نوشته شده توسط : alireza

محمد محمدی دروازه بان مصدوم استقلال كه در مقابل راه آهن با وجود نداشتن آمادگی بدنی، روی نیمكت این تیم نشست و استقلال را همراهی كرد به دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان نیز نمی رسد و نمی تواند اعضای تیم استقلال را در آبادان همراهی كند.
وحید طالب لو به علت مصدومیت محمد محمدی درون دروازه تیم استقلال قرار گرفت و عملكرد بسیار خوبی از خود ارائه داد و توانست در سه دیدار گذشته آبی ها دو گل دریافت كند و نظر مربیان تیم را جلب كند به همین علت حضور این دروازه بان در مقابل صنعت نفت آبادان قطعی شده است و وحید طالب لو به عنوان دروازه بان ثابت به میدان می رود.
گفتنی است؛ محمد محمدی همراه تیم استقلال به آبادان سفر می كند و روی نیمكت استقلال می نشیند اما شرایط حضور در زمین و همراهی آبی پوشان را ندارد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

صادقی: امیرخان راست می‌گفت كه دست‌هایی پشت‌پرده است!

ایران ورزشی _ با وجود اینكه استقلال با اختلاف یك امتیاز در مكان دوم جدول بازی‌ها قرار دارد اما انتقاد بعضی از گزارشگران تلویزیونی و همچنین مسائلی كه برای این تیم به وجود آمده است باعث شده از مدیرعامل باشگاه گرفته تا بازیكنان این تیم از مسائل اخیر و گزارش بعضی از گزارشگران گله داشته باشند. استقلالی‌ها اعتقاد دارند كه عده‌ای قصد ضربه زدن به استقلال را دارند و به هر وسیله كه شده می‌خواهند به هدفشان برسند.



به بازی نفت آبادان نزدیك می‌شوید.


درست است و فكر می‌كنم بازی سختی را پیش‌رو داریم. آنها نتایج خوبی گرفته‌اند و این كار را برای ما مشكل می‌كند.


بعد از بازی با راه‌آهن گفته بودی كه حریف 15 دقیقه دنبال سیستم ما می‌گشت. فكر می‌كنی در این بازی نفت مقابل استقلال چه كار كند؟


من بعد از بازی با راه‌آهن گفتم نیمه دوم به دلیل تغییر سیستم ما، راه‌آهنی‌ها 15-10 دقیقه دنبال سیستم ما می‌گشتند چون نمی‌دانستند ما سیستم را عوض كردیم اما در بازی با نفت شرایط فرق می‌كند و ما بر اساس سیستم حریف بازی خواهیم كرد.


پیش از این گفته می‌شد تماشاگران آبادانی محروم هستند اما حالا كمیته انضباطی اعلام كرده كه محرومیتی در كار نیست.


ما با این موضوع مشكلی نداریم، هواداران تبریزی و آبادانی فوتبال را خوب می‌فهمند و ما هم مقابل آنها بهتر بازی می‌كنیم.


طی این چند وقت اخیر استقلالی‌ها از نحوه گزارش بعضی از گزارشگران گله داشتند، تو هم نظر آنها را داری؟


حالا همه فهمیدند به قول یكی از دوستان دست‌هایی پشت‌پرده است.


منظورت از این دوستان آقای قلعه‌نویی است؟


بله، امیرخان می‌گفت كه دست‌های پشت‌پرده نمی‌‌گذارند استقلال كار كند و حالا شما این رامی‌بینید. حالا خوشحالم كه خیلی چیزها علنی شده. یكسری از آقایان رسالت خود را از یاد برده‌اند و این به ضرر فوتبال ما است اما ما با این چیزها از پا درنمی‌آییم چون شخصی مثل آقای فتح‌الله‌زاده بالای سر تیم است و با این مشكلات می‌جنگد.


پس اعتقاد داری آقای فتح‌الله‌زاده از پس این مسائلی كه به وجودآمده بر می‌آید؟


بله، قبلا هم گفتم ایشان وقتی آمد تیم از هم پاشیده بود. بحران مالی داشت اما ایشان بهترین بازیكنان را خرید و مشكلات را از بین برد. آنهایی كه می‌خواستند حلوای استقلال را بخورند امروز شیرینی آن را می‌خورند.


فكر نمی‌كنی این حاشیه‌هایی كه اخیرا به وجود آمده روی روند كاری بازیكنان اثر می‌گذارد؟



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 853
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ناصر حجازى مدیر فنى تیم استقلال گفت: آبى پوشان شرایط ایده آلى دارند و از چند هفته پیش وضعیت بهترى پیدا کرده اند. او افزود: استقلال شرایط ایده آلى دارد ما چند هفته اى است روى دور برد قرار گرفتیم و این روند ادامه دار است و قرار نیست متوقف شویم.وى ادامه داد: استقلال بعد از پرسپولیس به یک تیم واقعى تبدیل شده است این تیم با نفراتى که در اختیار دارد روز به روز بهتر مى شود و هیچ تیمى نمى تواند این روند رو به رشد را متوقف کند.حجازى با اشاره به عدم دخالت در امور فنى استقلال تصریح کرد: من مدیر فنى تیم هستم اما قرار نیست در کار سرمربى تیم دخالت کنم؛ اگر نکته اى به نظرم آید که به درد تیم بخورد حتما آن را به مظلومى اعلام مى کنم اما دخالتى در کار وى ندارم زیرا مى دانم وى سرمربى تیم است و باید تصمیم نهایى را اتخاذ کند.وى در خصوص شرایط دروازه بان ها و حضور محمدى و طالب لو دروازه بان تیم اظهار داشت: محمدى و طالب لو شرایط خوبى دارند و هر ۲ آماده هستند. این مساله رقابت را در آنها افزایش داده است من با آنها در خصوص نقاط ضعف و قوتشان صحبت مى کنم اما هیچ وقت به سرمربى تیم نمى گویم از محمدى استفاده کند یا طالب لو زمانى که بحثى در این مورد مطرح مى شود اعلام مى کنم هر کدام که آماده ترند باید درون دروازه تیم قرار گیرند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 802
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تمرین تیم فوتبال استقلال تهران دیروز زیر بارش باران برگزار شد. تیم فوتبال استقلال تهران که براى دیدار با صنعت نفت آبادان از هفته چهاردهم رقابت هاى لیگ برتر آماده مى شود، دیروز تمرین خود را زیر بارش باران در زمین صنایع دفاع و پشت درهاى بسته برگزار کرد.در این تمرین که از ساعت ۱۵ آغاز شد و به مدت ۹۰ دقیقه طول کشید،خبرنگار و هوادارى حضورنداشت. بازیکنان ابتدا خودشان را گرم کردند و سپس بازى با توپ را به صورت ۴ به ۲ انجام دادند.میلاد میداودى مهاجم مصدوم استقلال در تمرین شرکت کرد اما آرش برهانى به دلیل مصدومیت غایب بود.آبى پوشان امروز صبح آخرین تمرین خود را در زمین صنایع دفاع انجام خواهند داد و سپس ساعت ۱۶ براى بازى با صنعت نفت عازم آبادان خواهند شد.گفتنى است استقلال روز پنجشنبه در ورزشگاه تختى آبادان با صنعت نفت مسابقه خواهد داد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 792
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

این پنجمین بازی دو تیم در لیگ برتر است، در حالی که در 4 بازی قبلی نفت 3 بار استقلال را شکست داده است؛ یک رکورد جالب و تحسین برانگیز برای تیم نفت آبادان!

سایت گل- تیم استقلال فردا در حالی با نفت روبرو می شود که در یک دهه اخیر موفق به پیروزی در آبادان نشده است. به گزارش سایت گل، آخرین برد استقلال در آبادان به لیگ 78 برمی گردد که در بازی رفت با گل ستار همدانی که یک ضربه پنالتی بود، نفت را شکست داد.

دو تیم فردا برای سی امین بار در طول تاریخ باهم دیدار می کنند. در 29 بازی قبلی که در چارچوب لیگ بوده است، استقلال 11 برد و نفت 7 برد بدست آورده اند و 11 بازی نیز مساوی شده است. استقلال 36 گل به ثمر رسانده و نفت نیز 28 گل وارد دروازه تیم آبی پوشان کرده است.

پرگل ترین بازی دو تیم 7 گل داشته است. در بازی رفت فصل 73 لیگ آزادگان دو تیم در اهواز مقابل هم قرار گرفتند که نفت 4-3 استقلال را در یک بازی تماشایی با شکست بدرقه کرد.

غلامحسین مظلومی گلزن سابق استقلال با 5 گل زده بهترین گلزن این تیم در مصاف با نفت بوده و صمد مرفاوی نیز 4 گل به نفت زده است. فرهاد مجیدی نیز 3 بار مقابل نفت موفق به گلزنی شده است. اما بهترین گلزنان نفتی ها مقابل استقلال حکیم عوده پور و ذوالفقار نظام آزادی بوده اند که هر کدام 3 بار دروازه استقلال را باز کرده اند.

نفت در آبادان 13 بار و در اهواز نیز 2 بار میزبان استقلال بوده است. در این 15 بازی 6 برد برای هر تیم رقم خورده و 3 بازی نیز به تساوی انجامیده است. در دو بازی آخر دو تیم در آبادان، این تیم نفت بوده که استقلال را شکست داده است.

نفت در 4 بازی با مربیان خارجی اش مقابل استقلال فقط 2 تساوی و 2 باخت بدست آورده است. این تیم در دهه 50 با هاری گیم انگلیسی در 3 بازی بردی بدست نیاورد و در فصل 78 نیز با گئورگ پاپیان ارمنستانی به استقلال باخت. کاسیمیرو سومین مربی خارجی نفت در مصاف با استقلال است.

منصور پورحیدری و پرویز مظلومی در فصل 81 مربیان نفت در لیگ برتر بودند که دوران موفقی با این تیم نداشتند و در نهایت نفت در آن فصل سقوط کرد. پورحیدری در 10 بازی 2 برد بدست آورد و مظلومی نیز فقط در 3 بازی سرمربی نفت بود که 3 مساوی کسب کرد.


در لیگ برتر، این بازی پنجمین رویارویی دو تیم محسوب می شود. اما جالب است بدانید که در 4 بازی قبلی نفت 3 بار استقلال را شکست داده است که رکورد تحسین برانگیزی برای این تیم است، چرا که نفت تنها تیم لیگ برتر است که تعداد بردهایش مقابل استقلال بیش از تعداد باخت هایش است. نفت در فصل 81 بازی رفت را 1- صفر برد و در بازی برگشت با همین نتیجه باخت. اما در فصل 86 نفت در آزادی 3-2 استقلال را با فیروز کریمی برد و در آبادان نیز 2-1 این نتیجه را تکرار کرد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , مطالب فنی لیگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 778
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

آخرین باری كه آرش برهانی را در پیراهن استقلال دیدیم 23 مهر‌ماه و بازی بزرگ پایتخت بود. داربی 69 كه اتفاقا در آن مصاف هم مهاجم كرمانی استقلال بارها با فرارهایش فضای پشت مدافعان پرسپولیس را به‌هم ریخت و آنها را دچار آشفتگی كرد. برهانی ازجمله معدود مهاجمان حال حاضر ایران است كه با داشتن یك ركورد در فصل هشتم لیگ‌برتر به عنوان آقای گلی نایل شده و پیش و پس از آن كمتر آن چهره خطرساز و گلزنش را به نمایش گذاشته است.

ازجمله ویژگی‌های این مهاجم لاغراندام اما سرعتی، همان نكاتی است كه بیشتر گزارشگران به خود این اجازه را می‌دهند كه حتی از آنها به عنوان سوژه‌ای برای شوخی با آرش برهانی استفاده كنند و مهم‌ترین‌شان همان «خراب كردن موقعیت گل» است اما شاید در پس این سوژه بعضا خنده‌دار (برای مخاطب ضداستقلالی) بتوان به نكات مهم‌تری هم دست یافت كه از آن جمله و شاید مهم‌ترین‌شان مبحث «ایجاد موقعیت گل» است. این درست كه آرش برهانی در مواجهه با دروازه عجول، شتاب‌زده و سرپایین عمل می‌كند و گاهی حتی توپ را در یك قدمی دروازه به سمت دروازه مخالف می‌زند و خیلی اتفاقی توپ پس از برخورد با دست بازیكن حریف (رضا عنایتی در مصاف هفته هفتم استقلال - سپاهان) به گل تبدیل می‌شود، اما اینكه آرش برهانی قادر است در هر بازی كه به میدان می‌رود، این همه موقعیت گل ایجاد كند هم در نوع خودش قابل توجه است و نمی‌توان به سادگی از كنارش گذشت. استقلال در سه بازی اخیرش در جام‌حذفی (برابر پاس) ‌و لیگ‌برتر (تراكتور و راه‌آهن) از همراهی تیمش محروم بود و زانویش مصدوم است. در این سه هفته مدافعان و جباری در بازی همدان و میداوودی در دو بازی اخیر گلزنی كرده‌اند و ضمن كاهش گل آوراژ مهاجمان این تیم زهر حملات این تیم نسبت به هفته‌های پیش از آن گرفته شده است. نه مجیدی، آن مجیدی هفته‌های قبل از داربی است و نه میداوودی آن مهاجم تیزچنگ و به قول قطبی گرسنه. شاید فیكس بودن این دو مهاجم هم باعث كاهش این انگیزه باشد، اما بهتر است این همه سوال را خود آرش پاسخ بدهد تا نقطه‌نظرات او نیز نسبت به این شرایط مشخص شود.

آرش! چه زمانی به میادین بازمی‌گردی؟

فكر كنم؛ از بازی با شاهین! البته هنوز هیچ‌چیز به طور دقیق مشخص نیست.

از وقتی كه مصدوم شدی آمار گلزنی مهاجمان تیم‌تان كاهش یافته است!

فكر نمی‌كنم! میلاد كه دو هفته پشت‌سر هم گل‌زده است.

دو گل از یك مهاجم در سه بازی كم نیست؟

اگر اشتباه نكنم، اسماعیل شریفات هم در همدان برای استقلال یك پنالتی گرفت.

با این همه فكر نمی‌كنی غیبت تو با كاهش چنین موقعیت‌هایی ارتباط مستقیم داشته باشد؟

این نظر لطف شماست، اما من باید بگویم در استقلال هم نفرات به ویژه مهاجمان كه مورد اصلی بحث شماست، تلاش‌شان را می‌كنند و خب گاهی شرایط در بازی‌های مختلف با هم تفاوت دارد.

فكر نمی‌كنی با حضور تو موقعیت‌های مهیج استقلال بیشتر بود؟

خب من زمانی كه در زمین هستم رو به جلو حركت می‌كنم و وظایف مشخصی دارم و از آن جمله فرار از پشت‌سر مدافعان است. همان نكته‌ای كه باعث می‌شود من خیلی اوقات در موقعیت آفساید قرار بگیرم. شاید به همین خاطر است كه وقتی من نیستم، جای خالی‌ام به این شكل به چشم می‌آید.

یعنی همین حالا هم موقعیت‌های گل استقلال كم نشده است؟

فكر نمی‌كنم. در نبود من سیستم حمله‌ای تیم تغییر می‌كند و به‌جای حمله از پشت مدافعان، توپ‌ها به كناره‌ها می‌روند و بیشتر به شكل سانتر یا ارسال روی دروازه فرود می‌آیند و موقعیت ایجاد می‌كنند.

اما خیلی‌ها هم بر این باور هستند كه تو گرچه موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهی، اما به همان میزان روی دروازه رقبای استقلال خطر ایجاد می‌كنی.

ببخشید! شما با یك مهاجم صحبت می‌كنید و كار من درون زمین همین‌چیزهاست و وظیفه‌ای غیر از این ندارم، اما اینكه موقعیت از دست می‌دهم هم بیشتر اوقات به نوع شرایط زمین مسابقه و توپ‌هایی كه به من می‌رسند ارتباط دارد. وگرنه اگر كادر فنی از دست من ناراضی باشد، قطعا نسبت به عملكردم در زمین به من ایراد یا اشكال خواهند گرفت، اما شكر خدا تا این لحظه كادر فنی همواره از من حمایت كرده است و من نیز مترصد بهبودی‌ام هستم تا به میادین برگردم.

اما قبول داری كه استقلال با برهانی زهردارتر نشان می‌دهد؟

نمی‌دانم. این نظر لطف شماست، ولی من معتقدم همین حالا هم مهاجمان استقلال بهترین عملكرد را دارند و امیدوارم من هم هرچه زودتر به جمع‌شان بپیوندم.

فكر نمی‌كنی مهاجمان تیم‌تان این چند هفته بی‌انگیزه‌تر شده‌اند؟

نه! چون میلاد كه دو بار گل‌زده و مجیدی هم چند موقعیت گلزنی خوب روی دروازه تراكتورسازی و راه‌آهن داشت.

به نظر نمی‌رسد غیبت تو و فیكس شدن آنها نوعی بی‌انگیزگی را برایشان رقم زده باشد؟

بعید می‌دانم! هم میلاد و هم آقا فرهاد هر دو از مهاجمان خوب ایران هستند و نسبت به این مسایل بی‌تفاوت هستند. به هر حال گاهی اوقات پیش می‌آید كه یك یا چند مهاجم طی چند هفته گل نزنند. اگر قرار باشد هر مهاجمی هر هفته گل بزند كه ركورد آقای گلی از 34 گل هم رد می‌شود.

بازی با راه‌آهن را دیدی؟

خیلی حرص و جوش خوردم و خدا را شكر می‌كنم كه درنهایت توانستیم آن بازی را با برد تمام كنیم.

چرا حرص خوردی؟

بیشتر در نیمه اول حرص خوردم، چون آنها بیشتر حمله می‌كردند و دلم نمی‌خواست تیم‌مان امتیاز از دست بدهد.

بازی با نفت را چطور پیش‌بینی می‌كنی؟

قطعا بازی سختی را در آبادان پیش‌رو خواهیم داشت، اما ما استقلالیم و باید برنده شویم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 863
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مبعلى: من و جبارى درک متقابلى از هم داریم

ایمان مبعلى هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنى را مى شناسم که میلیون ها تومان هزینه کودکان بى سرپرست مى کند و یا با کارهاى دیگر موجب شادى دل خانواده هاى بیشمارى مى شود.او اظهار داشت: دوست نداشتم موضوع کمک من و سایر بازیکنان استقلال به یک کودک نابینا رسانه اى شود اما به هر حال این اتفاق افتاد.مبعلى در تشریح این اقدام انسان دوستانه خودش گفت: چندى قبل یکى از کودکانى که متاسفانه بینایى اش را از دست داده در تمرینات استقلال حضور یافت، من وقتى شرایط او را دیدم اعلام کردم هر کمکى از دستم بربیاید انجام مى دهم .هافبک جنوبى استقلال ادامه داد: این کودک هنوز تحت عمل جراحى قرار نگرفته است اما هر زمانى که مقدمات فراهم شود این کار نیز انجام مى شود.آیا فوتبالیست ها معمولا در اقدامات انسان دوستانه پیش قدم مى شوند؟!مبعلى در پاسخ به این پرسش مى گوید: خود من بازیکنى را مى شناسم که میلیون ها تومان هزینه کودکان بى سرپرست مى کند و یا کارهاى دیگرى انجام مى دهند که موجب شادى دل خانواده هاى بیشمارى مى شود. با این حال نه من و نه سایر بازیکنان علاقه اى نداریم که این اقدامات رسانه اى شود.نظرات مبعلى در خصوص زوج تشکیل شده توسط وى و جبارى در میانه میدان استقلال خواندنى است: من و مجتبى درک متقابلى از هم داریم. هر دوى ما تکنیکى هستیم و شاید یک جاهایى چشم بسته همدیگر را پیدا مى کنیم. فکر کنم در حال حاضر جزو بهترین زوج هاى لیگ هستیم.

کیانوش رحمتى: رقابت در بالاى جدول فشرده است

کیانوش رحمتى هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: براى ما مهم نیست که در خانه بازى کنیم یا خارج از خانه و ما فقط به دنبال امتیاز گرفتن هستیم.او افزود: همه تیم هایى که مقابل استقلال بازى مى کنند انگیزه بالایى دارند. صنعت نفت آبادان هم با توجه به اولین حضورش در لیگ برتر از این قاعده مستثنى نیست. آنها از انگیزه بالایى برخوردارند و تمرکزشان با توجه به شرایط میزبانى نسبت به بازیهاى دیگر بیشتر است و این موضوع کار را براى ما سخت مى کند.وى ادامه داد: در حال حاضر آرامش خوبى در استقلال وجود دارد و با توجه به این آرامش و انگیزه بالاى بچه ها و توانایى که در کادر فنى استقلال مى بینم مطمئنا دست پر از آبادان برخواهیم گشت.رحمتى در ادامه گفت: مسأله تماشاچى دیگر برایمان عادى شده است. درست است صنعت نفت هواداران بسیار خونگرم و پرشورى دارد اما ما در تبریز هم بازى خوبى را مقابل تراکتورسازى و هواداران متعصب این تیم ارائه کردیم. براى ما مهم نیست که در خانه بازى کنیم یا خارج از خانه. ما فقط به دنبال امتیاز گرفتن هستیم و خدا را شکر استقلال از هفته سوم به بعد روند رو به رشدى پیدا کرد و ما تمام تلاشمان را مى کنیم تا این روند همچنان ادامه داشته باشد. در حال حاضر رقابت در بالاى جدول بسیار فشرده است و ۴ تیم مدعى رقابت تنگاتنگى با یکدیگر دارند. امیدوارم مغرور نشویم تا بتوانیم ۳ امتیاز ارزشمند را از نفت بگیریم و خودمان را از این فشردگى جدا کنیم.وى درباره عملکرد استقلال و بازیکنان این تیم گفت: قبول ندارم که مى گویند خط دفاع و میانه استقلال مشکل دارد و بچه ها از نظر بدنى کم مى آورند متأسفانه بعد از دربى فشارهاى زیادى به تیم وارد شد و خدا را شکر توانستیم در بازیهایى که بعد از دربى انجام دادیم آرامش را به تیم بازگردانیم و اکنون تنها به دنبال امتیاز گرفتن هستیم.


آشوبى: از عملکرد خودم رضایت ندارم

فرزاد آشوبى هافبک تیم فوتبال استقلال هنوز از نوع بازى اش در این تیم رضایت ندارد. آشوبى معتقد است که هنوز در ترکیب جا نیفتاده است.او درباره بازى در آبادان گفت: بازى مقابل صنعت نفت آبادان براى هر تیمى مشکل ساز است. آنها هواداران پرشورى دارند و این ذهنیت که ما بازیهاى خارج از خانه را براى مساوى به میدان مى رویم اشتباه است و براى اثبات همین مدعا تلاش مى کنیم ۳ امتیاز این بازى را بدست آوریم. وى ادامه داد: اینکه تیم نفت را دستکم بگیریم درست نیست چراکه آنها خوب فوتبال بازى مى کنند و در جدول هم جایگاه خوبى دارند. درست است که تازه به لیگ برتر آمده اند اما آنها تیم باسابقه اى هستند.هافبک تیم استقلال در پاسخ به این سوال که در مس کرمان بهتر از استقلال ظاهر مى شدى، تصریح کرد: به طور کلى شرایط برایم تغییر کرده است. من در تیم مس طراح بودم. همه توپها به من مى رسید و نقش بازیساز را داشتم اما استقلال بازیکنان بزرگى دارد و شرایط کاملا متفاوت است با این حال هر روز به تلاشم مى افزایم تا بهتر از قبل باشم. باید اعتراف کنم که خودم هم از نحوه بازى ام رضایت کامل ندارم شاید هنوز در ترکیب جا نیفتاده ام.آشوبى در این باره که گفته مى شود استقلال بازیهاى خوبى را نمایش نمى دهد و ۲ نیمه متفاوت دارد، تأکید کرد: اینکه ما بازى خوبى انجام مى دهیم یا نه، یک نظر است و هر کس مى تواند نظرش را بگوید. به اعتقاد من استقلال در برخى از بازیها خیلى خوب ظاهر شده است اما درباره اینکه ۲ نیمه متفاوت داریم باید بگویم که مسلما مربیان تدابیر لازم را در نظر مى گیرند.
کوشکى:هفته دیگر پا به توپ مى شوم

بیژن کوشکى بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از هفته دیگر تمرینات با توپ خود را آغاز خواهم کرد.او افزود: در حال حاضر دوران نقاهت خود پس از مصدومیت را تحت نظر دکتر نوروزى سپرى مى کنم. در تمرینات در برخوردى که با دوس سانتوس داشتم، دچار پارگى عضله شدم. پزشکان دوره درمان من را دو هفته پیش بینى کرده اند که یک هفته از آن گذشته است.وى ادامه داد: شرایط استقلال در مجموع مطلوب است و به لحاظ فنى در حال پیشرفت هستیم. به آینده تیم بسیار خوشبینم و قطعا مى توانیم در پایان فصل یکى از تیم هاى بالاى جدول باشیم. امیدوارم هرچه سریعتر بتوانم با صلاحدید کادرفنى در ترکیب استقلال حضور پیدا کنم.


شکورى: به فرم ایده آل نزدیک شده ام

هادى شکورى مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: به لطف خدا مصدومیتم مرتفع شده است و در حال حاضر با صلاحدید کادرفنى حتى مى توانم در میدان نیز حاضر شوم. به فرم ایده آل خود نزدیک شده ام و امیدوارم بتوانم هرچه سریعتر فرصت بازى کردن را پیدا کنم. در حال حاضر از نظر جسمانى هیچگونه مشکلى ندارم. وى ادامه داد: بازى با راه آهن را از نزدیک تماشا کردم. به غیر از ۲۰ دقیقه ابتدایى، استقلال مالک توپ و میدان بود. هرچند راه آهن تیم خوب و دونده اى بود اما پیروزى حق مسلم ما بود چرا که موقعیت هاى گلزنى بیشترى را داشتیم. شکورى افزود: فشردگى این روزهاى بالاى جدول رده بندى لیگ برتر به نفع فوتبال ایران است و باعث ایجاد حساسیت مثبت مى شود و تیم ها تلاش بیشترى را به خرج مى دهند تا بتوانند در نهایت با قدرت به قهرمانى دست پیدا کنند. استقلال هم از این قاعده مستثنى نیست و تلاش مى کنیم با ارائه بازى هاى خوب و کسب نتایج مطلوب جزء مدعیان باقى بمانیم



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 926
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza



همسایه‌های ایرانی‌ام درفرانسه همیشه درمورد قرمز وآبی کری می‌خواندند حجازی اخراجم کرد اما خیر و صلاحم را می‌خواست/ شبیه روبینیو بازی می‌کنم ولی عاشق زیدان هستم


قادر حسن احمد اسماعیل متولد بیست و سوم می 1987 فوتبالش را از تیم زیر چهارده ساله‌های لیگ فرانسه شروع کرد و در رده‌های نوجوانان، جوانان و امید این باشگاه توپ زد.

قادر حسن که در حال حاضر در تیم دی‌استرادای اسلواکی توپ می‌زند پیشنهاداتی از تیم‌های ترکیه و قطر داشت ولی اختلاف او با مسوولان باشگاه دی‌استرادا باعث شد تا این بازیکن مسلمان و فرانسوی نتواند به این باشگاه‌ها برود و در نهایت کار به جایی رسید که او قرارداد داخلی با باشگاه استقلال تهران منعقد کرد.

چه شد که با باشگاه استقلال به توافق رسیدی؟

من تا حدودی از باشگاه استقلال شناخت داشتم ولی پس از جلسه با مدیران دو باشگاه استقلال و دی‌استرادا تمایلم برای پیوستن به استقلال بیشتر شد.

در این مورد تحقیق هم کردی؟

خیلی... من دروغ نمی‌گویم وقتی بحث استقلال مطرح شد، حسابی روی این تیم تحقیق کردم و فهمیدم که استقلال تیم بزرگ و پرطرفداری است. من حالا می‌توانم در لیگ ایران و جام باشگاه‌های آسیا به استقلال کمک کنم و این را می‌دانم که استقلال محبوب‌ترین تیم ایران است. در ضمن شنیده‌ام استقلال در آسیا هم موفقیت‌های خوبی داشته و جزو پرافتخارترین‌هاست. البته این پایان ماجرا نبود چون من قبلا هم در مورد فوتبال ایران چیزهایی می‌دانستم و شنیده بودم که پرسپولیس و استقلال تیم‌های بزرگ ایران هستند. من وقتی در فرانسه بودم چند همسایه ایرانی داشتم که همیشه راجع به قرمز و آبی با من صحبت می‌کردند.

جدا از اینها کوئیکه هم در مورد ایران و استقلال اطلاعات خوبی به من داد. کرانیکار و لورانت که مدتی در دی‌‌استرادا سرمربی من بودند هم از ایران شناخت خوبی داشتند و با من در این مورد صحبت کردند... خیالتان راحت... در طول این مدت به هر کسی رسیدم در مورد فوتبال ایران و استقلال سوال کردم.

در جلسه‌تان با حجازی و فتح‌ا...‌زاده چه گذشت؟

با حجازی در مورد استقلال صحبت کردم. او که قبلا مدیر فنی ما بوده، حالا در استقلال است و بدون شک او خیلی استقلالی است! (خنده) جدا از حجازی با مدیر عامل ایرانی باشگاه دی‌استرادا هم صحبت کردم و او هم مرا برای پیوستن به استقلال تشویق کرد. در جلسه‌ای که با آقای فتح‌ا...‌زاده در اسلواکی داشتیم با ایشان صحبت کردم. آنطور که در مورد فتح‌ا...‌زاده شنیدم او مدیر خوب و با سابقه‌ای است. البته ماجرای ترانسفرهای فتح‌ا...‌زاده هم در نوع خودش جالب است و ایشان کارنامه خوبی در این زمینه دارد. امیدوارم در استقلال آنقدر خوب بازی کنم که فتح‌ا...‌زاده مرا به تیم‌های خوب اروپایی ترانسفر کند.

چه شد که حجازی تو را از دی‌استرادا اخراج کرد؟!

(خنده) اخراج من از تمرینات دی‌استرادا اتفاق جالبی بود که باعث شد روابط من با او بیشتر شود. غیبت من در یکی از جلسات تمرینی دی‌استرادا باعث شد تا حجازی که مدیر فنی تیم ما بود برای چند روزی مرا از تمرینات این تیم اخراج کند. راستش را بخواهید در آن زمان خیلی ناراحت شدم ولی بعدا فهمیدم که حجازی خیر و صلاح مرا می‌خواسته و به فکر این بوده تا من بازیکن حرفه‌ای‌تر و منظم‌تری باشم. من می‌دانم که حجازی اسطوره باشگاه استقلال است و می‌دانم که او جزو محبوب‌ترین بازیکنان ایران بوده است. من ارتباط خوبی با حجازی دارم و وقتی شنیدم که او دچار بیماری شده خیلی ناراحت شدم. به هر حال دوست دارم در استقلال بهترین بازی‌ام را انجام دهم تا جواب اعتماد حجازی، فتح‌ا...‌زاده و کادرفنی استقلال را بدهم.

نمی‌ترسی که در استقلال هم این اتفاق بیفتد و دچار سختگیری‌های حجازی بشوی؟

(خنده) دیگه سرم به سنگ خورده. اخلاق و خصوصیات حجازی را به خوبی می‌شناسم. مسوولیت من در استقلال چند برابر شده و من در این تیم به دنبال اهداف بزرگی هستم. البته بیشتر از این دوست ندارم در مورد این چیزها صحبت کنم. خیلی چیزها را باید در زمین ثابت کرد و بهتر است در مورد آن صحبت نکنیم.

از بازیکنان و هم پستی‌هایت در استقلال چه شناختی داری؟

می‌دانم که هافبک چپ استقلال مصدوم است و شنیده‌ام که استقلال بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارد. من در پست‌های هافبک چپ، هافبک راست و پشت مهاجم بازی می‌کنم و ترجیح می‌دهم تا راجع به هم پستی‌ها و بازیکنان هم تیمی‌ام صحبتی نکنم. البته فرهاد مجیدی را می‌شناسم! بوسکم که در باشگاه الوصل مربی مجیدی بوده و یک مدتی هم در فرانسه مربی من بوده است. از طرف دیگر خلیل هوجیچ هم که مربی من بوده به خوبی مجیدی را می‌شناخت. من می‌دانم که مجیدی کاپیتان استقلال است و شنیدم که توی داربی بزرگ تهران هم گل پیروزی را به قرمزها زده است.

از دی‌استرادا چه خبر؟

وضعیت تیم خیلی بهتر شده، از شش بازی آخر سه برد و سه تساوی کسب کردیم و این در حالی بود که ما لیگ را خیلی بد شروع کردیم. الان وضعیت خیلی بهتر شده و ای کاش بتوانیم به جام یوفا صعود کنیم.

چرا در بازی‌های اخیر دی‌استرادا کمتر به میدان رفتی؟

در آن اوایل فصل که مشکل نداشتن ITC باعث شد نتوانم به تیم دیگری بروم و در دی‌استرادا هم کمتر بازی کردم ولی پس از عقد قرارداد با استقلال بود که با سفارش مدیرعامل ایرانی باشگاه به من کمتر بازی دادند!

چرا؟

چون می‌خواستند که مشکلی برای من به وجود نیاید. می‌گفتند ما به استقلالی‌ها قول داده‌ایم تا تو کمکشان کنی و نباید مصدوم شوی.

در مورد اینکه به کشور مسلمان ایران می‌آیی چه نظری داری؟

اینکه وارد لیگ و کشور مسلمان ایران می‌شوم برایم جالب است. اینطوری خیلی راحت‌تر هستم. مثلا در اسلواکی برای غذا مشکل داشتم. باید دنبال جایی می‌گشتم که گوشت سالم به من بدهند ولی حالا می‌دانم که در تهران این مشکلات را ندارم. چند وقت پیش من در ماه رمضان روزه گرفته بودم و همین موضوع باعث شده بود تا بین بازیکنان سوژه شوم و حتی بعضی‌ها این موضوع را به مربی و مسوولان باشگاه خبر دادند. اولش خیلی ترسیدم و فکر کردم که آنها از این موضوع دلخور می‌شوند ولی مدیرعامل ایرانی باشگاه برخلاف آنچه که فکر می‌کردم برخوردی با من نکرد و حتی مرا تشویق کرد تا این روند را ادامه دهم و اعتقاداتم را دنبال کنم. محسنی می‌گفت که انسان باید راهی را برود و طوری عبادت کند که همه چیز بین او و خدای خودش بماند. او می‌گفت که انسان نباید ریاکار باشد.

کی به ایران می‌آیی؟

باشگاه استقلال برای صدور ویزای من کارهایی را انجام داده و اگر همه چیز خوب پیش برود، احتمالا برای سه‌شنبه به تهران می‌آیم. دوست دارم هرچه زودتر به مجموعه استقلال اضافه شوم تا با آمادگی و هماهنگی کامل در نیم‌فصل دوم برای استقلال به میدان بروم.

می‌گویند نوع بازی تو شبیه روبینیوی برزیلی است...

... بله... در این مورد خودم هم صحبت‌های زیادی شنیدم و احساس می‌کنم سبک بازی‌ام به روبینیو نزدیک است ولی من زیدان را خیلی دوست دارم چون او بهترین بازیکن فرانسه بوده و البته مثل من مسلمان است.

زیدان بهترین فوتبالیست کشور من است و دوست دارم که از لحاظ فنی و اخلاقی او را الگوی خودم قرار دهم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 750
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

امیدرضا روانخواه هافبک تیم استقلال، در دیدار گذشته استقلال نیمکت نشین بود. وى از این اتفاق دلخور است و مى داند که نیمکت نشینى اش فنى نیست.
وى گفت: من مصدومیت ندارم و با شرایط ایده آل در تمرینات شرکت مى کنم و آماده حضور در ترکیب تیم هستم.وى افزود: عدم حضور در ترکیب تیم به تصمیم کادر فنى باز مى گردد و آنها از من نخواستند که براى حضور در زمین مسابقه آماده شوم، به همین دلیل بازى نکردم.روان خواه تصریح کرد: من از نظر فنى کاملا آماده هستم، و هیچ مسئله اى هم وجود ندارد شرایط بسیار خوبى دارم و در تمرینات هم بخوبى کار مى کنم، اما مربیان تصمیم مى گیرند که من در چه زمانى به میدان بروم.هافبک آبى ها اظهار داشت: برخى دوست دارند این مساله را به مسائل حاشیه اى ربط دهند اما من هیچ حاشیه اى ندارم و کار خودم را انجام مى دهم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 834
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مصاحبه امیررضا واعظى آشتیانى مدیرعامل سابق استقلال با یکى از خبرگزارى ها سبب شد تا محمد سررشته دارى مدیر روابط عمومى باشگاه استقلال، موضع رسمى این باشگاه را در این مورد بیان کند.سخنگوى باشگاه استقلال در این خصوص گفت: متاسفانه ادبیات آقاى واعظى نه تنها ورزشى نیست بلکه جواب آقاى واعظى «خاموشى» است! ایشان وقتى پشت دیوار «خاموش بودن» پناه مى گیرند که اتفاقا بهترین زمان براى «پاسخگویى» است.وى افزود: دکتر فتح الله زاده سوالات بسیار مشخص و افشاگرانه اى را مطرح کرد که آقاى واعظى مى توانست پاسخ آن را بدهد اما این اتفاق نیفتاد و ایشان «خاموشى» پیشه کرد.پیش از این وقتى آقاى واعظى بدهى باشگاه به هتل ها در زمان مدیریت خود را منکر شد، اسناد آن را روى سایت گذاشتیم و حالا هم که ایشان به جاى تایید یا تکذیب دریافت یکصد میلیون تومان حقوق و پاداش «خاموشى» اختیار مى کنند، مطمئن باشید اسناد لازم در اختیار ماست که اگر بخواهیم آن را منتشر مى کنیم. ایشان جاى آنکه «خاموش» باشند مثل همیشه سخن بگویند و پاسخ بدهند.سررشته دارى در پایان گفت: آقاى واعظى دیگران را به استفاده از ادبیات نامناسب متهم مى کند در حالى که ادبیات ایشان نه تنها ورزشى نیست بلکه در همین مصاحبه آخر نیز ایشان غیر از سفسطه و مغلطه چیز دیگرى نگفته. ایشان با این ادبیات از ورزش کنار گذاشته شدند و اگر قصد بازگشت دارند باید ادبیات خود را اصلاح کنند و به سوالات افشاگرایانه دکتر فتح اله زاده نیز پاسخ بدهند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 710
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()