نوشته شده توسط : alireza

میلاد میداوودی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران که در جریان دیدار این تیم مقابل ملوان بندرانزلی از ناحیه مچ پای چپ دچار مصدومیت شده بود، در ادامه روند درمان خود صبح امروز در محل فدراسیون پزشکی ورزشی حضور یافت و توسط دکتر امین نوروزی رییس کمیته توانبخشی این فدراسیون مورد معاینه مجدد قرار گرفت.


نوروزی درباره آخرین وضعیت میداوودی، تصریح کرد: به هر شکل پارگی رباط مچ پای این بازیکن محرز است و در حال حاضر روند درمان او سیر طبیعی خود را سپری می کند. تلاش ما در این مرحله این است که ورم پای او را به طور کامل از بین ببریم.


وی افزود: امروز میداوودی توسط یکی دیگر از متخصصان فدراسیون پزشکی ورزشی مورد معاینه قرار گرفت که ایشان هم نظر به جراحی مچ داشتند؛ چرا که با توجه به حساسیت محل آسیب دیده سعی ما این است که به هیچ عنوان آینده ورزشی میداوودی تهدید نشده و بین 3 تا 4 ماه آینده به میادین بازگردد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به خبرنگار ورزشی برنا گفت: اگر قرار است بازی های ما در تهران لغو شود پس بهتر است لیگ را فعلا تعطیل کنند تا مجبور نشویم در این هوای آلوده تمرین کنیم.


وی اضافه کرد: درست است که ما در اهواز بازی داریم و آنجا هوا بهتر است اما تمرینات مان را که نمی توانیم لغو کنیم و می بایست قبل از بازی با فولاد یک هفته در همین هوای تهران به تمرین بپردازیم.


وی افزود: تمرین در چنین شرایطی برای همه ما خطرناک است و بیشترین خطر برای بازیکنان خواهد بود چون هوای بیشتری به ریه هایشان وارد می شود.

وی گفت: روز گذشته از آقای حجازی خواستم فعلا در تمرینات حاضر نشود چون هوای آلوده تهران برایشان مضر است، با این حال ایشان همواره در کنار ما حضور دارند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با انتقاد از لغو دیدار این تیم با استقلال تهران گفت: مگر قرار است آلودگی هوای تهران یک شبه برطرف شود که برگزاری این بازی را به روز شنبه موکول کرده‌اند.
حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: دقیقه 90 به ما اعلام کرده‌اند که دیدارمان با استقلال به خاطر آلودگی لغو شده است، در این هیچ بحثی نیست اما ما روی اینکه بازی قرار است فردا برگزار شود، بحث داریم. مگر آلودگی هوا تا فردا برطرف می شود؟ هوای امروز تهران با فردا چه فرقی می کند؟ قرار است یک شبه آلودگی هوا برطرف شود؟

وی افزود: تفاوت برگزاری بازی به جای امروز در فردا این است که فقط یک هزینه بیشتر روی دست ما می‌ماند. ما امشب بلیت داریم و باید به تبریز برگردیم اما اگر قرار باشد، بازی فردا برگزار شود، باید 48 ساعت بیشتر در تهران بمانیم. به این مشکل باید رزرو هتل را هم اضافه کنید که برای ما هزینه دارد و یا شاید اصلا امکان اقامت در هتل را نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز تاکید کرد: اگر قرار بر این بوده که بازی لغو شود، همان بهتر که در تاریخی دیگر برگزار شود. فردا روز شنبه است و قطعا تردد در سطح شهر بیشتر و آلودگی هوا کمتر از امروز که روز جمعه است نخواهد بود. پس با این شرایط تعویق 24 ساعته بازی درست نیست.

درخشان با تاکید براینکه باشگاه شهرداری تبریز نمی خواسته بازی این تیم با استقلال تهران لغو شود، گفت: اینکه بازی ما با استقلال در تاریخ دیگری برگزار شود، خیلی به برنامه ریزی لیگ ضربه نمی‌زند. مگر سپاهان 2 بازی معوقه دارد به لیگ برتر لطمه وارد آورده است؟

درخشان در پایان تصریح کرد: تا ساعت 17 امروز به ما وقت داده‌اند که اعلام کنند، دیدارمان با شهرداری در چه تاریخی برگزار می شود. اما من باید اعلام کنم با توجه به شرایطی که داریم فردا نمی توانیم با استقلال بازی کنیم و اگر قرار بر لغو مسابقه است، بهتر است بازی در تاریخی دیگر برگزار شود.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و شهرداری تبریز در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر که قرار بود، عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شود به علت آلودگی هوای تهران لغو و براساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال قرار است، فردا برگزار شود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: تصمیم بر تعطیلی مسابقات باید به گونه‌ای شود که تمرین هم نکنیم.

وحید طالب‌لو درباره لغو دیدار با شهرداری تبریز گفت:« من نمی‌دانم چه تفاوتی بین برگزاری بازی در امروز و فردا وجود دارد. بازیکنان امروز خود را به لحاظ بدنی و ذهنی آماده مسابقه کرده بودند.
این شرایط هوایی بیشترین ضرر را برای بازیکنان دارد. من چند روز پیش به خاطر آلودگی هوا به بیمارستان رفتم اما مجبوریم به خاطر برگزاری مسابقات تمرین کنیم و قطعاً تصمیمی که امروز گرفته شده مربوط به مسائل کلان می‌شود اما باید زودتر اعلام می‌کردند.»
دروازه‌بان استقلال این را می گوید و ادامه می دهد:« اگر می‌خواهند مسابقات را تعطیل کنند باید به گونه‌ای باشد که تمرینات هم تعطیل شود. اگر می‌خواهند بازی را به فردا موکول کنند هیچ فرقی با امروز ندارد و در هر دو حالت به بازیکن ضربه می‌زند و سلامت بازیکن تحت هر شرایط در خطر است.»



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


حضور هافبک تیم ملی عراق در استقلال از طرفی با استقبال بسیاری از هواداران این تیم مواجه شده و از طرف دیگر برخی‌ها معتقد بودند این بازیکن بی‌انضباط برای این تیم مشکل‌ساز خواهد شد.

"هوارمحمد" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، در مورد شرایط خود گفت: قرار بود روز پنجشنبه گذشته از طریق اردبیل به تهران بیایم و در تمرینات استقلال شرکت کنم اما با لغو پروازهای این شهر مجبور شدم به بیروت بروم و از طریق این شهر خودم را به تهران برسانم. این دلیل اصلی تأخیرم در ورود به ایران است و به هیچ عنوان بی‌انضباطی در کار نیست.

وی افزود: مسئولان باشگاه استقلال به طور کامل در جریان تمام قضایا هستند و دلیل تأخیرم را به آنها نیز گفته‌ام و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

هافبک تازه وارد تیم فوتبال استقلال افزود: با آگاهی کامل استقلال را به عنوان تیم این فصل خودم انتخاب کرده‌ام و آمادگی بالایی دارم تا در تمرینات این تیم حضور یابم.

هوارمحمد در مورد مشکلات استقلال در جناح چپ خط هافبک گفت: قبل از اینکه با مسئولان این تیم پای میز مذاکره بنشینم شرایط این تیم را به صورت کامل مورد ارزیابی قرار دادم و امیدوارم حضور در تیم استقلال باعث شود مشکلات در جناح چپ خط هافبک برطرف شود.

وی همچنین در مورد مبلغ قراردادش با استقلال خاطرنشان کرد: مبالغی که طی روزهای گذشته در محافل ورزشی بیان می‌شود به هیچ عنوان صحت ندارد و من با تمام تشکیلات، پاداش‌ها و مزایا از استقلال 200 میلیون تا پایان فصل می‌گیرم اما از هر لحاظ آمادگی دارم تا قراردادم را برای فصل آینده نیز تمدید کنم.

هافبک عراقی استقلال در مورد اینکه ناصر حجازی با حضور او در این تیم مخالفت کرده بود، افزود: به استقلالی‌ها قول داده‌ام که دیگر بی‌انضباطی نکنم و همگان را نسبت به خودم بدبین نکنم. در این فصل می‌خواهم عملکرد فنی خودم را به نمایش بگذارم و با دیر آمدنم کسی را ناراحت نکنم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران از لغو دیدار تیمش مقابل شهرداری تبریز اظهار تعجب می‌کند و اعتقاد دارد لغو بازی آمادگی استقلالیها را پایین می‌آورد.

"حنیف عمران‌زاده" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، گفت: نمی‌دانم در کجای دنیا 2 ساعت مانده به شروع یک بازی آن را لغو می‌کنندکه در ایران این کار را انجام می‌دهند؟

وی ادامه داد: داشتیم سوار اتوبوس می‌شدیم و به سمت ورزشگاه می‌رفتیم که گفتند بازی لغو شده است. اگر می‌خواستند بازی را به تعویق بیندازند چرا زودتر اعلام نکردند؟ ما یک هفته در آلودگی هوا تمرین کردیم و کسی حالمان را نپرسید. حالا فقط یک امروز هوا آلوده شده است؟

عمران‌زاده افزود: دیروز استیل‌آذین بازی کرد و فردا هم قرار است بازی برگزار شود. فقط امروز (جمعه) هوا برای استقلال آلوده بود که نباید بازی می‌کردیم؟ یعنی در عرض یکروز هوا پاک می‌شود؟

وی گفت: دیروز (پنجشنبه) تمرین سبکی انجام دادیم و برای امروز آماده بودیم. حالا یک جلسه دیگر هم تمرین کردیم و قطعا این موضوع روی آمادگی ما تأثیر می‌گذارد. استقلال روی نوار نتیجه‌گیری بود اما چنین تعویقهایی به تیم ما ضربه می‌زند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سازمان لیگ فوتبال به دلیل آلودگی هوای تهران دیدار تیم های استقلال تهران و شهرداری تبریز در چارچوب رقابتهای فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران را كه قرار بود امروز جمعه ساعت 15 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود ، لغو كرد
'علی فتح الله زاده ' پس از لغو این دیدار گفت : كشورهای مختلف برای برگزاری رقابتهای فوتبال شرایط آب و هوا و دیگر مسائل را بررسی كرده و سپس برای برگزاری رقابتهای فوتبال برنامه ریزی می كنند ولی متاسفانه در كشور ما این چنین نیست.
وی ادامه داد: این موضوع نشان می دهد كه ما همچنان در فوتبال و مدیریت آن ضعف داریم و از فوتبال روز دنیا عقب هستیم. كجای دنیا روز مسابقه خبر لغو آنرا اعلام می كنند.
سرپرست باشگاه استقلال تصریح كرد: تقریبا دو ساعت قبل از مسابقه بود كه این خبر را از طریق رسانه ها متوجه شدیم اكنون بلاتكلیف هستم و حتی هتلی هم رزرو نكرده ایم كه بازیكنان را در آن اسكان دهیم.
فتح الله زاده با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه آزادی یادآور شد: من نگران چند هزار هواداری هستم كه از شهرستان های مختلف خود را به ورزشگاه رسانده اند و هم اكنون بلاتكلیف هستند. ما در تهران زندگی می كنیم و حتی با لغو مسابقه مشكلی پیدا نمی كنیم اما نگران هوادارانی هستم كه از شهرهای دور و نزدیك به تهران آمده اند.
وی گفت: نكته جالب توجه اینكه فدراسیون فوتبال می گوید برگزاری بازی فردا هم قطعی نیست. یعنی ما باید تا ساعت 5 بعد از ظهر منتظر بمانیم و پس از آن متوجه شویم كه با اعلام نظر مسئولان بازی فردا برگزار می شود یا خیر.
فتح الله زاده در پایان تصریح كرد: وضعیتمان هنوز مشخص نیست. نمی دانیم بازیكنان را كجا اسكان دهیم چرا كه هتل را تحویل داده ایم و باید تا ساعت 5 منتظر اعلام نظر مسئولان بمانیم.
وی گفت: اعضای كادر فنی به فدراسیون فوتبال رفته اند تا در جلسه ای با مسئولان سازمان لیگ اعتراض خود را اعلام كنند.
فتح الله زاده در پایان در پاسخ به این سئوال كه آیا فكر می كنید این مسئله تعمدی بوده است یا خیر؟ گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی نیست. همانطور كه گفتم ما همچنان دارای ضعف هایی در مدیریت هستیم كه قابل كتمان نیست و این مشكلات از آنجا سرچشمه می گیرد



:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


علی فتح الله زاده ، مدیر استقلال می گوید سازمان لیگ با لغو دیرهنگام بازی تیمش و شهرداری تبریز در حق طرفداران تیم تهرانی ظلم کرده است.

فتح الله زاده که کمتر از 24 ساعت قبل به ایران برگشته از فدراسیون فوتبال گله دارد که چرا زودتر از این لغو بازی را اعلام نکرده تا همه به دردسر نیفتند و همه برنامه های تیم ها و تماشاگران به هم نریزد. او در گفت و گو با خبرآنلاین ضمن انتقاد از این بی برنامگی حرف هایی هم درباره قرارداد جدید قطبی با تیمی ژاپنی و سرمربی آینده تیم ملی زده که مثل همیشه ارزش خواندن را دارد!

شما نسبت به لغو دیرهنگام بازی تیم تان اعتراض نکردید؟

چرا اتفاقا ما هم شاکی شدیم. به آقای محمدی گفتم آخر الان که یک ساعت تا بازی مانده زمان مناسبی است برای اعلام لغو بازی؟ البته او گفت استاندار تاکید کرده بازی باید لغو شود و هیچ راهی نداشتیم. من هم گفتم بابا هواشناسی که از یک ماه قبل اعلام کرده بود ، پس چرا این مسئه را این قدر کش دادید و گذاشتید یک ساعت قبل از بازی اعلام کردید؟

اعتراض استقلال الان دقیقا به چه اتفاقی است؟ به بی برنامگی ایجاد شده در برنامه های تیم یا موضوعی دیگر؟

به مجموعه ای از مشکلاتی که برای مان ایجاد شده. اینکه تیم تمام برنامه هایش را بر این اساس تنظیم کرده بود که ما باید ساعت 3 بعد از ظهر روز جمعه مسابقه بدهیم . حالا هزینه های هتل و تدارکی که برای تیم دیدیم خیلی هم نیست اما الان هم هنوز تکلیف مان مشخص نیست. می گویند شاید شنبه بازی کنیم ، شاید هم بازی نکنیم. هتلی که تیم در آن اردو داشته را مجبور شدیم تحویل بدهیم و نمی دانیم برای اینکه اگر بازی فردا باشد چه کاری می توانیم انجام بدهی اما از همه این مشکلات مهمتر بحث 4 یا 5 هزار تماشاگری است که برای این بازی آمده اند. بچه هایی که خیلی های شان از شهرستان ها می آیند و اکثرا هم از اقشار محروم جامعه هستند و وضعیت مالی خوبی ندارند ، پولی را از خانواده شان می گیرند و کلی راه کوبیدند آمده اند در تهران سرگردان شده اند. چه کسی باید پاسخگوی این بنده های خدا باشد؟ چرا باید با این عزیزان این رفتار را داشته باشیم؟ من بیش از هر چیز نگران این ها هستم.

دقیقا چه زمانی به شما اعلام شد بازی لغو شده؟ تیم تان را که به ورزشگاه نفرستاده بودید؟

فکر کنم ساعت از 12 ظهر هم گذشته بود. با این وجود باز هم ما ریسک نکردیم. چون ترسیدیم خبرش شایعه باشد بچه ها را با اتوبوس فرستادیم ورزشگاه و گفتیم بروند توی زمین که بعد یک موقع نگویند استقلالی ها نیامدند. خلاصه ما حاضر بودیم و میدان را خالی نکردیم. مشکل از ما نباشد یک موقع!

برویم سراغ تیم ان. استقلال چه زمانی صدرنشین می شود؟

قرار بود با برد برابر ذوب آهن صدرنشین بشویم که مسابقه مان لغو شد. حالا انشاالله این بازی که برگزار شود ما برمی گردیم صدر جدول.

در فاصله نقل انتقالات استقلال هوار محمد را خرید. راستی این بازیکن به چه درد استقلال می خورد؟

ما یک چپ پا می خواستم که بهتر از هوار هم در بازار نداشتیم. او را همزمان با ما 7 یا 8 تیم لیگ برتری می خواستند. ولی همه بحث شان مشکلاتی بود که او در قرارداد سال قبلش پیدا کرده بود. اینکه کمی می گفتند بی انضباط است. اما امسال ما قراردادش را طوری بستیم که نتواند غیبت کند. یعنی به اندازه ای پول می گیرد که برای ما بازی کند و به تعهداتش پایبند باشد.

قرعه کشی لیگ قهرمانان هم انجام شد و در ساده ترین گروه افتادید!

ببینید ما الان تیم سوم گروه مان از بین برنده بازی تیم های سوریه، قطر و هند مشخص می شود . در این سطح هر تیمی که به لیگ قهرمانان بیاید قوی است. سال قبل پاختاکور یکی از تیمهای ما را در همان مرحله مقدماتی حذف کرد. النصر هم فعلا در صدر جدول لیگ عربستان است . فکر می کنم امسال تقریبا قرعه ها یکسان است و فقط سپاهان کمی بدشانسی آورده. قرعه پرسپولیس هم خیلی سخت نیست. اصلا اگر تیم های دیگرفکر می کنند برای ما پاری بازی شده ، حاضریم جای مان را با هریک از سه نماینده دیگر ایران که فکر می کند قرعه اش از ما سخت تر است عوض کنیم.

نظرتان درباره قرارداد قطبی و تیم ژاپنی را می گویید . شما اولین بار حرف از جدایی قطبی بعد از جام ملتها زده بودید.

او تصمیمی حرفه ای گرفته. البته اگرقهرمان جام ملتها می شدیم ، باید می ماند و برای تیم ملی کشورش کمک می کرد اما به ه حال او تصمیمش را برای آینده گرفته و باید همه به تصمیمش احترام بگذاریم.

و این بحث اریکسون که برای جانشینی قطبی مطرح شده؟

به هر حال اگر می خواهیم تغییر بدهیم باید یک سرمربی خیلی بزرگ بیاوریم. یک مربی خیلی متفاوت با دیگر گزینه ها باشد. کسی که تحولی را در ورزش مان ایجاد کند.

یکی مثل اریکسون یا گزینه ای مثل مارادونا؟

مارادونا هم به اعتقاد من بازیکن خیلی بزرگی بود. در آرژانتین یک گروه تیم ایشان را اداره می کردند اگر بتوانیم گروهش را با او بیاوریم شاید گزینه بدی نباشد اما این امکان برای مان مقدور نیست. برای انتخاب مربی خارجی باید یک گروه نخبگان تصمیم بگیرند ، گزینه معرفی کنند و فدراسیون از فهرست نهایی مربی برگزیده را بیاورد.در غیر این صورت هر کس را بیاوریم انتخاب مان سلیقه ای است. مربیان بزرگی بزرگ مثل حجازی و حشمت خان و پورحیدری ، پروین ، قلعه نویی، مظلومی و دایی یک تفکر زنده و پویا ارائه بدهند که کدام مربیان به درد ما می خورند. باید این ها تخصصی مشورت کنند و 5 تا مربی را واجد شرایط بدانند که فدراسیون یکی از این 5 اسم را به ایران بیاورد.در غیر این صورت باز هم کاری از پیش نمی بریم.

شما قبلا گفته بودید می روید هیدینک را می آورید!

من خودم اگر مسئولیت بدهند ، بگویند این مربی را برو مذاکره کن ، بلدم چطور به تهران بیاوریمش. اما گر اسم مربی را برایم مشخص کنند. اصلا اگر همین الان بگویند سرمربی برزیل را می خواهیم ، فتح الله زاده برو او را بیاور ، من می روم و می آورمش تهران. از این بابت خیل تان راحت باشد. مذاکره هنری می خواهد که من دارم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

 image_gallery?img_id=118406

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ در خصوص لغو بازی استقلال و شهرداری تبریز به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: استانداری تهران به ما اعلام کرد که این دیدار باید لغو شود و ما هم طبق نظر استانداری این دیدار را لغو کردیم.
وی در ادامه گفت: این بازی با 24 ساعت تاخیر یعنی فردا برگزار می‌شود اما در صورتی که باز هم آب و هوا آلوده باشد شاید بازی فردا هم لغو شو

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

عزیز محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: تا ساعت 10 صبح امروز قرار بود مسابقه استقلال و شهرداری تبریز برگزار شود و این خبر در تلویزیون نیز زیرنویس شد.
وی ادامه داد: پس از مدت زمانی كه گذشت استانداری تصمیم گرفت بازی لغو شود و در این تصمیم ناگهانی سازمان لیگ نقشی نداشت. زمان بعدی این دیدار معوقه پس از جلسه‌ای كه اعصر امروز در استانداری برگزار می‌شود اعلام خواهد شد و مشخص نیست كه این بازی فردا برگزار شود یا نه. رضا افتخاری مدیر كل تربیت بدنی استان امروز در این جلسه حضور خواهد داشت و تصمیم نهایی را به ما اعلام خواهد كرد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()