نوشته شده توسط : alireza

استقلال که خود را برای دیدار روز پنجشنبه مقابل نفت آبادان آماده می‌کند از ساعت 15 امروز زیر نظر اعضای کادر فنی به تمرین پرداخت.
دویدن دور زمین در گروه‌های 4 نفره، ارسال پاس‌های کوتاه، فوتبال در قالب 2 تیم و سانتر از جناحین برنامه‌هایی بود که بازیکنان استقلال زیر نظر پرویز مظلومی مرور کردند.
* هادی شکوری زودتر از سایر بازیکنان به محل تمرین آمد و به دویدن پرداخت.
* ناصر حجازی رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال در تمرین امروز شرکت کرد و آبی پوشان با وجود اینکه باران شدیدی در حال بارش بود انگیزه خود را به سرمربی و رئیس کمیته فنی آبی پوشان نشان می‌دادند.
* آرش برهانی و بیژن کوشکی باز هم در تمرین استقلال حضور نداشتند.
* تمرین استقلال فردا بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار می‌شود.
تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 703
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

حرف‌های عادل فردوسی‌پور در مورد اخم کردن محمدی به خاطر نیمکت‌نشینی، اصرار به ناراحتی مبعلی از تعویضش، طعنه زدن به نبود آرش برهانی و گل خراب کردن‌هایش از یک طرف و گزارش تند مزدک میرزایی در بازی دربی از طرف دیگر باعث شده تا استقلالی‌ها این روزها به شدت از دست بعضی از گزارشگران تلویزیونی دلخور باشند. یکی از نزدیکان باشگاه استقلال می‌گفت: «چون ما سکوت می‌کنیم و مثل بعضی از مربیان به همه چیز گیر نمی‌دهیم گزارشگران تلویزیونی اینطور سر به سر ما می گذارند. مثلاً چرا از فلان آقا که دایماً از داوری و مسائل فوتبال گله دارد و اگر حرفی علیه خودش و تیمش بزنند شاکی می‌شود ایراد نمی‌گیرند.»
این مقام مسوول از دلخوری فتح‌الله‌زاده هم صحبت به میان آورد و گفت که مدیرعامل استقلال از دست بعضی از گزارشگران که استقلال را به حاشیه می‌برند گله دارد و می‌خواهد فکری به حال این معضل کند البته فتح‌الله‌زاده هم به نوعی در حرف‌هایش، صحبت‌های این مقام مسوول را تأیید می‌کند و از تصمیمی که گرفته حرف می‌زند: «می‌خواهم به آقای ضرغامی نامه بزنم و به ایشان بگویم فکری به حال گزارش بعضی از گزارشگران‌شان کنند، ما دیگر خسته شده‌ایم.»
طبق گفته مدیرعامل استقلال به زودی نامه‌ای به ضرغامی ارسال می‌شود که شکایت استقلالی‌ها در آن درج شده است. با این تفاسیر باید دید رییس صدا و سیما چه تصمیمی برای مسائل اخیر می‌گیرد و آیا از این به بعد بعضی از گزارشگران در نوع صحبت‌شان ترتیب اثر می‌دهند و به قول یکی از نزدیکان استقلال این ریسک را می‌کنند که از مربیان جنجالی و پر سر و صدا هم انتقاد کرده و تیم آنها را نقد کنند یا باز هم به سراغ تیم‌هایی می‌روند که مقابل صحبت‌های جنجالی آنها سکوت کرده و واکنش نشان نمی‌دهند؟



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 709
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

حرکت جوانمردانه‌ای بود، متشکرم
آلفردو کاسیمیرو سرمربی صنعت نفت آبادان از ارسال نامه کانون هواداران استقلال به فدراسیون فوتبال تشکر کرد.
سرمربی پرتغالی نفت آبادان در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال گفت: نفت آبادان با هوادارانش زنده است و حضور هواداران در ورزشگاه قطعا بر زیبایی و جذابیت‌های مسابقه خواهد افزود. از همین رو بسیار خوشحالم که مطلع شدم، باشگاه و کانون هواداران استقلال با ارسال نامه‌ای از فدراسیون فوتبال تقاضای رفع محرومیت آبادان از حضور تماشاگران را داشته‌اند.
قطعا غیبت هواداران آبادان به سود استقلال بود و این حرکت جوانمردانه شما تقدیر و تشکر من را در پی دارد.
کاسیمیرو همچنین در پایان این مکالمه برای پرویز مظلومی همتای خود آرزوی موفقیت کرد و گفت: به او بگویید یادش نرود متولد کدام شهر است و مردم شهرش از او چه انتظاری دارند!



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

وقتی هادی شکوری گفت که از چند تیم از جمله استیل‌آذین پیشنهاد دارد و تصمیم‌گیری را به باشگاه استقلال محول کرده است، حرفش را چندان جدی نگرفتیم اما روز چهارشنبه علی فتح‌الله‌زاده به صراحت اعلام کرد که به زودی با چند باشگاه برای تعویض و جابجایی بازیکنان وارد مذاکره می‌شود.
گویا استقلالی‌ها با باشگاه‌های سپاهان، استیل‌آذین و ذوب‌آهن مذاکره کرده‌اند و در صورت توافق طرفین بازیکن جابجا خواهند کرد اما برای اینکه بازیکنان فعلاً دلسرد نشوند هنوز نام بازیکن و همچنین تیم مورد نظر را فاش نکرده‌اند. به هر حال باید منتظر جابجایی‌ها در استقلال باشیم و به احتمال زیاد این تعویض‌ها با دو تیم اصفهانی و استیل‌آذین صورت می‌گیرد البته باید به این نکته هم اشاره کرد که فتح‌الله‌زاده هرگونه مذاکره با تیم پرسپولیس را تکذیب کرده و قرار نیست بین سرخابی‌ها جابجایی انجام شود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 890
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ به خاطر احترامی كه برای آبادانی‌ها قائلم قبل از بازی از آنها رخصت می‌گیرم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم. بازیكنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی هستند و در طول هفته نیز تمرینات مؤثری را پشت سر گذاشتیم.
وی ادامه داد: برای دیدار مقابل صنعت نفت آمادگی كامل داریم و من نیز علاقه خاصی به آبادان و مردم خوبش دارم. تماشاگران این شهر بسیار خونگرم و دوست‌داشتنی هستند و مطمئنا پیش از مسابقه برای حضور روی نیمكت استقلال از آنها رخصت می‌گیرم.

وی گفت: از اینكه هواداران آبادانی در ورزشگاه حضور پیدا می‌كنند، خوشحال هستم چون بازی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد. امیدوارم آنها دیگر با محرومیت مواجه نشوند و بتوانند تا پایان تیم از تیم محبوب خود حمایت كنند.
سرمربی تیم استقلال در خصوص شناخت از كاسیمیرو سرمربی نفت گفت: وی مربی خوبی است و از بازیكنان سخت‌كوشی استفاده می‌كند. آنها از امتیاز میزبانی برخوردارند و از بازیكنانم خواسته‌ام با دقت كامل در این مسابقه به میدان بروند چون با 3 امتیاز این بازی وضعیت‌مان در جدول بهبود خواهد كرد.
مظلومی در خصوص غایبین تیم استقلال در آبادان گفت: خوشبختانه محروم نداریم اما یوسفی، برهانی و كوشكی از مصدومان ما هستند.

وی در خصوص این شایعه كه بازیكنان استقلال به خاطر همراهی نكردن تیمشان در شهرستان‌ها به عمد اخطار می‌گیرند، گفت: نمی‌دانم این حرف‌ها از كجا نشأت می‌گیرد ولی به این نتیجه رسیده‌ام كه هرگاه استقلال خوب نتیجه گرفته این حواشی را برای تیم ما به وجود می‌آورند.
استقلال روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 777
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
گزارش ماهیانه سرمربی تیم استقلال به سرپرست این باشگاه ارائه شد تا مسئولان تیم استقلال در جریان شرایط تیمی و وضعیت بازیكنان استقلال قرار گیرند و در خصوص بازیكنان و مربیان تیم ارائه نظر كنند.
           
  376471_1.jpg

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال، در گزارش ارائه شده توسط سرمربی تیم استقلال در دفتر مدیریت تیم،فتح اله زاده اعلام كرد طبق آمار ارائه شده توسط مربیان تیم استقلال شرایط تیم مثبت ارزیابی می شود و سرپرست تیم استقلال از شرایط تیم رضایت دارد.

مربیان تیم نیز از شرایط مناسبی به خود دارند و علی فتح اله زاده آنرا مثبت و مورد قبول می داند.

 *استقلال ها چهارشنبه شب در كلاس روانشناسی

اعضای تیم استقلال چهارشنبه شب در جلسه روانشناسی شركت می كنند تا برای دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان آماده شوند.

بنا به اعلام كادرفنی تیم استقلال، اعضای این تیم پیش از هر بازی در لیگ یك جلسه با روانشناسی باشگاه برگزار می كنند تا از نظر روحی و روانی آماده حضور در تركیب تیم استقلال شوند.
گفتنی است: قرار است جلسه روانشناسی این هفته آبی ها پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان، چهارشنبه شب (11آبان)‌ و پس از انجام آخرین جلسه تمرینی این تیم در تهران برگزار
شود و بازیكنان با شرایط مناسب برای مقابله با صنعت نفت آماده شوند.

*بازیكنان استقلال از هفته چهاردهم نمره می گیرند

بنابر اعلام مربیان این تیم بازیكنان پس از پایان هر بازی، توسط یك مربی و یا اعضای كادرفنی نمره می گیرند تا وضعیت نفرات این تیم بانمره ارائه شده سنجش بر رای قرار گیرد.
گفتنی است:‌ مربیان استقلال نمره بازی مطلوب را از هفده به بالا تشخیص دادند و نمرات 10 به پایین ضعیف ارزیابی می شود.
قرار است برطبق نمراتی كه به بازیكنان ارائه می شود حضور نفرات تیم در بازی های بعدی استقلال صعود بررسی و سنجش قرر گیرد.

*سومین مصدومیت شریفات را در استقلال

اسماعیل شریفات هافبك تازه وارد تیم استقلال برای چندمین بار متوالی با مصدومیت روبه رو شد واحتمال حضور وی در تركیب استقلال برای بازی با صنعت نفت آبادان وجود شریفات در جریان تمرینات استقلال با مصدومیت روبه رو شد تا برای سومین بار پس از حضورش در تیم استقلال با مصدومیت روبه رو شده و همراهی این تیم را در تمرینات و مسابقات لیگ از دست بدهد.
گفتنی است: شریفات در مقابل راه آهن دقایقی استقلال را  همراهی كرد  و قرار بود در آبادان نیز مقابل تیم همشهریان خود قرار گیرد.

با مصدومیتی كه برای وی پیش آمده احتمال حضور در تركیب استقلال كاهش می یابد.

*مدارك استقلال دوشنبه به كنفراسیون ارائه می شود

مدارك تیم استقلال برای حضور در مسابقات آسیایی كه از اواخر بهمن ماه آغاز می شود،‌ دوشنبه (10 آبان) به كنفراسیون فوتبال آسیا ارسال می شود تا  اعضای این تیم برای حضور در این مسابقات آماده شوند



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 704
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


پرویز مظلومی پنج‌شنبه در زادگاهش آبادان مقابل نفت این شهر قرار می‌گیرد. تقابلی که برای او و همکارانش بسیار پراهمیت است. سرمربی استقلال در حالی 3 روز دیگر برابر نفت قرار خواهد گرفت که هنوز پرسش‌های بی‌پاسخی درباره بازی با راه‌آهن وجود دارد. یک روز بعد از بازی خیلی سعی کردیم با پرویز خان حرف بزنیم اما سرمربی استقلال نتوانست در گفت و گو با ما شرکت کند. ظهر دیروز هنگام عزیمت مظلومی به سوی شهر مقدس قم اما فرصتی دست داد تا او را سوال پیچ کنیم...

شنیدیم راهی مسجد جمکران شدید؟
بله، همین الان که با شما حرف می‌زنم در اتوبان تهران – قم هستم.
بعد از دربی هم به مسجد مقدس جمکران رفتید. علت خاصی دارد؟
علت خاصی ندارد. برای دل خودم این کار را انجام می‌دهم. زمانی هم که در کرمان بودم مسجدی بود به نام صاحب زمان که من هر از گاهی آنجا می‌رفتم. در مشهد هم که آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) بود و گاهی می‌رفتم حرم و با خودم خلوت می‌کردم.
این مسائل در نتیجه‌گیری شما تأثیر می‌گذارد؟
همانطور که گفتم من برای خودم این کار را انجام می‌دهم. خیلی‌ها هم هستند که به این مسائل معتقد هستند اما من هیچ وقت فکر نکردم که با این کارها می‌توان نتیجه گرفت.
پس چه دلیلی دارد که این کار را می‌کنید؟
اینجور کارها در موفقیت انسان‌ها تأثیرگذار است، البته اگر انسان خودش تلاش کند و زحمت بکشد. من همیشه به بازیکنانم گفتم باید زحمت کشید و در کنارش معنویات را هم داشت. اگر زحمت نکشیم اینجور کارها تأثیری در موفقیت انسان‌ها نمی‌گذارد. به نظرم رفتن به مکان‌های مقدس وقتی تأثیر می‌گذارد که انسان خودش هم برای نتیجه‌گیری تلاش کند.
استقلال مقابل راه‌آهن موقعیت‌های آنچنانی نداشت و این برای تیمی که مبعلی و جباری را کنار هم دارد اندکی غیرقابل هضم است.
موقعیت‌های ما آنچنان هم کم نبود. همان طور که دیدید راه‌‌آهن فوتبال خوبی ارائه کرد. آنها تیم دست و پا بسته‌ای نبودند اما استقلال از کمترین موقعیت‌هایش بیشترین بهره را برد.
دوست ندارید مثل بازی‌های قبل صاحب موقعیت‌های زیادی شوید؟
ما دنبال این نیستیم که به حریفان 10 گل بزنیم. همه تیم‌ها مقابل ما انگیزه دارند. تلاش ما این است که فوتبال تهاجمی بازی کنیم اما با منطق. وقتی از حداقل فرصت‌ها بیشترین فرصت را صاحب می‌شویم خیلی راضی‌کننده است.
وقتی برهانی در ترکیب استقلال نیست کمتر صاحب موقعیت تک به تک می‌شوید.
بله، بودن آرش در استقلال خیلی تأثیرگذار است. آرش جزو بازیکنان خوب فوتبال ما است.
جذب قادر حسن ارتباطی با این سوال دارد؟
قادر حسن بازیکن سرعتی است اما باید تست فنی بدهد بعد قراردادش را امضا کنیم. قادر حسن با باشگاه قرارداد بسته اما هنوز قراردادش را ثبت نکردیم. او تست فنی می‌دهد بعد قراردادش نهایی می‌شود. اگر همان بازیکنی باشد که تصور می‌کنیم می‌تواند سرعت ما را در خط حمله بیشتر کند.
بعد از بازی با راه‌آهن در یک مصاحبه تلویزیونی حاضر شدید که یک سوال به ماجرای طالب‌لو و محمدی اختصاص داشت.
متأسفانه برخی مجریان تلویزیونی به جای پرسش سوال‌های فنی به حاشیه‌ها می‌پردازند. این رفتارها درست نیست. استقلال بازی‌اش را برده است و وقتی چنین سوال‌هایی می‌شود ما به برخی مسائل شک می‌کنیم. چه دلیلی داشت عادل فردوسی‌پور آن سوال را از من بپرسد؟
یعنی بالاجبار به این سوال پاسخ دادید؟
خودم را مقابل مردم خیلی کنترل کردم که توانستم به آن سوال پاسخ دهم چون این سوال خیلی بی‌ربط بود. به خاطر همین چیزها است که از بچه‌ها خواستیم پس از بازی با گزارشگران صحبت نکنند چون عموماً سوال‌های حاشیه‌ای پرسیده می‌شود و بازیکنان در حالی که هنوز عرق‌شان خشک نشده ممکن است پاسخی دهند که بعداً پشیمان ‌شوند. فکر می‌کنم ممنوع‌المصاحبه کردن بازیکنان پس از بازی کار عاقلانه‌ای است.
در بازی با راه‌آهن به نظر می‌رسید داوران اندکی به نفع حریف سوت می‌زنند.
این هم حاصل هجمه‌ای بود که پس از بازی با پرسپولیس به وجود آمد اما ما احترام می‌گذاریم چون همیشه گفته‌ایم داور هم جزو دایره بازی است. داور یک انسان است و باید یک لحظه سوت بزند.
پنج‌شنبه باید در آبادان مقابل نفت بازی کنید.
خیلی خوشحالم که می‌خواهم به همشهری‌هایم سر بزنم.
چند روز پیش گفته شد شاید این بازی بدون تماشاگر برگزار شود اما بعد اعلام کردند که تماشاگران آبادانی محروم نیستند.
خدا نکند بازی در آبادان بدون تماشاگر باشد. دوست دارم در شرایطی مقابل تیم شهرم قرار بگیرم که تماشاگر روی سکو باشد.
اما بعضی از هواداران آبادان رفتاری انجام می‌دهند که زیبنده محیط ورزش نیست.
قبول دارم که یک عده همیشه در همه جا دردسرساز می‌شوند اما کلیت هواداران نفت مردمی خونگرم، باادب، با اخلاق و مؤدب هستند. امیدوارم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم هواداران آبادانی را ببخشد. من هم از همشهری‌هایم که خیلی دوست‌شان دارم می‌خواهم رفتار جوانمردانه داشته باشند تا محروم نشوند



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 810
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز اسامی بازیکنانی را که برای عنوان مرد سال فوتبال آسیا در سال 2010 نامزد هستند را اعلام کرد.
مراسم انتخاب مرد سال فوتبال آسیا در هتل «سان وی رسورت» در 24 نوامبر (3 آذر) و در پایتخت مالزی انجام خواهد شد.

در این فهرست نام فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال، فرشید طالبی از ذوب آهن و محسن بنگر از سپاهان دیده می‌شود.

فهرست نامزدهای مرد سال فوتبال آسیا در سال 2010 به شرح زیر است:

بدر الموتاوا (کویت-باشگاه القادسیه)

فابیو سزار (قطر- باشگاه الریان)

فرهاد مجیدی (ایران- باشگاه استقلال)

فرشید طالبی (ایران- باشگاه ذوب آهن)

حسن عادل فتاح (اردن- باشگاه الکرامه سوریه)

حسین سلمان (بحرین- باشگاه الریفا)

کیوسوکه هوندا (ژاپن- باشگاه زسکا مسکو)

کیم هیون‌گیل (کره- باشگاه پوهانگ)

لیدونگ گوک (کره- باشگاه جونبوک موتورز)

لی ویفنگ (چین- باشگاه سوان کره جنوبی)

محسن بنگر (ایران- باشگاه سپاهان)

اوساما هوساوی (عربستان- باشگاه الهلال)

پارک جی سونگ (کره- باشگاه منچستر یونایتد)

ساسا اوگن نوفسکی (استرالیا- باشگاه سونگ نام)

تیم کاهیل (استرالیا- باشگاه اورتون)



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 860
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدیرعامل باشگاه استقلال‌ از آماده شدن زمین اختصاصی این تیم برای برگزاری تمرینات از ابتدای اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

علی فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت زمین باشگاه استقلال گفت: زمینی در اختیار ما قرار گرفته است و بحث‌های در مورد دریافت زمین چمن فوتبال را با کمک شهرداری منطقه 5 تمام کرده ایم. زیر ساخت بخش تماشاگران و اداری این زمین را آماده کرده ایم و یک ساختمان اداری 140 متری را هم در آن احداث کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: امیدواریم بعد از بازی استقلال برابر نفت آبادان، نشستی خبری را برگزار کرده و شروع کار این پروژه را بصورت رسمی اعلام کنیم. البته کارها در این قسمت با سرعت در حال پیش رفت است و فکر می‌کنم اردیبهشت‌ماه زمین چمن برای برگزاری تمرینات تیم استقلال آماده می‌شود، همچنین بخش‌های دیگر آن از جمله رختکن و سرویس‌ها نیز آماده خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اینکه وضعیت تیم فوتبال این باشگاه هم اکنون خوب است، افزود: من از تلاش کادرفنی و بازیکنان به خاطر کسب نتایج اخیر تقدیر و تشکر می‌کنم. هواداران هم در این مدت به خوبی از تیم حمایت کرده تا تیم امروز به وضعیت مطلوب خود برسد.

وی همچنین در مورد دیدار استقلال برابر صنعت نفت در آبادان اظهار داشت: امیدوارم استقلال بتواند در آن بازی هم به پیروزی دست یافته تا به ‌رشدی که در پیش گرفته است، ادامه دهد.

فتح الله زاده در پایان در مورد مسائل حاشیه‌ای که در روزهای اخیر علیه استقلال مطرح شده، گفت: افرادی هستند که در هر شرایطی برای تیم‌ها حاشیه‌سازی کرده و ما را اذیت می کنند اما در جایی که اخلاص باشد، خداوند نمی‌گذارد حق کسی پایمال شود



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 714
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

 

آسمان گفت که من آبی ام / عشق می ورزم که استقلالی ام !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پرسپولیس گل میخوره میگه زمین صابونیه / زمین و پاک میکنن میگه هوا بارونیه !!!

 

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب طنز , ,
:: بازدید از این مطلب : 859
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()