نوشته شده توسط : alireza

در اینکه مهاجم شماره 10 استقلال از این بابت به شدت افسرده شده است شکی نیست اما او طی روزهای گذشته و پس از مشورت با پزشکان مختلف حالا می‌داند که برای تضمین آینده ورزشی‌اش و تداوم حضور در میادین فوتبال مجبور است دوری 3- 4 ماهه را به جان بخرد و جراحی شود

میلاد میداوودی همین امروز و فردا مچ پایش را به تیغ جراح متخصص دکتر رازی خواهد سپرد تا پارگی‌های ایجاد شده در ناحیه رباط داخلی و خارجی مچ اش را ترمیم کند. البته در اینکه مهاجم شماره 10 استقلال از این بابت به شدت افسرده شده است شکی نیست اما او طی روزهای گذشته و پس از مشورت با پزشکان مختلف حالا می‌داند که برای تضمین آینده ورزشی‌اش و تداوم حضور در میادین فوتبال مجبور است دوری 3- 4 ماهه را به جان بخرد و جراحی شود. شنیدیم میداوودی بیشتر از هر چیز می‌خواهد هر طور شده پایش را جراحی نکند اما ظاهرا با این خواسته وی موافقت نشده است. او روز گذشته نیز در محل فدراسیون پزشکی- ورزشی و در بخش توانبخشی آن که رییسش هم دکتر نوروزی است حاضر شد و مورد معاینه مجدد قرار گرفت. پس از آن بود که دکتر نوروزی آخرین اظهارنظر پزشکان در مورد مچ پای او را اینگونه عنوان کرد:«پارگی رباط مچ پای میداوودی محرز شده است و در حال حاضر روند درمان او سیر طبیعی خود را سپری می‌کند. تلاش ما در این مرحله این است که ورم باقی‌مانده در پای او را کاملا برطرف کنیم.»‌ نوروزی تاکید کرد که میداوودی روز گذشته هم از سوی جراحان و پزشکان متخصص فدراسیون معاینه شده است:«ایشان هم نظر به جراحی مچ داشتند. با توجه به حساسیت محل آسیب‌دیده سعی ما این است که به هیچ عنوان آینده ورزشی میداوودی تهدید نشده و او بین 3 تا 4 ماه به میادین بازگردد.» با این وصف میداوودی پس از جراحی توسط دکتر نوروزی نه‌تنها جام ملت‌های آسیا بلکه بخش اعظم مسابقات در برگشت لیگ برتر و مسابقات ابتدایی استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد و اگر مشکل خاصی پیش نیاید او از اواسط فروردین‌ماه قادر به همراهی استقلال در مسابقات خواهد بود. ناگفته نماند میداوودی با این شرایط قطعا بازی برگشت داربی فصل دهم لیگ برتر که داربی 70 خواهد بود را نیز از دست خواهد داد. شاید میداوودی هرگز چنین تصوری نسبت به آنچه که انتظارش را می‌کشید نداشت.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

در پایان هفته هجدهم لیگ برتر تغییر چندانی در جدول گل سازان لیگ دهم حاصل نشد و محمدرضا خلعتبری هافبک تهاجمی تیم ذوب آهن با 8 پاس گل همچنان بهترین گلساز لیگ دهم است. سعید دقیقی مهاجم تیم شهرداری نیز با 7 پاس گل در رده دوم ایستاده و عباس مرداسی با ساختن تک گل نفت در این هفته به رده سوم رسید و در کنار جاسم کرار عراقی و مهرداد پولادی با 6 پاس گل قرار گرفت.

8 پاس گل: محمدرضا خلعتبری (ذوب آهن)

7 پاس گل: سعید دقیقی (شهرداری تبریز)

6 پاس گل: مهرداد پولادی (مس کرمان) جاسم کرار (تراکتورسازی) عباس مرداسی (نفت آبادان)

5 پاس گل: امیرحسین فشنگچی، هادی نوروزی (پرسپولیس) ابوذر رحیمی(راه آهن) ایمان مبعلی( استقلال تهران)

4 پاس گل: ابراهیم صادقی (سایپا کرج) مهرداد اولادی( ملوان) اسماعیل فرهادی، حسین ماهینی( ذوب آهن) محمد ابراهیمی، علی علیزاده(تراکتورسازی) محرم نویدکیا (سپاهان) ستار زارع (شاهین بوشهر)

3 پاس گل: غلامرضا رضایی (پرسپولیس) حبیب گردانی، محمدرضا طهماسبی، میثم بائو (شهرداری تبریز) منصور تنهایی، ایوان پترویچ (شاهین بوشهر) پژمان نوری( ملوان) رضا نوروزی، علی حمودی، سیامک سرلک، کاوه رضایی( فولاد خوزستان) رودریگو لوپز(راه آهن) میلوراد یانوش (سپاهان) جابر انصاری، سعید یوسف زاده، کریم انصاری فرد(سایپا) داود حقی، محسن بیات، نیکبخت واحدی(صبای قم) بهمن طهماسبی ( نفت تهران) نبی ساکی( نفت آبادان) علی قربانی، میثم رضاپور( پیکان قزوین) مجتبی جباری( استقلال تهران)



:: موضوعات مرتبط: مطالب فنی لیگ , ,
:: برچسب‌ها: پاس گل , جدول , هته18 ,
:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، حسین نجاتی طی گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد: گل شریفات به شهرداری در موقعیتی سالم به ثمر رسید.
این کارشناس داوری به سایت باشگاه استقلال گفت: گل استقلال به شهرداری در موقعیت سالم رقم خورد و کمک داور به اشتباه این صحنه را آفساید اعلام کرد.
نجاتی در ادامه گفت:شریفات در موقعیت سالم از دفاع شهرداری عبور کرد اما کمک داور به اشتباه این صحنه را آفساید اعلام کرد تا در نهایت گل استقلال مردود اعلام شود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: افساید ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

بعد از ظهر فردا (سه شنبه) موعد انجام عمل جراحی است و میلاد امید دارد که با دعای خیر هموطنان عزیز، جراحی موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارد. میلاد میداودی در رابطه با آسیب دیدگی اخیر، مراحل درمان مصدومیت، از دست دادن جام ملت های آسیا، غیبت اجباری از میادین فوتبال و سایر مسائل توضیحاتی داد که با هم مرور می کنیم.


شرمنده هواداران و باشگاه هستم
«هرگز چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم. چه در اهواز و چه در امارات، غیبت ناشی از مصدومیتم از یک بازی بیشتر نمی شد. امسال هم چند بار مصدوم شده بودم؛ یک بار از ناحیه مچ دست و بار دوم بدلیل کشیدگی رباط داخلی زانویم در تمرین قبل از بازی با سپاهان؛ ولی فقط بازی با مس کرمان را از دست دادم و در مسابقه بعدی برابر سایپا در نیمه دوم به میدان رفتم. این بار اما شرایط کاملا متفاوت است و شرمنده هواداران و باشگاه استقلال شده ام که در میانه مسابقات آن ها را تنها گذاشتم. میزان مصدومیت به حدی بود که تا سه شب بعد از بازی با ملوان از شدت درد نمی توانستم بخوابم و تا چند روز بعد از بازی هم قادر نبودم پایم را روی زمین بگذارم. خدا را شکر در دو هفته گذشته با فیزیوتراپی مداوم و زحمات دکتر نوروزی و همکارانش، تورم پای مصدومم کاهش یافته است.»

دو راه برای انتخاب داشتیم
«پزشکان متخصص بعد از انجام معاینات و مشاهده نتیجه عکسبرداری، دو راه پیش رویم قرار دادند. راه نخست این بود که فقط به فیزیوتراپی اکتفا کنم و بعد از گذشت دو ماه، در اواخر بهمن ماه آماده شرکت در تمرینات استقلال شوم. پزشکان می گفتند در این صورت امکان درمان قطعی مچ پای آسیب دیده ام از بین می رود و با کوچکترین ضربه ای ممکن است دچار آسیب دیدگی شدیدی بشوم. راه دوم این بود که با انجام عمل جراحی، استخوان شکسته و رباط های آسیب دیده ترمیم شود و بعد از چهار ماه بتوانم برای استقلال بازی کنم. در این رابطه تصمیم گیری را بر عهده باشگاه استقلال گذاشتم.»

باشگاه استقلال با جراحی موافقت کرد
«دکتر فتح الله زاده گفت نمی توانیم ریسک کنیم و آینده ورزشی ات را بخاطر دو ماه به خطر بیندازیم؛ پس بهتر است جراحی کنی و با سلامت کامل به تیم برگردی. آقای مظلومی هم چنین نظری داشت و در نهایت عصر روز یکشنبه انجام عمل جراحی قطعی شد. از مدیر عامل و سرمربی استقلال عذرخواهی کردم که در میانه مسابقات بالاجبار تیم را ترک می کنم اما آن ها خواستند که فقط روی مراحل درمان پای آسیب دیده ام تمرکز کنم و بعد از بهبودی با آمادگی به میادین بازگردم. مسئولان باشگاه، کادر فنی، کادر پزشکی، بازیکنان و هواداران استقلال در این دو هفته بارها به من روحیه دادند و انگیزه ام را برای مبارزه با آسیب دیدگی و بازگشت سریعتر به میادین چند برابر کردند.»



از افشین قطبی تشکر می کنم
«حضور و درخشش در جام ملت های آسیا با تیم ملی ایران، یکی از اهدافی بود که در این فصل داشتم که در نهایت قسمت نشد. افشین قطبی جزو اولین نفراتی بود که پس از مصدومیتم با من تماس گرفت و مرا دلداری داد. قطبی گفت که تا آخرین لحظه منتظر بازگشتت به تیم ملی و حضورت در جام ملت ها هستم و برای درمان آسیب دیدگی ات هر مشکلی داری می توانی روی من حساب کنی. واقعا از قطبی ممنونم که در آن روزهای سخت به من روحیه داد و اکنون منتظر بازگشت وی از آلمان هستم تا تماس بگیرم و تشکر کنم. به هر حال قسمتم نبود که در جام ملت ها بازی کنم اما قطبی معرفت به خرج داد و باید از ایشان تشکر کنم.»

برخی ها حاشیه سازی می کنند
«متأسفانه برخی ها از مصدومیت من سوء استفاده و اقدام به درج مطالب کذب می کنند؛ بستگان و آشنایانم با اطلاع از این مطالب نگران می شوند و با من تماس می گیرند تا ببینند که واقعیت دارد یا خیر؟ بعنوان مثال یک روزنامه تیتر می زند که میلاد دیگر تا آخر عمر نمی تواند فوتبال بازی کند و چند روز بعد می نویسد که میلاد چون فهمیده باید جراحی کند، گریه کرده است! روزنامه دیگری هم نوشته مصدومیت میلاد دروغ است و این بازیکن چون با قطبی مشکل دارد به دکتر نوروزی گفته پایم را گچ بگیر تا برای تیم ملی در جام ملت ها بازی نکنم و از قطبی انتقام بگیرم! این افراد بهتر است حقایق را بنویسند و نان حلال به خانه هایشان ببرند. در خصوص وضعیت مصدومیت و مراحل درمان نیز دکتر نوروزی مسئول کمیته پزشکی باشگاه استقلال تنها فردی است که می تواند اطلاع رسانی صحیح داشته باشد و سایر مطالبی که منتشر می شود، اشتباه است. در 10 روز گذشته هم مصاحبه ای با رسانه ها نداشته ام و همه روزه صبح و عصر در کلینیک دکتر نوروزی مشغول فیزیوتراپی بودم.»

درباره بازیکن ملوان صحبت نمی کنم
«در خصوص بازیکن ملوان انزلی که مرا مصدوم کرد، صحبتی نمی کنم. فقط امیدوارم چنین مصدومیتی گریبان گیر هیچ ورزشکاری نشود. از دکتر نوروزی و همکارانش در کلینیک فیزیوتراپی و کادر پزشکی باشگاه استقلال که در این دو هفته به من لطف داشتند تشکر می کنم و امیدوارم با دعای خیر مردم عزیز، عمل جراحی ام با موفقیت انجام شود تا بتوانم در بازگشت به میادین فوتبال محبت های هواداران و اعضای باشگاه استقلال را جبران کنم. از هواداران متعصب استقلال هم تقاضا دارم که در دو بازی حساس مقابل فولاد و ذوب آهن از بچه های تیم حمایت کنند تا انشالله قبل از تعطیلی لیگ بتوانیم صدرنشین شویم.»



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: میلاد , میداوودی , شرمنده , حمله , استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 654
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

با طولانی شدن زمان حضور هافبک عراقی استقلال در تهران برآن شدیم تا پیگیر ماجرای حوار ملامحمد باشیم به همین خاطر با مدیر برنامه‌هایش صحبت کردیم. او که بابت بروز اتفاقات اخیر ناراحت بود عدم حضور حوار در تهران در موعد مقرر را به مسایل مختلفی مرتبط می‌دانست که همگی ناخواسته و پشت سر هم ردیف شده بودند:«قرار بود حوار چهارشنبه شب از «اربیل» (عراق) راهی تهران شده و ظهر پنجشنبه خودش را به کادرفنی استقلال معرفی کند اما با توجه به کنسل شدن تنها پرواز اربیل-تهران که هفته‌ای یک بار انجام می‌شود، حوار بلافاصله از عراق راهی دمشق (سوریه) شد تا از آن طریق خودش را به تهران برساند، اما متاسفانه آن پرواز را هم از دست می‌دهد و حوار راهی ترکیه شده است تا از طریق استانبول به تهران بیاید و او اگر شب گذشته به تهران نرسیده باشد قطعا تا امشب اینجا خواهد بود.»
از مدیر برنامه‌های حوار در مورد خط‌ونشان‌های پرویز مظلومی که برای ملامحمد کشیده سوال کردیم و در این‌باره که آیا در هنگام عقد قرارداد با استقلال حرفی از جریمه هزار دلاری ملامحمد بابت هر روز غیبتش در تمرینات استقلال مطرح شده است، پرسیدیم که جواب منفی بود:«تا جایی که من به یاد دارم و مدارکی که من آن را مطالعه و امضا کردم از جریمه هزار دلاری خبری نبود ولی مسایل انضباطی در قرارداد لحاظ شده بود که این شرایط در یک قرارداد حرفه‌ای طبیعی است و چیز تازه‌ای نبود اما این هزار دلار از کجا آمده است را من هم نمی‌دانم.» او همچنین از این خط‌ونشان مظلومی نتیجه‌گیری جالبی هم کرده بود:«فکر می‌کنم این اقدام آقای مظلومی برای این است که سایر نفرات تیم حواس‌شان جمع باشد که بی‌انضباطی نکنند.» پس از آن مدیر برنامه‌های حوار از قول او گفت که وقتی در مورد دلخوری مسوولان استقلال از عدم حضور به موقعش در تهران با او صحبت کرده جواب شنیده:«به محض آنکه به تهران برسم با مدرک ثابت می‌کنم که چرا با تاخیر به تهران رسیده‌ام و غیبتم را موجه خواهم کرد بنابراین نگران چیزی نیستم.»



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: دلار , مدیر , برنامه , حوار ,
:: بازدید از این مطلب : 557
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ایمان مبعلی که به تازگی برای دومین‌بار طی 2 سال گذشته لذت پدر شدن را چشیده است روز گذشته نشان داد که شب‌زنده‌داری‌هایش به خاطر مراقبت از نوزاد پسرش باعث ضعیف‌شدن اعصابش شده است. چراکه او در دقیقه 40 بازی وقتی با کارت زرد داور مسابقه روبه‌رو شد به جای پذیرش این جریمه شخصی در دقایق پایانی نیمه اول رفتاری را از خود بروز داد که از بازیکنان کم‌تجربه و کم‌سن و سال بیشتر توقع می‌رود. او با به زبان آوردن یک واژه کاری کرد تا کل تیمش جریمه شده و با کارت قرمز مستقیم داور زمین بازی را ترک کند. او البته پس از دیدن کارت قرمز داور چنان عصبانی شد که به سمت محمود رفیعی(داور مسابقه) رفت و دست چپش را روی سینه او گذاشت و داور بازی را هل داد. مبعلی با این اقدام خود باعث شد تا استقلال با یک یار کمتر بازی را ادامه دهد و دقایقی وحشتناک را پیش‌روی مظلومی ترسیم کند، اما از بخت خوش سرمربی استقلال 4 دقیقه بعد از اخراج مبعلی، رسول پیرزاد با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور مسابقه با کارت قرمز روبه‌رو شد و زمین بازی را ترک کرد تا استقلال به جای 50 دقیقه فقط 5 دقیقه بازی 10 نفره را تجربه کند و بار دیگر از دقیقه 45 به بعد هر دو تیم با شرایط مساوی، برابر یکدیگر قرار بگیرند. ناگفته نماند ایمان مبعلی که مشخص نبود چرا اینقدر زود از کوره در رفت با دریافت این کارت قرمز بازی حساس هفته نوزدهم برابر فولاد خوزستان را از دست داد. مبعلی که در بازی رفت دو تیم که با باخت استقلال در آزادی به پایان رسیده بود ضعیف‌ترین بازیکن آبی‌های تهرانی لقب گرفته بود طی روزهای گذشته بارها اعلام کرده بود قصد دارد به جبران بازی رفت در زادگاهش(اهواز) انتقام بازی رفت را از هم‌تیمی‌های سابقش بگیرد که حالابا این اخراج او نه‌تنها بازی رفت را جبران نکرد بلکه دست مظلومی را هم خالی کرد تا سرمربی استقلال یک مشکل تازه به دیگر مشکلات قبلی‌اش اضافه شود.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ایمان مبعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره جلسه امروز خود در باشگاه استقلال عنوان كرد: بابت توضیح دادن در مورد اخراجم در بازی روز گذشته، جلسه ای با نظری جویباری و امیری برگزار كردم. با توجه به اینكه شاید حضورم در ادامه مسابقه باعث می شد تیم 3 امتیاز را كسب كند 10 میلیون تومان جریمه نقدی شدم.
وی افزود: رسما از فتح الله زاده، سایر مسئولان استقلال، كادرفنی و هواداران عزیز عذرخواهی می كنم و به همین دلیل این جریمه را می پذیرم اما همچنان عقیده دارم اهانتی به داور نكردم و بی دلیل اخراج شدم.
مبعلی در خصوص اینكه گفته می‌شود وی برای اینكه مقابل فولاد خوزستان بازی نكند اخراج شده، گفت: همیشه نان حلال به خانه ام برده ام. من مسلمان هستم و اعتقاد دارم تمام كسانی كه چنین حرف هایی می زنند تهمت زده اند و آنها را به خدا واگذار می كنم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: جریمه , تهمت ,
:: بازدید از این مطلب : 624
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تیم فوتبال استقلال تهران امروز بعد از دیدار با شهرداری تبریز از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر تمرین کرد که متن آن را در ذیل می خوانید.

* بازیکنان استقلال از ساعت 12 در زمین نوبنیاد حضور پیدا کردند و تمرین خود را انجام دادند.

* قبل از شروع تمرین، پرویز مظلومی سرمربی استقلال دقایقی برای درباره بازی دیروز با بازیکنان صحبت کرد.

* هوار ملامحمد بازیکن عراقی که قرار بود در تمرین حاضر شود، غایب بود.

* مهاجمی با نام "کندو" که ملیتی آفریقایی دارد و در تیم هایی از لیگ های استرالیا و اسلواکی بازی کرده، در تمرین حاضر شد.

* ایمان مبعلی به علت مسائل پی آمده در بازی با شهرداری اجازه تمرین نداشت.

* مهدی امیرآبادی در تمرین مصدوم شد، اما برای بازی با فولاد خوزستان مشکلی ندارد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: امیر ابادی ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران از اخراج همبازی‌اش مقابل شهرداری تبریز اظهار ناراحتی کرد.
به گزارش سرویس ورزشی برنا، دیدار تیم های استقلال تهران و شهرداری تبریز از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر روز گذشته برگزار شد و با حاشیه‌هایی همراه بود که اخراج مبعلی مهم‌ترین آن محسوب می شود.

این در شرایطی است که روز گذشته عنوان شد مبعلی به برهانی فحاشی کرده و علت اخراجش از سوی محمود رفیعی داور بازی همین بوده است.

برهانی این موضوع را نه تایید می کند و نه تکذیب، مهاجم استقلال در این باره گفت: فقط این را بگویم که از اخراج مبعلی مقابل شهرداری ناراحت هستم و اگر ایمان بود بازی را می بردیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
آرش برهانی:

مهاجم تیم فوتبال استقلال تاکید کرد نه به هم تیمی اش در طول دیدار با شهرداری توهین کرده و نه درگیری با او داشته است!

به گزارش خبرنگار مهر، آرش برهانی در حاشیه امروز تمرین استقلال تهران با بیان این مطلب افزود: ما می توانستیم در دیدار برابر شهرداری پیروز شویم اما بدشانسی  و اخراج ایمان مبعلی برنامه های تاکتیکی ما را به هم ریخت و نتوانستیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

مهاجم استقلال در خصوص درگیری با ایمان مبعلی قبل از دیدار و در رختکن اتفاق افتاده بود گفت: قسم می خورم که هیچ درگیری بین من و ایمان در رختکن رخ نداد متاسفانه این صحبت کسانی است که نمی خواهند استقلال با آرامش به کار خود ادامه دهد و همیشه بدنبال حاشیه سازی و جوسازی علیه تیم ما هستند. من با ایمان دوست هستم و هیچ وقت به خود اجازه نمی دهم که در رختکن و یا حتی بیرون از آنجا با وی درگیر شوم.

آرش برهانی به گفته های محمود رفیعی داور استقلال و شهرداری تبریز اشاره ای داشت و گفت: در تیتر یکی از روزنامه خواندم که آقای رفیعی گفته بود ایمان مبعلی اول به آرش برهانی ناسزا گفته و بعد مرا مورد توهین قرار داده است. باید بگویم که اصلا توهینی به آقای رفیعی نشد و نمی دانم آیا حرکت دست هم جزو توهین محسوب می شود. من به مبعلی توهین نکردم و از این اخلاق ها هم ندارم!



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: arash , borhani ,
:: بازدید از این مطلب : 563
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()