استقلال(از قرار همه گزارشکران دشمن استقلال هستند) و ادعای اینکه سایت اسقلال 20 میلیون بازدید کننده دارد از آن دست حرفهایی است که فقط می توان در قبال آن سکوت کرد و البته فکر! یک سایت با 20 میلیون مخاطب؟آیا پرطرفدارترین باشگاه جهان می تواند چنین ادعایی داشته باشد؟

4- آخرین باری که فتح الله زاده از استقلال جدا شد و واعظ آشتیانی به جایش مدیرعامل شد، آقای دکتر ما اعلام کرد که دیگر به استقلال بر نمی گردد تا زمانی که این تیم به بخش خصوصی واگذار شده باشد!!
اما او آمد و صد البته در بدترین شرایط استقلال را در دست گرفت و مبنای زدن به زیر حرفش را هم خدمت به هواداران عنوان می کند(وای که چقدر ما مدیر عشق خدمتی در این فوتبال داریم و حال و روز فوتبالمان هم اینگونه است).

کل کل های ابتدایی او و واعظ در زمانی که آشتیانی مدیرعامل استقلال بود با یک نشست و دیده بوسی در روزنامه آقای دکتر تا حدود زیادی فروکش کرد و موضع گیری هایشان علیه همدیگر هم طبق معمول گردن رسانه ها افتاد تا آنکه مجددا فتح الله زاده استقلال را در دست گرفت و اینجا بود که این دو مدیر استقلالی سابق و فعلی در طی روزهای گذشته حسابی از خجالت یکدیگر درآمدند و فضا را چاله میدانی کردند!!
روندی که علی فتح الله زاده در پیش گرفته بی تردید نتیجه خوشی به همراه ندارد! ورود حاشیه به هر تیمی به افول تدریجی آن تیم می انجامد و این در حالی است که سابقه نشان داده که فتح الله زاده علاقه بسیاری به تیتر یک بودن دارد. شاید کمتر کسی است که دوست نداشته باشد مورد توجه رسانه ها قرار داشته باشد اما به چه قیمت؟ آیا محمدرضا ساکت، حبیب کاشانی و مدیران سابق استقلال چنین می کردند که فتح الله زاده می کند؟

... وحال لحظه ای تصور کنید جای مدیرعامل ذوب آهن و استقلال عوض می شد... استقلال در صدر جدول لیگ و در آستانه قهرمانی در آسیا! فتح الله زاده چی می کرد؟



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 691
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

فرهاد مجیدى خصوصیات و ویژگى فردى بالایى دارد. سال قبل که کادرفنى استقلال تغییر کرد، فرصت خوبى در اختیار وى قرار گرفت تا توانایى هاى خود را اثبات کند و با گذشت بازى هاى زیاد توانست اعتماد از دست رفته را به دست آورد و به یک مهره تاثیرگذار در استقلال تبدیل شود.همانطور که شاهد بودیم فرهاد در تنگناها، شرایط نامساعد و بحرانى استقلال را بسیار کمک کرد و توانست به موثرترین بازیکن استقلال تبدیل شود.مجیدى طى چند سالى که به ایران بازگشته بدون حاشیه کارش را ادامه داد و این مى تواند نکته قابل توجهى براى فوتبال دوستان باشد. مجیدى در جام باشگاه هاى آسیا براى استقلال بسیار موثر کار کرد و توانست در نقش یک فوروارد تمام کننده ظاهر شود وى خاصیت تمام کنندگى بالایى دارد و در فوتبال ایران کمتر کسى پیدا مى شود که به خوبى وى جاه طلبى کافى در ۱۸ قدم حریف داشته باشد. مجیدى به خوبى کارشناسان AFC را متقاعد کند که او را در فهرست ۱۵ نفره قرار دهند به عنوان یک ایرانى و یک استقلالى، علاقه دارم مجیدى توپ طلاى ۲۰۱۰ آسیا را دریافت کند اما یکى از امتیازات منفى که براى او ثبت مى شود، تیمش نتوانست جزو ۴ تیم برتر آسیا قرار گیرد که به شخصه اعتقاد دارم اگر به استقلال کمک مى شد و به تیم استراحت کافى مى دادند به راحتى مى توانست الشباب را شکست دهد. اکثر نفراتى که توپ طلاى آسیا را کسب کرده اند تیم ملى کشورشان در میادین بین المللى نتایج قابل قبول کسب کرده و یا تیم باشگاهى شان در آسیا جزو ۴ تیم بوده اما استقلال نتوانست جزو ۴ تیم برتر قرار گیرد و این تنها به کم لطفى دوستان در برنامه ریزى لیگ برمى گردد. در آخر براى هر ۳ نامزد دریافت توپ طلایى آرزوى موفقیت مى کنم و امیدوارم یک ایرانى این افتخار را از آن خود کند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 675
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


سنگربان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تمام تلاش خود را می كنم تا بتوانم توانایی خود را در استقلال به كار گیرم و دوباره در اوج آمادگی رقابت تنگاتنگی با رحمتی در تیم ملی داشته باشم.



وحید طالب لو دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: اگر در تیم ملی به من میدان داده شود شك نكنید كه از رحمتی بهتر می شوم و با تمام وجود برای رقابت با دوست دیرینه خود تلاش می كنم.

وی تصریح كرد: من با محمدی دوست هستم اما در تیم با یكدیگر رقابت می كنیم و بعد از چند وقت دوری از دروازه توانستم به تركیب اصلی تیم بازگردم و با كسی مشكلی ندارم و تمام تلاش خود را انجام می دهم كه در تیم موفق باشم./



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1076
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدافع تیم استقلال طی چند روز گذشته چند مصاحبه انجام داده كه به استقلال نامربوط است به همین دلیل مسئولان آبی از وی خواستند در این مورد توضیحات لازم را به مسئولان استقلال ارائه كند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال؛ مدافع آبی ها با حضور در باشگاه استقلال برای انجام مصاحبه به نفع یكی از بازیكنان تیم پرسپولیس توضیحات خود را ارائه كرد و اعلام داشت تنها به دلیل شرایط فنی مدافع تیم پرسپولیس از وی حمایت كرده تا مسئولان پرسپولیس شرایط حضور وی در این تیم را فراهم كنند.

گفتنی است، مدافع تیم استقلال معتقد است برخی مسئولان از بازیكنان حمایت نمی كنند و اخراج شیث رضایی باعث شد كه وی از هم صنف خود حمایت كند تا شرایط بازگشت وی به تركیب پرسپولیس فراهم شود.

*میداودی تست پزشكی انجام داد

در ادامه این گزارش میلاد میداودی مهاجم تیم استقلال كه در تمرینات با مصدومیت جزئی روبرو شد پس از حضور در تمرینات روز پایانی قبل از سفر استقلال به آبادان توسط پزشك تیم تست انجام داد تا با آرامش در تمرینات استقلال شركت كند.

براساس این گزارش پرویز مظلومی از گروه پزشكی استقلال درخواست كرد كه بدون هیچ بهانه ای شرایط حضور این بازیكن در تمرینات را فراهم كنند تا میداودی برای بازی با نفت آبادان آماده شده و در تركیب استقلال قرار گیرد.

این گزارش می افزاید: طبق اعلام مربیان تیم استقلال این بازیكن در تركیب ثابت تیمش مقابل نفت به میدان می رود اما پزشكان قصد داشتند از سلامت این بازیكن اطمینان خاطر كسب كنند.

*تردید كادر فنی استقلال در مورد آشوبی و رحمتی

در ادامه این گزارش پس از محرومیت فرزاد آشوبی از بازی در مقابل راه آهن مربیان استقلال از كیانوش رحمتی در پست هافبك دفاعی استفاده كردند و این بازیكن نمره قبولی دریافت كرد اما مربیان این تیم برای دیدار این تیم مقابل نفت آبادان در مورد استفاده از آشوبی و رحمتی در تركیب استقلال مردد بوده و با مشكل روبرو شده اند.

براساس این گزارش، پرویز مظلومی اعلام كرده است قصد ندارد در بازی های استقلال از دو هافبك دفاعی استفاده كند و همین دلیل شرایط وی برای استفاده از یكی از این دو مدافع سخت است و وی را دچار مشكل كرده است.

بنابه اعلام سرمربی آبی ها آشوبی هافبك دفاعی ثابت استقلال است اما كیانوش رحمتی نیز در مواقع حساس كه مورد استفاده قرار گرفته عملكرد خوبی ارائه كرده است.

گفتنی است، طبق شرایط فنی بازیكنان استقلال در تمرینات چند روز اخیر، مربیان قصد دارند آشوبی را به تركیب اصلی استقلال بازگردانند كه با این شرایط شانس بازی كردن رحمتی كاهش می یابد.

*ناصر حجازی به اتریش دعوت شد

این گزارش می افزاید: با اینكه ناصر حجازی همكاری خود را با باشگاه دی استرادای اسلواكی قطع كرده است تا برای همیشه به ایران بازگردد و فعالیت ورزشی خود را با استقلال ادامه دهد اما مسئولان تیم دی استرادا كه رابطه بسیار خوبی با ناصر حجازی دارند از وی دعوت كردند تا در جشنی كه قرار است به مناسبت خداحافظی یكی از بازیكنان مطرح اتریش در این كشور برگزار می شود شركت كرده و اعضای این تیم را همراهی كند.

گفتنی است: مسئولان این تیم طی تماس با مدیرفنی تیم استقلال دعوت رسمی خود را ارائه كردند اما ناصر حجازی هنوز پاسخی برای سفر به كشور اتریش به مسئولان دی استرادا ارائه نكرده است.

گفتنی است: با توجه به شرایط بدنی ناصر حجازی و عدم بهبود نیافتن كامل بیماری وی ،حجازی به احتمال فراوان نمی تواند به كشور اتریش سفر كند



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 634
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
 
 
اختصاصی استقلالی - حریف استقلال کیست ؟

استقلال در ایستگاه چهاردهم به مصاف تیم خوزستانی نفت آبادان می رود . تیمی که تاکنون بازی های قابل قبولی ارایه داده است .

تصمیم گرفتم تا گزارشی مبسوط همراه آمار لازم از حریف آبادانی برای دوستداران فوتبال تهیه کنم . در این گزارش که زمان نسبتا زیادی از من گرفت امیدوارم مفید فایده واقع شود و رضایت خاطر خوانندگان فراهم گردد .

تیم نفت آبادان هم اکنون با 6 برد یک مساوی 6 باخت 16 زده – 15 خورده 19 امتیاز جایگاه ششم جدول هجده تیمی را در اختیار دارد . به عبارتی در یک سوم بالایی جدول حضور دارد که با توجه به دشواری مسابقات جایگاه مطلوبی است .

در این بین این تیم با کسب 4 برد 1 باخت 1 مساوی در خانه یعنی 13 امتیاز 68.42 درصد امتیازات خانگی را تصاحب کرده است .

آشنایی با نفرات :

بازی قبل با پیکان :

آخرین ترکیب اصلی :

حسن هوری – فرهاد آل خمیس – شعبان اسدی – امید شریفی نسب – حسین بغلانی – روح اله عرب –عباس مرداسی – محمد رضا حمدی اصل – رسول نوید کیا – علی ممبینی – محمد رضا ذوالفنون .

در آن بازی تیم نفت به اذعان مربی خود در یک بازی که زیبایی های فوتبال را به همراه نداشت با تک گلی که در دقیقه 58 دریافت کرد در تهران بازی را واگذار کرد .

از دیگر بازیکنان نفت آبادان لئون پاچاجیان که در مورد اوعنوان شده است ، بعد از رهایی از مصدومیت به بازی با استقلال می رسد .

نکته جالب در مورد وی این است که این بازیکن در سایت ویکی پدیا به عنوان ده بازیکن مشهور تاریخ باشگاه صنعت نفت آبادان قرار گرفته است

بهترین گلزنان تا کنون :

روح اله عرب 5

امید شریفی نسب 4

رسول نوید کیا 3

امید گلزنی این تیم به روح اله عرب است که عنوان بهترین گلزن نفتی ها را یدک می کشد . فرهاد آل خمیس قدرت سرزنی مناسبی دارد . حسن هوری بر اساس آخرین آمار نظرسنجی منتشر شده سایت باشگاه نفت در بازی با پیکان که منجر به باخت این تیم شد جزو دو بازیکن خوب نفت عنوان شده ضمن آنکه وی ریسک پذیری خاص خود را دارد و در مواقعی که تیم نفت بازنده است مخصوصا در اواخر بازی به سوی دروازه حریف حمله می کند ! گویا سرمربی برزیلی او را از این کار نهی نکرده است . البته قبل از این نیز از او این صحنه ها را دیده بودیم . در آن نظرسنجی تا قبل از نوشتن این گزارش محمد رضا حمدی اصل بالاتر از هوری در جایگاه نخست و شریفی نسب در جایگاه سوم قرار داشت .

امید شریفی نسب بازیکن کهنه کار و شناخته شده نفت آبادان است که بعضی مواقع وی در روی آوردن به جنگ های روانی نیز دیده شده است . رسول نوید کیا برادر محرم نیز از جمله بازیکنان خوب این تیم است .

محمد رضا ذوالفنون نیز که در برخی موارد توانایی ارسال های خوبی روی دروازه دارد ؛ به احتمال زیاد در ترکیب اصلی این تیم مقابل استقلال بازی خواهد کرد .

نفت آبادان با توجه به آمار در بازی های خانگی تیم خطرناکی نشان داده است ولی در بازی با پرسپولیس که شخصا آن را به صورت کامل نگاه کردم بسیار بی نظم بازی کرد و اگر همان بازی را در مقابل استقلال به نمایش بگذارد قطعا با شکست سنگین تری مواجه خواهد شد .

به اعتقاد من استقلال در مقابل راه آهن آن هم بهترین تیم تاریخ راه آهن بسیار منطقی و خوب بازی کرد هماهنگی و آرامشی که تا اینجا حاشیه سازی های فراوان خارجی روی آن اثری نداشته است .

شعار استقلالی ها می تواند این باشد که ما برد می خواهیم و آن را با دقت و تلاش بدست می آوریم .

نکته دیگر در تیم نفت دامنه ی گلزنی آن است که بین بازه ی صفر و دو گل در نوسان است ؛ به عبارتی نفت هیچ وقت بیش از دو گل به ثمر نرسانده است . ( نمودار شماره ی یک ) از سوی دیگر نفت هیچ وقت در این سیزده هفته از مکان هفتم جدول پایین تر نیامده ( نمودار شماره ی دو ) که بیشتر مدیون امتیازات خانگی می باشد برای همین این تیم در خانه و جلوی تماشاگرانش چشم به امتیاز خانگی دارد .





* در محور افقی هر دو نمودار شماره ی بازی های هفتگی و در محور عمودی نمودار اول تعداد گل های نفت آبادان و در محور عمودی نمودار دومی رتبه تیم نفت آبادان به نمایش آمده است .

نفت در این سیزده هفته فقط یک مساوی داشته است و نشان می دهد که تفکر برزیلی سرمربی در میدان سبز با شعار یا برد یا باخت تجلی پیدا کرده است . احتمال دیدن یک بازی سه امتیازی در پنجشنبه زیاد است چون گویا کاسیمیرو اگرتوانایی برنده شدن نداشته باشد ، باخت را به تساوی ترجیح می دهد ! بیشترین گلی که نفت در یک بازی دریافت کرده 3 گل بوده است که تنها در تبریز مقابل شهرداری این شهر دریافت کرده است .

در بازی های خانگی هم تنها فولاد خوزستان توانسته است 2 گل وارد دروازه این تیم کند .

بهترین نتیجه این تیم پیروزی خانگی برابر ذوب آهن صدر نشین فعلی است که با حساب 2 بر یک انجامید .

بعد از این بازی شاید به برد 2 بر صفر مقابل راه آهن در هفته سوم در تهران می توان ( در روز هایی که راه آهن نتایج خوبی نگر) اشاره کرد .

بد ترین نتیجه : باخت دو بر صفر مقابل مس کرمان در شهر کرمان .

توصیه به کادر فنی استقلال :

با توجه به اینکه از 16 گل زده 12 گل را آقایان روح اله عرب – امید شریفی نسب – رسول نوید کیا به ثمر رسیده اند بدون تردید مهار و خنثی سازی این بازیکنان توسط کادر فنی و بازیکنان استقلال تیم نفت آبادان را در گلزنی فلج خواهد کرد .

عنصری که به اعتقاد من این روز ها در استقلال شکوفایی آن را مشاهده می کنیم هماهنگی در خط میانی است به خصوص آمادگی جباری این هماهنگی را بیشتر خواهد کرد . و این پیشنهاد دیگری است به کادر فنی که مانند راه آهن رو به بازی زمینی و طراحی حملات از میانه زمین با پاس های کوتاه بیاورند چون مربیان و بازیکنان در بازی قبلی اثبات کردند ابزار و توانایی این کار را در اختیار دارند .


بررسی زمانی گل های نفت آبادان : ( در نمودار ببینید )


در بررسی زمانی گل هایی که نفت آبادان زده است به نتایج جالبی می رسیم و آن این است که این تیم در لحظات 15 دقیقه ابتدایی هر دو نیمه کمترین میزان گل زده را داشته است ( فقط دو گل در این لحظات زده است )

می توان گفت که شاید به ارزیابی مربی از تیم مقابل مربوط می شود ولی این زیاد نمی تواند درست باشد زیرا در پانزده دقیقه شروع نیمه دوم قطعا حریف ارزیابی شده است . تصور من بر این است که این تیم آبادانی توانایی سازماندهی حملات خود را در لحظات آغازین بازی کمتر دارد که در همین لحظات هم می توان استفاده کرد و با حملات با برنامه نظم تیمی نفت را مختل کرد و حتی به گل رسید .

کما اینکه نفت یک سوم گل های دریافتی ( پنج گل ) را در همین دقایق از بازی دریافت کرده است .

اما بر عکس در دقایق پایانی هر دو نیمه بیشتر گل هایش را زده است . ( هفت گل )

و در نیم ساعت بعد از 15 دقیقه اول نیمه اول – 7 گل

و در نیم ساعت بعد از 15 دقیقه اول نیمه دوم – 7 گل

و جالب اینجاست که در دقیقه 93 دو بار تا کنون موفق به گلزنی شده اند و ثابت کرده اند که فوتبال بیش از 90 دقیقه است . بنابراین هیچ تیمی جلوی نفت نباید بعد از رسیدن گل از ریتم اصلی بازی خود خارج شود که عواقب سنگینی ممکن است داشته باشد !

کاری که نفت با ذوب آهن انجام داد ذوب آهن که در دقیقه 10 به گل رسیده بود در دقایق 40 و 68 با دریافت دو گل دست خالی به اصفهان برگشت . نکته آخر اینکه آمار گلزنی نفت در نیمه اول 50 درصد و در نیمه دوم هم 50 درصد بوده است !

گل های خورده :

تیم نفت میان دقایق 15 تا 30 بهترین عملکرد را داشته و گلی دریافت نکرده است .

در نیم ساعت پایانی یعنی در دقایق 60 تا 90 هشت بار دروازه اش باز شده است . یعنی 53.33 درصد گل های خورده که آمار بالایی است و شاید نشان از نداشتن آمادگی بدنی لازم برای یک بازی کامل می باشد . که حریفان با قدرت بدنی لازم می توانند از این دقایق نهایت سود را ببرند . تیم نفت در نیمه اول یک سوم گل های خورده اش را دریافت کرده است .

سخنی کوتاه در مورد هواداران نفت : گویا گنجایش استادیوم تختی آبادان 22000 نفر است و در خبر ها داشتیم تدارک برای 20000 تماشاچیان نفت آبادان دیده شده است از طرفی کانون هواداران نفت در این چند روز سعی در پیشگیری از ایجاد محیط نامناسب در ورزشگاه گرفته است که با توجه به محرومیت ها و تعلیق ها و فرهنگ سازی هایی که حتما صورت گرفته است بعید به نظر می رسد که هواداران خوب و خونگرم آبادانی مشکلی را از طرف تماشاگر نما ها شاهد باشند و خودشان قطعا استادیوم را اداره خواهند کرد . از آنجا که مدیر سایت هواداران نفت هم دعوت کرده است که جایگاه کنار تیم میهمان محل جمع شدن اعضای سایت متبوعشان باشد امیدوارم مشکلی ایجاد نشود و هواداران آبی دوست که در خوزستان فراوانند حداقل در سطح همان دو هزار نفر هم با پذیرایی مناسب مواجه شوند و همه در کنار هم از دیدن یک بازی خوب لذت ببرند .

به امید استفاده لازم از مطالب نوشته شده و به عنوان یک طرفدار استقلال آرزوی یک بازی جوانمردانه را دارم یک بازی که زیبایی های جذاب ترین ورزش جهان را به تصویر بکشد و درخواست می کنم که حقوق سایت و نویسنده رعایت گردد .


:: موضوعات مرتبط: مطالب فنی لیگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 864
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()