نوشته شده توسط : alireza

روز گذشته علی فتح‌ا...زاده پس از مدت‌ها فرصت كرد تا به محل تمرین اعضای تیمش رفته و با آنها دیداری تازه كند. او پیش از شروع تمرین خودش را به زمین صنایع دفاع رساند و قبل از آنكه پرویز مظلومی بخواهد در مورد حساسیت‌های بازی یكشنبه(فردا) در اهواز با آنها حرف زده و نكات مدنظرش را به نفراتش یادآور شود پیش‌دستی كرد و فرصت را مغتنم شمرد تا در مورد یكی از مسائل مورد بحث در كمیته فنی باشگاه نظر بازیكنان تیمش را هم جویا شود. او كه از قبل برنامه‌هایش را تدوین كرده و محل برپایی اردوی نیم‌فصل استقلال را هم می‌دانست پس از حضور در جمع شاگردان مظلومی و تقدیر و تشكر از آنها بابت تلاش‌های‌شان در طول نیم‌فصل محل برپایی اردوی نیم‌فصل را به همه‌پرسی گذاشت. البته خیلی سریع مشخص شد كه اغلب بازیكنان استقلال ترجیح می‌دهند برای چنین اردویی خارج نروند و دوری از خانواده‌های‌شان را در مسافتی كمتر از آنسوی مرزها تجربه كنند. عده‌ای حرف از دوبی و امارات می‌زدند و ترجیح می‌دادند كه در آن ایام كه تقریبا همزمان با شروع سال جدید میلادی هم هست در پایگاه تفریحی خارج از كشور ایرانی‌ها حاضر شوند اما عده كثیری به برپایی اردوی استقلال در جزیره كیش رای دادند و البته همه غافل از آن بودند كه فتح‌ا...زاده از قبل نقطه‌ای دیگر را برای چنین منظوری در نظر دارد. پس از خاتمه سر و صدای بازیكنان، فتح‌ا...زاده به آنها گفت كه نه به كیش می‌روند و نه دوبی؛ قرار است اردوی تیم در تركیه برپا شود.«در حال آماده‌سازی سفر به تركیه به مدت 10 روز هستیم. اینطور كه خبر داریم هوای تركیه 15 درجه بالای صفر است.» طبق برنامه مشخص شده قرار است استقلالی‌ها از 15 تا 25 دی در این كشور اردو بزنند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: کیش , , ترکیه , اردو ,
:: بازدید از این مطلب : 1115
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سعید رمضانی فردا برای چندمین‌بار برابر تیم‌های پدرزنش یعنی ناصر حجازی قرار می‌گیرد. البته این رابطه فامیلی باعث نمی‌شود تا تنها داماد ناصرخان از پیروزی بر استقلال و حتی گل زدن به این تیم حرفی نزند. البته با این شرط كه به احترام ناصر حجازی اگر موفق به گلزنی شد شادی نخواهد كرد. هافبك فولاد مدعی است كه اگر خوش‌شانسی‌های استقلال و اشتباهات غیرعمد داوری كه به سود آنها شكل می‌گیرد نباشد بدون تردید تیم پرویز مظلومی را شكست خواهند داد.

در بازی مقابل استقلال كه فیكس هستی؟
تا پیش از اینكه در تركیب اصلی فولاد بودم. اما مطمئن نیستم در هر مسابقه فیكس باشم چرا كه نفرات اصلی را كادر فنی مشخص می‌كنند. برای همین نمی‌توانم با قاطعیت بگویم مقابل استقلال فیكس خواهم بود. نمی‌دانم به هر حال فرقی نمی‌كند چه كسی بازی خواهد كرد مهم این است كه فولاد برنده شود و استقلال را شكست دهیم.
بازی را چطور می‌بینی؟
بازی سختی است. استقلال تیم خوبی است. اما ما هم برای این مسابقه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. اگر تمركز بچه‌ها بالا باشد و خواسته‌های كادر فنی را در زمین مسابقه به اجرا بگذارند برنده خواهیم شد.
دو تیم برای گرفتن سه امتیاز برنامه دارند. استقلال نمی‌خواهد از كورس بالانشین‌ها عقب بماند و فولاد هم با توجه به میزبانی و شرایطی كه بر جدول حاكم است دوست ندارد حتی مساوی كند. با این شرایط احتیاط در دستور كار تیم‌ها قرار می‌گیرد با این موضوع بازی را جذاب‌تر می‌كند؟
الان دور برگشت بازی‌ها است و تیم‌ها شناخت خوبی از یكدیگر دارند. قطعا دو تیم روی نقاط ضعف و قوت یكدیگر كار می‌كنند و براساس آن در میدان مسابقه عمل خواهند كرد. استقلال را نمی‌دانم و مطمئن نیستم اما ما كه فقط برای برد به میدان می‌رویم و در خانه محتاط و دفاعی بازی نخواهیم كرد. استقلال هم برای جبران شكست خانگی دور رفت مقابل ما انگیزه دارد و این كار را برای ما سخت‌تر می‌كند.
جالب اینكه باز هم برابر تیم ناصرخان قرار می‌گیرید. این چندمین مسابقه است كه برابر پدرزن خود می‌ایستید؟
اگر مواردی كه ناصرخان مثل الان مدیر فنی بودند را هم حساب كنیم تعدادش زیاد می‌شود. در زمین مسابقه من بازیكن فولاد هستم و ناصرخان در استقلال حضور دارد. هركدام از ما برای موفقیت تیم‌های خود تلاش خواهیم كرد. مسائل و رابطه خانوادگی برای بیرون از زمین مسابقه است. الان فوتبال حرفه‌ای شده و هم من و هم ناصرخان تفكرات حرفه‌ای داریم.
پس امیدواری تا تیم ناصرخان را شكست دهید.
در وهله اول امیدوارم همه صحیح و سالم از زمین مسابقه خارج شوند و در یك بازی جوانمردانه فولاد برنده شود.
اگر برنده شوید در خانه دختر ناصرخان از شما ایراد نمی‌گیرد؟
اوایل یك كم سخت بود اما حالا دیگر عادی شده است. خود ناصرخان هم به من می‌گوید حتی وقتی مقابل من قرار می‌گیری با تمام وجود تلاش كن تا برای تیمت خوب بازی كنی.
تیم‌تان با چند محروم مقابل استقلال قرار می‌گیرد. این موضوع را چطور می‌بینی؟ به ویژه غیبت رضا نوروزی؟
آنقدر بازیكن آماده داریم كه فكر نمی‌كنم جای خالی كسی احساس شود. بازیكنان توانایی داریم كه جبران نفرات غایب را خواهند كرد. رضا نوروزی هم بعید می‌دانم غایب باشد.
می‌گویند استقلال تیم خوش‌شانسی است كه حتی اشتباهات داوری هم به سود آنها شكل می‌گیرد.
این خاصیت فوتبال است كه برخی مواقع تیم‌ها روی نوار خوش‌شانسی قرار می‌گیرند. تمام اشتباهات داوری هم كه رخ می‌دهد سهوی است و بعید است این موارد- هرچند زیاد شده- عمدی باشد. با این حال امیدوارام در این بازی اشتباه داوری به سود استقلال و حتی تیم ما نباشد و این بهتر بازی كردن و فرصت‌طلبی تیم‌ها باشد كه برنده را مشخص می‌كند. اینطور نباشد كه یك تیم روی اشتباهات داوری موفق باشد. از طرف دیگر هم خوشحال می‌شویم خوش‌شانسی‌های استقلال در این بازی ادامه نداشته باشد و برابر ما قطع شود.
اگر به استقلال گل بزنی شادی می‌كنی؟
تمام تلاشم را می‌كنم تا برای فولاد گل بزنم و مفید باشم اما اگر گل بزنم حركت و شادی خاصی نخواهم كرد.
چرا؟
هر زمان كه به تیم سابق خودم یا تیم‌های ناصرخان گل بزنم شادی خاصی انجام نمی‌دهم. از اینكه تیمم موفق می‌شود خوشحال می‌شوم اما آن را به احترام ناصرخان بروز نخواهم داد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1504
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


سرانجام پس از گذشت 16 روز از بازی ملوان - استقلال در بندرانزلی و شكستگی مچ پای میلاد میداوودی، مهاجم خوزستانی استقلال‌تهران صبح روز سه‌شنبه 23 آذر ماه در بیمارستان آتیه تحت عمل جراحی قرار گرفت. عملی كه هر چقدر در اجرایی شدنش حرف و حدیث به وجود آمده بود، پس از آن نیز شایعات فراوانی را در پی داشت. با نقب به گذشته نزدیك آنچه در این مدت بر میداوودی سپری شد را مرور می‌كنیم.

فریاد و فریاد
اواسط بازی با ملوان بود كه میداوودی داخل خط‌كشی وسط زمین تختی توپی را پشت‌سر دو تن از بازیكنان ملوان انداخت و قصد داشت از بین آنها عبور كند كه سالارزاده، بازیكن تیم ملوان خواسته یا ناخواسته از پشت پایش را روی پاشنه پای میلاد گذاشت. توپ و بازیكنان ملوان رفتند، اما آنچه روی زمین افتاده و از درد به خود می‌پیچید، شماره 10 تیم آبی‌ها بود كه فریاد می‌زد و حول یك نقطه دور خودش می‌پیچید. آن لحظه هیچ‌كس از وخامت اوضاع خبر نداشت. مچ میداوودی در همان لحظات اول مصدومیت ورم شدیدی كرد و حتی هنگام بانداژ شدن هم دادش به آسمان بلند می‌شد. شدت درد آنقدر زیاد بود كه او حتی نتوانست با پای خودش تا اتوبوس برود و برایش صندلی چرخدار آوردند.
MRI اول
فردای آن روز همه نگران بودند و فتح‌ا...زاده و دكتر نوروزی بیشتر از سایرین. مسوول كادر پزشكی استقلال در كلینیك بابك از مچ میلاد MRI گرفت و گرچه خودش از عكس‌های گرفته شده قادر به تشخیص آسیب‌دیدگی بود، اما پیش از مشورت با جراح متخصص حرفی نزد. سرانجام مشخص شد كه رباط‌های داخلی و خارجی مچ پای میداوودی به شدت آسیب دیده و حتی مشكوك به پارگی بودند، اما دكتر از میداوودی خواست یك هفته بعد و پس از برطرف شدن ورم پایش بار دیگر از محل آسیب‌دیده MRI بگیرد تا مشخص شود كه جراحی لازم است یا نه و میلاد فاز اول درمانش را آغاز كرد و... آن روز میلاد مطمئن بود كه جام ملت‌ها را از دست داده است.
گریه شماره 10
یك هفته كامل فیزیوتراپی كرد تا ورم پایش برطرف شود، پس از آن بود كه بار دیگر از مچ میلاد MRI گرفته شد و این‌بار مشخص شد كه قطعا پای او باید جراحی شود اما این بار هم دكتر نوروزی عجله نكرد و ترجیح داد با تعدادی دیگر از پزشكان متخصص مشورت كند. او هنوز هم امید داشت كه شاید بتوان بدون باز كردن مچ مصدومیت را برطرف كرد، اما همه دكترها روی جراحی اتفاق‌نظر داشتند. وقتی این خبر به گوش میلاد رسید، از شدت ناراحتی چشمانش پر از اشك شد. حالا او داربی برگشت و مسابقات اول استقلال در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را هم از دست داده بود.
استخوان خرد شده
تا صبح روز سه‌شنبه 23 آذر هنوز هیچ‌كس حتی دكتر رازی، جراح پای میلاد به وخامت اوضاع پی نبرده بودند، اما وقتی تیغ بران جراحی مچ او را باز كرد، مشخص شد كه استخوان مچ پای میداوودی فرو ریخته و حتی چند تكه آن درون گوشت پایش فرو رفته و درواقع از محل اصلی خود جدا شده بودند. تمام تاندون‌های مچ هم آسیب دیده بود. این شد كه وقتی جراح كارش را تمام كرد با چند تكه استخوان در دستش از اتاق عمل خارج شد و آنها را به افرادی كه پشت در منتظر بودند نشان داد و عمل جراحی را موفقیت‌آمیز خواند.
شایعه هولناك!
تماشای تكه‌های استخوان مچ میلاد كف دست جراح كافی بود تا هول و ولایی را به جان اطرافیان ستاره آبی‌ها بیندازد. این شایعه بلافاصله از قول دكتر او در شهر پیچید كه «میلاد دیگر فوتبالیست‌بشو نیست!» گرچه این شایعه هولناك بیشتر از 30، 40 دقیقه دوام نداشت، چرا كه خبرنگاران برای اطلاع از صحت و سقم آن با منابع خبری‌شان تماس گرفته و سرانجام از زبان دكتر نوروزی شنیدند كه هرگز چنین حرفی مطرح نشده است.
استراحت مطلق تا یك هفته
میداوودی چهارشنبه گذشته از بیمارستان مرخص شد و به خانه رفت. او به دستور پزشك معالجش باید یك هفته استراحت مطلق داشته باشد. او كه جراحی ترمیمی هم روی مچش انجام شده است، از چهارشنبه هفته جاری باید با حضور در فیزیوتراپی خصوصی دكتر نوروزی برای به دست آوردن شرایط مطلوب برای حركت دادن مچش تمرینات خود را آغاز كند. نوروزی روز گذشته تاكید كرد كه جراحی میداوودی با موفقیت كامل انجام شده و در صورت عدم بروز هرگونه مشكلی او پس از چهار ماه قادر است به میادین بازگردد. درواقع میداوودی كه 23 آذر ماه تحت این عمل جراحی سنگین قرار گرفت، با توجه به پیش‌بینی دكتر نوروزی از هفته آخر فروردین قادر به بازی كردن برای استقلال خواهد بود. البته تا آن زمان استقلال یكی، دو بازی از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان را هم پشت‌سر گذاشته است و باید گفت كه میداوودی تقریبا به اواخر فصل جاری لیگ‌برتر خواهد رسید.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: شایعه , دکتر , میلاد , استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 1500
|
امتیاز مطلب : 75
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

حوار ملامحمد همچنان در همان پیچی كه بود، مانده است. بازیكن عراقی استقلال كه اوایل هفته گذشته اعلام كرده بود به خاطر مشكلات مالی‌اش با پرسپولیس حاضر نیست به تهران بیاید، حالا كه متوجه شده با توجه به عقد قرارداد رسمی با استقلال و ثبت در هیات فوتبال استان تهران توسط نماینده تام‌الاختیار و رسمی‌اش (مدیربرنامه های ملامحمد) قادر به انجام هیچ كاری جز تن دادن به خواسته باشگاه استقلال نیست، همچنان در تركیه ماندگار شده است. ملامحمد كه اول گفته شد به خاطر لغو پرواز اربیل (عراق) به تهران راهی دمشق شد تا از آنجا به تهران بیاید، اما آن پرواز هم لغو شد(!) و سپس راهی استانبول شد تا از طریق تركیه خودش را به تهران برساند. حالا از روز شنبه هفته گذشته تا امروز همچنان در تركیه مانده و تصمیم خودش برای سفر به تهران را اتخاذ نكرده است. دیروز خیلی سعی كردیم تا با او ارتباط برقرار كنیم و در مورد تصمیم نهایی‌اش بپرسیم، اما نه خودش و نه مدیربرنامه‌هایش در دسترس نبودند اما آنچه مسلم است اینكه استقلالی‌ها تا سه‌شنبه هفته جاری هم منتظر او خواهند ماند و در صورتی كه این عراقی بدقول باز هم خودش را در تهران به مسوولان استقلال معرفی نكند، اقدامات حقوقی و قانونی باشگاه برای احقاق حق و حقوقش شروع خواهد شد. استقلالی‌ها نیز در این میان درصدد رایزنی با پرسپولیسی‌ها هستند تا در مورد مشكلات مالی ملامحمد با پرسپولیس دقیقا كسب اطلاع كنند و در صورت امكان تسهیلاتی را برای پرداخت جریمه ملامحمد از حبیب كاشانی بگیرند.
ملامحمد علاوه بر 110 هزار دلار جریمه‌اش از سوی پرسپولیس باید 20 درصد قراردادش با استقلال را هم به باشگاه رقیب بپردازد و همه این مسایل باعث شده تا گام‌های ملامحمد برای بازگشت به ایران سست و سست‌تر شوند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 1467
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

در شب‌ها و روزهای پایانی هفته گذشته در هر كوچه و خیابانی در سراسر ایران حال و هوای عزاداری و نذری دادن برای پاسداشت یاد و خاطره شهدای كربلا و در راس آنها حضرت امام حسین(ع) برقرار بود. در این میان هر قشری در حد وسع خودشان اقدام به برگزاری این مراسم كرده بودند. سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس هم در هیات خودش خرج می‌داد و عزاداران حسینی را میزبان بود. حاج‌حبیب كاشانی البته از خیلی از فوتبالیست‌ها و مربیان هم دعوت كرده بود تا در این مراسم شركت كنند، اما از آنجا كه در این ایام اغلب افراد از قدیم برای خود پایگاهی مشخص داشته و حاضر نیستند حضور در هیات خودشان را با هیچ‌چیز دیگری عوض كنند، خیلی از مدعوین به این هیات از حضور در مراسم حاج‌حبیب سر باز زدند، اما در این میان بودند بازیكنان و مربیانی كه در شب‌های عزاداری امام حسین(ع) به هیات حاج‌حبیب رفتند. اما حضور مهاجم شماره 9 استقلال در هیات همه‌كاره پرسپولیس در نوع خود جالب بود. برهانی كه ظاهرا تا پیش از چهارشنبه‌شب (شب عاشورا) بارها از سوی كاشانی به حضور در هیاتش دعوت شده بود، سرانجام یك شب پیش از سالروز شهادت امام سوم شیعیان در این مراسم شركت كرد و تنها استقلالی حاضر در هیات پرسپولیسی‌ها شد. برهانی البته چهره شناخته‌شده‌ای برای پرسپولیسی‌ها بود، ولی با این همه شیث رضایی كاپیتان پرسپولیس به رسم میهمان‌نوازی از سوی قرمزها به محض دیدن آرش به سمت او رفت و كنار برهانی نشست. این دو تقریبا تا پایان مراسم هم كنار یكدیگر حضور داشتند و به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: عزاداری , استقلال , شیث , پرسپولیس , ارش , برهانی ,
:: بازدید از این مطلب : 1518
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

استقلالی‌ها روز گذشته تمرینات خود را پیگیری كردند تا برای بازی با فولاد در هفته نوزدهم لیگ كه قرار است در اهواز برگزار شود آماده شوند. آبی‌پوشان این روزها با مشكلات زیادی از جمله محرومیت بازیكنان اخطاری و مصدومیت روبه‌رو بوده و دست پرویز مظلومی برای ادامه مسابقات از لحاظ بازیكن بسته است و همین مساله به اضافه ماجرای آمدن یا نیامدن حوارملامحمد به تمرینات و دو بازی حساس در لیگ و جام‌حذفی و آگاهی از آخرین شرایط آبی‌پوشان بهانه‌ای شد تا گفت‌وگوی مفصلی را با پرویز مظلومی انجام دهیم.

از وضعیت تیم برای بازی با فولاد شروع كنیم.
الحمدا... وضعیت خوب است و بچه‌ها با پیگیری تمرینات برای این بازی حساس آماده هستند. البته باید یادآور شوم كه فولاد هم تیم خوبی است. آنها بازیكنان خوبی دارند و از كادرفنی خوبی هم بهره می‌برند و به همین خاطر این تیم را دست كم نمی‌گیریم.
یك مدت به شما و استقلالی‌ها لقب خوش‌شانس داده بودند ولی حالا با مصدومیت طولانی میداوودی،‌ماجرای حوار، محرومیت مبعلی و مصدومیت جزیی مجیدی نظر خودتان در این باره چیست؟
اتفاقا به همین نكته می‌خواستم اشاره كنم كه با این بضاعتی كه داریم تمام هدفمان پیروزی و گرفتن سه امتیازها بوده. بچه‌ها همه همدل هستند. شما نگاه كنید در یك بازی من تمام بضاعت و همه بازیكنانم را در اختیار نداشتم، اما نتیجه گرفتیم. این گرفتاری ما از اول فصل بوده و من اگر اسامی تمام مصدومان را بگویم حوصله‌تان سر می‌رود. در همین چند هفته یا از آغاز لیگ مجتبی جباری، محسن یوسفی، مهدی امیرآبادی، امیدرضا روانخواه، فرهاد مجیدی، ایمان مبعلی، امیرحسین صادقی مصدوم شده و بعد از یكی دو هفته غیبت و بعد از بازی‌های حساس رسیده‌اند. حالا به شكوری و سیدصالحی هم كاری ندارم آیا اینها خوش‌شانسی است. الان هم كه میلاد میداوودی را از دست داده‌ایم.
یادم هست یك عده هم با راه انداختن این بحث‌ها و پیش كشیدن خوش‌شانسی منتظر نتیجه نگرفتن شما بودند. عده‌ای كه از آنها به عنوان مغرض یاد شده!
نه، ولش كن ما مغرض نداریم. همه چیز خوب است و مجموعه خودمان هم باهمدلی و اتحاد در حال انجام كار و پیشبرد اهدافمان است. در این‌باره حرف زدن جز حاشیه نتیجه‌ای دیگر عایدمان نمی‌شود.
ماجرای حوار ملامحمد به كجا رسید؟
فعلا كه فقط پیغام و پسغام شده. من تعجب می‌كنم كه چرا در این مدت یك سال كه حوار از پرسپولیس جدا شده این حرف‌ها نبود و هیچ اشاره‌ای به بدهی او نمی‌شد، اما تا بحث استقلالی شدنش پیش آمد این همه حرف‌ هم شنیده می‌شود.
اما شما هم اعلام كرده‌اید كه درباره حوار كوتاه نمی‌آیید!
الان هم می‌گویم كه كوتاه نمی‌آیم. ما یك جای خالی برای جذب بازیكن خارجی داشتیم كه آن را با حوار پر كردیم. او را می‌خواهم. بازیكنی است كه سابقه كار در فوتبال ایران را دارد. به درد پستی كه در نظر داریم می‌خورد و باید بیاید. البته از مدیر برنامه‌ این بازیكن ناراحتم كه باید در ابتدای كار زمانی كه وارد مذاكره شدیم به این مشكلات و بدهی‌اش اشاره می‌كرد آن وقت شاید یك تصمیم‌ دیگری می‌گرفتیم. اما در حال حاضر دست روی دست گذاشته‌ایم و باید بیاید. او با ما قرارداد دارد.
میلاد میداوودی را هم چند ماه نخواهید داشت؟
این هم شانس ماست و گفتم كه فعلا با تمام این بدشانسی‌ها می‌سازیم و با بضاعتی كه در اختیار داریم دنبال این هستیم كه نتایج خوبی بگیریم.
زمانی كه در جام‌حذفی شركت كردید گله و شكایت داشتید كه حریفان سایر تیم‌ها از تیم‌های لیگ یكی و دسته دومی هستند، اما استقلال از همان اول با لیگ‌برتری‌ها باید بازی كند. حالا حریف شما شهرداری یاسوج لیگ یكی است!
بله درست می‌گویی. من این حرف را زدم كه استقلال چرا در جام‌حذفی باید با بازی با لیگ‌برتری‌ها مثل پاس شروع كند، اما مطمئن باشید تیمی كه موفق شده ذوب‌آهن را در خانه‌اش حذف كند دست كم نگرفته و با تمام قوا بازی می‌كنیم. اتفاقا الان هم بدشانسی آوردیم كه به یك تیم خوب لیگ یكی خوردیم.
بعد از محرومیت ایمان مبعلی برابر فولاد خبر دادید كه با این بازیكن برخورد می‌كنید؟
باشگاه جریمه‌اش كرد.
اما شنیده می‌شود كه مبعلی به خاطر بازی نكردن برابر فولاد كارت گرفت و خود را محروم كرد؟
فكر نمی‌كنم اینطور باشد چون اگر كارت زرد هم می‌گرفت سه اخطاره و محروم می‌شد. این حرف‌ها دروغ و شایعه است. به آنها توجه نكنید.
اما می‌گویند او فكر نمی‌كرده داور یك دفعه كارت قرمز می‌دهد و در فكر كارت زرد بوده.
نه این‌طور نیست و الان هم جریمه‌اش كردیم تا دیگر این‌طور راحت و مجانی كارت نگیرد.
ظاهرا همچنان معتقدید كه گروه شما در جام باشگاه‌های آسیا سخت‌ترین است.
ببینید الان دیگر آسیا گروه آسان و سخت ندارد چون تمام تیم‌ها خود را به بهترین شكل برای این بازی‌ها تجهیز كرده و با تمام قوا می‌آیند. همین النصر عربستان كه با ما در یك گروه است در بازی هفته قبلش حریفش را با شش گل در هم كوبیده، پاختاكور تیم دوم ازبكستان است. درباره نماینده سوم هم مطمئن هستم السد قطر می‌آید و این تیم هم یكی از تیم‌های خوب و قدیمی آسیاست كه كار را در گروه ما سخت می‌كند.
شما النصر را بزنید كار صعودتان راحت می‌شود.
همین است دیگر. حالا اگر بازی در جده بود یك چیزی ولی بازی در ریاض است كه همین باعث بروز مشكلات زیادی می‌شود.
چه مشكلاتی؟
جده را با یك پرواز می‌رفتیم و زیارت مكه و مدینه از آنجا نزدیك‌تر است، اما حالا باید تا جده رفته و از آنجا به ریاض برویم. بعد هم این شهر با مكه و مدینه هزار كیلومتر فاصله دارد و همه این موارد باعث خستگی شده و كار را سخت می‌كند.
به عنوان سوال آخر نتیجه بازی با فولاد را چطور پیش‌بینی می‌كنید؟
خودت می‌دانی هیچ وقت اهل پیش‌بینی نیستم،‌اما گفتم كه می‌رویم و با دست پر برگردیم. البته فولاد را هم دست كم نگیرید كه آنها هم تا به حال خوب نتیجه گرفته‌ و همین بازی را سخت و حساس می‌كند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1403
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال تهران گفت: از اول هم گفته بودم "هوار محمد" بازیکن بی‌انضباطی است. اگر او در تهران بود، خودم تنبیه‌اش می‌کردم و شانس آورده که با من روبرو نشده است.
ناصر حجازی رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال تهران درباره دیدار با فولاد خوزستان از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار ورزشی برنا گفت: دیدار با فولاد خوزستان یکی از سخت ترین بازی های استقلال در لیگ محسوب می شود و باید در این مسابقه به خواسته خودمان که کسب پیروزی است، دست پیدا کنیم. در بازی رفت به فولاد باخته ایم و برای این که فاصله مان با ذوب آهن اصفهان بیشتر نشود، باید فولاد را با هوادارانش شکست دهیم. برای این دیدار چند بازیکن خود را در اختیار نداریم، اما این دلیل نمی شود که به سه امتیاز فکر نکنیم.

وی ادامه داد: فولاد تیم خوب و جوانی است که بازیکنان تاکتیک پذیری دارد و بازی در خوزستان همیشه سختی و دشواری های خاص خودش را دارد.

رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال درباره حضور دامادش در تیم فولاد تصریح کرد: سعید رمضانی بازیکن خوب و با اخلاقی است و اگر بتواند به استقلال گل بزند، خودش اعلام کرده که خوشحالی نمی کند. سعید یکی از نفرات کلیدی فولاد به شمار می رود.

حجازی که از ابتدا با جذب "هوار ملامحمد" به علت بی انضباطی‌هایش مخالف بود، درباره عدم حضور این بازیکن در تمرینات گفت: از اول هم گفته بودم "هوار محمد" بازیکن بی انضباطی است و باید قرارداد وی طوری تنظیم شود که نتواند بی نظمی های خود را تکرار کند، اما این قضیه در حال حاضر رخ داده است. اگر "هوار محمد" در تهران بود، خودم تنبیه‌اش می‌کردم و شانس آورده که با من روبرو نشده است. باشگاه قصد دارد اگر این بازیکن باز هم در تهران حاضر نشود، به فیفا شکایت کند.

حجازی در مورد این که فدراسیون فوتبال به دنبال جایگزین افشین قطبی است -آن هم در شرایطی که وی قرارداد دارد- خاطرنشان کرد: من کار فدراسیون را تایید نمی کنم و معتقدم وقتی با قطبی قرارداد دارد، نیازی نیست که به دنبال جایگزین وی باشند. بعد از جام ملت‌های آسیا باید کارنامه قطبی را مورد بررسی قرار داد و آن وقت درباره ماندن یا رفتن وی تصمیم گرفته شود. فدراسیون در ماجرای قطبی اشتباه کرد و نباید چنین رفتاری انجام می شد.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت فولاد گستر تبریز گفت: "لوکا بوناچیچ" زمانی که به تبریز آمد، حتی اسم بازیکنان را نمی دانست و نمی توان باخت به استقلال اهواز را گردن او انداخت. بوناچیچ در حال حاضر شناخت خوبی از نفرات پیدا کرده و امیدوار هستیم در هفته های آینده با کسب نتایج خوب دل مردم تبریز را شاد کنیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 1461
|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
تهران - مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر می خواهیم صدرنشین رقابت های لیگ برتر شویم باید در دیدار مقابل فولاد با دست پر زمین بازی را ترك كنیم.

'بهتاش فریبا' روز شنبه پس از برگزاری آخرین تمرین آبی پوشان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این تمرین بر روی مسایلی از جمله كارهای هجومی بر روی دروازه حریف كار شد كه خوشبختانه انگیزه بسیار بالای بازیكنان ما را دلگرم كرد كه در برابر فولاد با كسب امتیاز زمین بازی را ترك كنیم.


وی ادامه داد: تنها مساله ای كه در حال حاضر كادر فنی را تا حدودی در تنگنا قرار می دهد این است كه فهرست بلند بالایی از بازیكنان مصدوم پیش رو داریم كه این باعث می شود در چیدمان نفرات دستمان بسته باشد.


مربی استقلال با اشاره به نام افرادی چون امیرحسین صادقی، محمد محمدی، فرهاد مجیدی، میلاد میداودی، امید رضا روانخواه و محسن یوسفی گفت: این نفرات از جمله مصدومان استقلال هستند كه امیدوارم هر چه زودتر به تیم بازگردند.


وی ادامه داد: اگر مشكلی پیش نیاید در بازی این هفته می توانیم تیم خوب و جنگنده فولاد را در بازی خارج از خانه ببریم تا برای صدرنشینی خودمان را آماده كنیم.


وی گفت: تیم فولاد از یك مربی باهوش بهره می برد، اما این تیم نیز نقاط ضعفی دارد كه قصد داریم از همان جا به آنها ضربه بزنیم تا 3 امتیاز بازی را برای استقلال منظور كنیم.


گفتنی است تیم استقلال تهران امروز و در ساعت 15:50 تهران را به مقصد اهواز ترك خواهد كرد.


دیدار این دو تیم فردا در ورزشگاه تختی اهواز در ساعت 16:15 برگزار می شود.


مسعود مرادی-حیدر شكور-غلامحسن كهوری و اسماعیل آمری قضاوت این بازی را بر عهده خواهند داشت.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1384
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تمرین استقلال قبل از سفر به اهواز ساعت 11 امروز در زمین نوبنیاد برگزار شد.

*منصور پورحیدری سرپرست استقلال كه در تمرین دیروز غایب بود امروز در محل حاضر شده بود.

* حنیف عمران زاده در جریان تمرین از ناحیه كشاله ران دچار كشیدگی شد و وضعیت او برای بازی فردا مقابل فولاد خوزستان مشخص نیست.

* فرهاد مجیدی كه مصدوم است با لباس شخصی در زمین نوبنیاد حاضر شد.

* مهدی امیرآبادی، سید مهدی سید صالحی و محمد محمدی به دویدن دور زمین اكتفا كردند. هر سه این بازیكنان مصدوم هستند. محمدی روز گذشته در تمرین حاضر نبود.

* تیم استقلال امروز ساعت 16:30 راهی اهواز می شود. آبی پوشان فردا ساعت 16:15 در ورزشگاه تختی اهواز میهمان فولاد هستند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 125
|
تعداد امتیازدهندگان : 41
|
مجموع امتیاز : 41
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: گل استقلال آفساید بود و آنها بهتر است یك نان بخورند و 20 نان هم نذر كنند و به بیرون بدهند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با فارس درباره ادعای استقلالی ها مبنی بر سالم بودن گل این تیم مقابل شهرداری تبریز اظهار داشت: كدام گل؟ همه به دلیل آفساید ایستادند تا شریفات گل بزند. خدا به استقلال نظر كرده بود كه این بازی را نباخت.

وی افزود: اگر توپ های ما گل شده بود اكنون استقلالی ها نمی گفتند داور سه امتیاز را گرفت. آنها باید یك نان بخورند و 20 نان هم نذر كنند كه نباخته اند. اگر خدا این تیم را دوست نداشت توپ های ما گل شده بود.

سرمربی تیم شهرداری تبریز در ارتباط با اینكه چرا مهاجمان این تیم مقابل استقلال بی دقت بودند، گفت: بخشی از این موضوع طبیعی بود. 7 بازیكن ما برای اولین بار بود كه در ورزشگاه آزادی بازی می كردند. به هر حال استقلال و پرسپولیس همیشه بزرگ هستند و فشار و استرسی كه روی بازیكنان حریف است مانع از كنترل و دقت در زدن ضربات آخر می شود. شاید اگر همین موقعیت ها مقابل تیمی مثل نفت نصیب مهاجمان تیم شود همه آنها را گل كنند چون استرس كمتری دارند. مقابل استقلال مستحق پیروزی بودیم و حتی موقعیت های بیشتری داشتیم اما استفاده نكردیم.

درخشان در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس كه با این شرایط به ماندن تیم در لیگ برتر چقدر امیدوار است، گفت: تمام سعی و تلاش خود را می كنیم تا تیم در لیگ برتر بماند. بازیكنان هم تلاش خود را می كنند. البته من هنوز در حال ساختن خرابی های قبلی و دست و پنجه نرم كردن با آنها هستم و متاسفانه در چند جبهه در حال مبارزه هستیم.

سرمربی تیم شهرداری تبریز افزود: به نظر من دل شیر می خواست كه كسی چنین ریسكی كند و هدایت شهرداری را بپذیرد. امیدوارم خدا با عنایت به تلاشی كه مجموعه می كند، كمك كند تا تیم نتیجه لازم را بگیرد.

وی در این باره كه باشگاه به لحاظ مالی سخت گیری می كند، گفت: بعضی سخت گیری ها در نوع خود باید باشد اما من فعلا مشكلی ندارم و اگر هم باشد كوچك است و با همیاری كادرفنی و مدیریت قابل حل است.

حرف های پوچ



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , مطالب طنز , ,
:: برچسب‌ها: یاسوج , شهرداری , خنده ,
:: بازدید از این مطلب : 689
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 23 آذر 1389 | نظرات ()