نوشته شده توسط : alireza
۱۹ آذر ۱۳۸۹

image_gallery?img_id=118431

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال به لغو بازی امروز این تیم مقابل شهرداری تبریز اعتراض کرد.
محمد سررشته‌داری طی گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد: متاسفانه با این بلاتکلیفی موجود، باشگاه استقلال به شدت متضرر شده است. حرف ما اینجاست که چه کسی پاسخگوی ضررهای مالی و برنامه‌ریزی‌های اینگونه برای استقلال و شهرداری تبریز است؟
وی در ادامه گفت: به عنوان مثال ما تا آخر وقت امشب هتل را رزرو کرده بودیم، اما متاسفانه الان هتل جایی برای تیم ما ندارد. به گفته مسئولان هتل اتاق‌ها فقط برای یک شب رزرو شده بوده تا اکنون جایی برای اردوی تیم برای بازی فردا وجود نداشته باشد. البته همین اتفاقات قطعا شامل حال شهرداری هم می‌شود. سؤال ما این است که چرا یک ساعت قبل از انجام بازی خبر لغو آن اعلام می‌شود؟ مگر بازیکنان ما در این هوا تمرینات حرفه‌ای و قهرمانی را انجام نمی‌دهند حالا چه اتفاقی می‌افتد که یک بازی هم در همین هوا انجام شود؟
سررشته‌داری افزود: اینکه بازی، فردا انجام شود تفاوتش با بازی امروز در این است که فردا هوا آلوده‌تر از امروز است، چرا که شنبه روز کاری محسوب می‌شود و جدا از این، تماشاگر کمتری هم به استادیوم می‌آید که این هم به ضرر استقلال است، البته اگر بازی فردا انجام نگیرد ضررها بیشتر هم می‌شود چون بازی در روزهای آتی فشرده‌تر خواهد شد و این مسئله به استقلال در آسیا و لیگ لطمه می‌زند.
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در پایان اظهار داشت: الان کادر فنی ما بلاتکلیف مانده که همین امروز چه نوع تمریناتی را برای تیم در نظر بگیرد! تمرین عرق‌گیری برای آماده ماندن بازیکنان تیم برای بازی فردا یا تمرین معمولی برای پیشبرد اهداف تاکتیکی!
جدا از این هواداران استقلال هم امروز سردرگم شدند. بازی وقتی لغو اعلام شد که عده‌ای تماشاگر به استادیوم آزادی رسیده بودند تا با درب‌های بسته مواجه شوند. جواب هواداران را چه کسی می‌دهد؟


:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: برچسب‌ها: روابط عمومی استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از لغو دیدار امروز تیمش برابر شهرداری تبریز گفت: با این شرایط فوتبال را تعطیل کنند تا ما هم تکلیف مان را بدانیم.

پرویز مظلومی ظهر امروز و پس از اعلام لغو دیدار این تیم برابر شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: واقعا از این برنامه ریزی خسته شده ایم. ما در طول هفته با همین شرایط تمرین کرده ایم و حالا که آماده برگزاری بازی شده ایم می گویند هوا آلوده است!

وی ادامه داد: نمی شد مسئولان محترم سازمان لیگ روز قبل اعلام کنند این بازی لغو شده است تا ما هم تکلیف مان را بدانیم. الان هتل جا ندارد و نمی توانیم بازیکنانمان را تا 24 ساعت دیگر در هتل نگه داریم. در این شرایط چه کسی باید پاسخگوی این بی برنامگی باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما در طول هفته تمریناتمان را در همین آلودگی هوا برگزار کرده ایم. چطور آن زمان برای بازیکنان ضرر ندارد و حالا که روز بازی شده برای بازیکنان خطرناک است.

مظلومی در پایان خاطرنشان کرد: واقعا این وضعیت خسته کننده است و نمی دانیم باید چکار کنیم. بهتر است فعلا فوتبال را تعطیل کنند تا شرایط برای برگزاری مسابقات فوتبال فراهم شود.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و شهرداری تبریز قرار بود ساعت 15 امروز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار شود که با تصمیم سازمان لیگ و به دنبال تاکید کمیته اضطرار آلودگی هوا این بازی لغو شد. قرار است بازی دو تیم با 24 ساعت تاخیر عصر فردا شنبه برگزار شود.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

بازیكنان تیم استقلال پس از شنیدن لغو دیدار با شهرداری تبریز در لابی هتل المپیك بلاتكلیف بودند كه با بازیكنان تیم پیشكسوتان ایران روبرو شدند.
بازیكنانی نظیر خداداد عزیزی، نیما نكیسا و ... از جمله افرادی بودند كه با آبی پوشان به خوش و بش پرداختند.
به دلیل نامشخص بودن وضعیت آبی پوشان كادرفنی این تیم تصمیم گرفته در كمپ تیم های ملی یك جلسه تمرینی برگزار كند.
استقلال باید تا ساعت 17 در هتل المپیك باقی بماند تا استانداری اعلام كند بازی این تیم مقابل شهرداری تبریز چه زمانی برگزار شود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، به دلیل دیر اعلام شدن لغو بازی امروز استقلال و شهرداری تبریز حدود هزار هوادار استقلال كه برای تماشای بازی تیمشان راهی ورزشگاه آزادی شده بودند، پشت درهای بسته با حالت معترض ایستاده اند.
این هواداران كه تازه متوجه لغو این مسابقه شده اند هنوز هم امیدوار هستند كه بازی برگزار شود. از سوی دیگر رانندگان اتوبوس های شركت واحد كه برای جابجایی تماشاگران راهی ورزشگاه آزادی شده بودند نیز از این بلاتكلیفی ناراحت هستند.
پرچم فروشانی كه همواره قبل از شروع بازی در اطراف ورزشگاه حضور پیدا می كنند نیز در حال جمع كردن بساط خود هستند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: چطور مسابقه دیروز انجام شد و امروز هوای تهران آلوده‌تر از دیروز شد؟

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره لغو دیدار امروز مقابل شهرداری تبریز اظهار داشت: اینكه چه داستانی باعث شده بازی لغو شود را باید از آقایانی پرسید كه این كار را كردند. اگر آنها به فكر سلامتی بازیكنان هستند كه نیستند، به این فكر نمی‌كنند كه ما در طول هفته تمرین می‌كنیم و آیا فقط این مسابقه است كه مشكل‌ساز است.
وی افزود:‌ نمی‌دانم چه كسی این تصمیم را گرفته است. اگر قرار بر تعطیلی بود بگویند این فوتبال دو ماه تعطیل است تا ما هم این تمرینات را تعطیل كنیم. ما امروز همه جور برنامه‌ریزی كرده بودیم، هزینه كردیم، جلسه گذاشتیم. بازیكنان می‌دانستند چه كسی بازی می‌كند وچه كسی در تركیب نیست. اكنون با این تیم چه كنم.
سرمربی استقلال تاكید كرد: مجبور شده‌ایم هتل را تخلیه كنیم و وضعیت خیلی بدی داریم. اعصابم به هم ریخته است. بازیكنان بلاتكلیف هستند. ما كاملا آماده مسابقه بودیم. تیم شهرداری تبریز هم همین وضعیت را دارد. حداقل بگویند كه فردا هم بازی برگزار نمی‌شود تا خیال‌مان راحت شود.

مظلومی گفت: امروز و فردا چه معنی دارد. چرا ما را بلاتكلیف گذاشته‌اند. در اتوبوس به سمت ورزشگاه در حال حركت بودیم و از رادیو شنیدیم كه بازی لغو شده است. هیچ كس نباید با ما تماس بگیرد و این موضوع را اطلاع دهد. شما جای من بودید چه می‌كردید. اگر قرار باشد چنین جبهه‌های مختلفی در فوتبال باشد، ما به كجا می‌رویم.ب عدا می‌گویند چرا اعتراض می‌كنید.
مظلومی تصریح كرد: بحث آلودگی هوای تهران چند روز است كه مطرح شده، چه طور دیروز كه بازی در تهران انجام شده هوا خوب بود اما امروز هوا بد شد. این مشكلات را باید ارگان‌ها بین خود حل كنند. اكنون تیم پیشكسوتان كه همگی بالای 40 سال سن دارند در حال تمرین در كمپ تیم ملی هستند. كسی هم سكته نمی‌كند اگر قرار بر تغییر است چرا زودتر اعلام نمی‌كنند.
وی در پاسخ به این سؤال كه آیا آمادگی بازی روز شنبه را دارند یا خیر، گفت: برای ما خیلی سخت است همین حالا مشكل جا داریم. من از مدیریت هتل المپیك تشكر می‌كنم كه چند اتاق در اختیار ما گذاشته تا بازیكنان را 5-6 نفره در این اتاق‌ها جای دهیم.
مظلومی با این سوال كه چرا بازیكنان را آزاد نمی‌گذارد گفت: نمی‌توانم تیم را رها كنم. تغذیه این بازیكنان كنترل شده است. ما نمی‌توانیم چوب بی‌برنامگی آنها را بخوریم. این وضعیت واقعا ناراحت كننده است.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

محمد سررشته‌داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد لغو ناگهانی دیدار این تیم با شهرداری تبریز گفت: مهم‌ترین اشكال لغو ناگهانی دیدار امروز این است كه هتل به بازیكنان ما می‌گوید امشب باید اتاق‌ها راتحویل بدهید زیرا ما تا امشب اتاق‌ها را رزرو كرده بودیم. اكنون نیز مربیان ما نمی‌دانند كه باید برای بازیكنان تمرین سبك و عرق‌گیری در محوطه هتل برگزار كنند یا تمرین معمولی چرا كه زمان بازی مشخص نیست.
وی ادامه داد: اشكال دیگر لغو ناگهانی مسابقه آن هم در حالی كه یك ساعت و نیم قبل از بازی این خبر اعلام می‌شود این است كه ما در همین هوای آلوده تهران تمرین می‌كنیم. چطور تمرین در طول هفته اشكالی ندارد اما فقط 90 دقیقه مسابقه ایراد دارد؟ اگر قرار است تمرین هم نكنیم آن را به ما اعلام كنند تا این مسئله را هم بدانیم.
مدیر روابط عمومی استقلال تاكید كرد: اگر قرار است روز شنبه بازی برگزار شود باید پرسید، مگر روز شنبه آلودگی هوای تهران از روز جمعه كه تمام اداره‌ها تعطیل است بیشتر نیست؟ ضمن اینكه اگر قرار باشد این دیدار به زمان دیگری موكول شود بازی‌های استقلال كه باید در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد بعد از جام ملت‌ها فشرده‌تر می‌شود. امیدواریم دیگر از این تصمیم‌های ناگهانی در فوتبال اتخاذ نشود.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدافع استقلال گفت: هوای تمرین و ورزشگاه آزادی تفاوتی با هم ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ مهدی امیرآبادی عنوان كرد: واقعاً شوكه شدیم وقتی شنیدیم بازی لغوشده است. ما در حال آماده شدن و رفتن به ورزشگاه بودیم.
وی افزود: واقعا نمی‌دانیم چرا این تصمیم گرفته شد. هوای تمرین با هوای بازی هیچ فرقی ندارد. استقلال تیم پرطرفداری است و باید بداند چه روزی و چه ساعتی مسابقه دارد.
این بازیكن تصریح كرد: ای كاش این مسابقه را دیروز لغو می‌كردند نه یك ساعت مانده به شروع بازی. به هر حال من فكر می‌كنم این قضیه برای سلامت بازیكنان مضر است.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: امیر ابادی ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

کاپیتان استقلال گفت: کسانی که بازی را لغو کرده‌اند کاش زودتر این موضوع می‌گفتند.


فرهاد مجیدی درباره لغو بازی امروز در مقابل شهرداری تبریز اظهار داشت: دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما یک ساعت مانده به شروع بازی متوجه شده‌ایم که این دیدار برگزار نمی‌شود.
وی افزود: تمام آنهایی که باعث لغو این مسابقه شده‌اند حتما دلایل خاص خودشان را دارند. آنها به فکر سلامتی بازیکنان بودند اما کاش زودتر اعلام می‌کردند یا دیروز می‌گفتند تا مربیان و کادرفنی دو تیم وضعیت خود را بدانند.
مجیدی خاطر نشان کرد: اکنون که در راه بودم عده‌ای از تماشاگران استقلال را دیدم که از این موضوع اطلاع نداشتند و دیر اطلاع‌ دادن از سوی مسئولان بابت لغو بازی باعث مشکل‌ساز شدن برای هواداران شده است.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: تصمیم بر تعطیلی مسابقات باید به گونه‌ای شود كه تمرین هم نكنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، وحید طالب‌لو درباره لغو دیدار با شهرداری تبریز عنوان كرد: من نمی‌دانم چه تفاوتی بین برگزاری بازی در امروز و فردا وجود دارد. بازیكنان امروز خود را به لحاظ بدنی و ذهنی آماده مسابقه كرده بودند.
وی افزود: این شرایط هوایی بیشترین ضرر را برای بازیكنان دارد. من چند روز پیش به خاطر آلودگی هوا به بیمارستان رفتم اما مجبوریم به خاطر برگزاری مسابقات تمرین كنیم و قطعاً تصمیمی كه امروز گرفته شده مربوط به مسائل كلان می‌شود اما باید زودتر اعلام می‌كردند.
دروازه‌بان استقلال تصریح كرد: اگر می‌خواهند مسابقات را تعطیل كنند باید به گونه‌ای باشد كه تمرینات هم تعطیل شود. اگر می‌خواهند بازی را به فردا موكول كنند هیچ فرقی با امروز ندارد و در هر دو حالت به بازیكن ضربه می‌زند و سلامت بازیكن تحت هر شرایط در خطر است.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مجتبی جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در حال آماده شدن برای رفتن به ورزشگاه آزادی بودیم كه شنیدیم مسابقه لغو شده است.
وی افزود: وقتی این تصمیمات را می‌گیرند متوجه می‌شویم برای بازیكنان و سلامت شان ارزش قائل نیستند و برای كسی اهمیت ندارد.
جباری ادامه داد: مهمتر از این مسئله این است كه یك ساعت مانده شروع به بازی اعلام می‌كنند كه مسابقه لغو شده است. یكسری تمرینات برا روزی مسابقه است و مربوط به شرایط بدنی می‌شود. تیم دیگر از شهرستان آمده و معلوم است وقتی چنین تصمیماتی گرفته می‌شود هیچ فكری پشت سر این قضیه نیست.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: جباری ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()