نوشته شده توسط : alireza

سرپرست باشگاه استقلال گفت: هواشناسی می‌توانست دو روز زودتر اعلام كند هوای تهران چطور است.

علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد لغو دیدار استقلال و شهرداری تبریز و ناراحتی كادرفنی آبی پوشان از این تصمیم اظهار داشت: مربیان ما حق دارند كه ناراحت شوند. آنها اكنون اسیر شده اند. از دیروز تیم در اردو بوده و امروز یك ساعت مانده به بازی اعلام می كنند كه لغو شده است.
وی افزود: تكلیف را برای فردا هم مشخص نمی كنند. هتل هم جا ندارد و اتاق های خود را اجاره داده است. همه اینها به كنار من ناراحت 6 هزار هواداری هستم كه به ورزشگاه آزادی آمده اند. مگر این جوانان چقدر درآمد دارند كه باید این ضرر را هم بدهند؟ این همه در دنیا علم پیشرفت كرده هواشناسی نمی توانست دو روز زودتر هوای تهران را پیش بینی كند؟
سرپرست باشگاه استقلال تصریح كرد: بچه ها ما در اتوبوس و از زبان رضا افتخاری شنیده اند كه بازی لغو شده و كسی به تیم زنگ نزده است. من فقط می دانم كه عزیز محمدی تا ساعت 12:30 تلاش كرده بازی برگزار شود اما مثل اینكه دوستان دیگر مخالفت كرده اند. این گونه اتفاقات خوشایند نیست.

فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال كه آیا حاضرند فردا مقابل شهرداری تبریز به میدان بروند، گفت: استقلال برای امروز آمادگی كامل داشت. ما بازی های دیگری هم داریم و تحت فشار قرار می گیریم. به هر صورت باید برنامه ریزی ها بهتر شود. هواشناسی باید زودتر این مسائل را اعلام كند. مگر هفته گذشته هوا آلوده نبود؟ ما كه سر در نمی‌آوریم دلیل لغو این مسابقه چه بوده است. مظلومی حق دارد ناراحت شود. نگه داشتن 30 بازیكن كار راحتی نیست.
سرپرست باشگاه استقلال در ادامه در مورد گروه بندی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به فارس گفت: گروه بدی نیست. یكی به من گفت در گروه آسانی هستیم من هم در جواب گفتم كه استقلال حاضر است به یكی از گروه های سخت برود. هنوز بازی ها شروع نشده نمی توان در مورد هیچ تیمی پیش بینی كرد. همه تیم ها سخت هستند. من هنوز هم به قول خود برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا پابرجا هستم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: برچسب‌ها: هوا , فتح‌الله‌زاده ,
:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

آنها هم خوب بازی كردند ولی باید این را در نظر بگیریم كه ما با توجه به وضعیت بحرانی چه استرسی داشتیم و با چه شرایطی به میدان رفتیم. با این حال در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم. ما به باخت عادت كرده بودیم ولی خوشبختانه از این وضعیت سخت خارج شدیم.

*یعنی دیگر بحران ندارید؟

برای ما مهم این بود كه این بازی را ببریم و به همین خاطر خیلی با انرژی بازی كردیم.

*در مورد دو گلی كه زدی صحبت كن؟

خوشبختانه دو پنالتی را تبدیل به گل كردم و یك گل سالم هم زدم كه داور به اشتباه آفساید اعلام كرد.

*پنالتی‌زن اول استیل آذین تو هستی؟

خیر. پنالتی‌زن اول علی كریمی است ولی وقتی صاحب ضربه پنالتی شدیم او به سمت توپ نیامد. من هم از كریمی خواستم كه پنالتی بزنم و در نهایت قبول كرد.

*چند گل شدی؟

فكر می‌كنم شش یا هفتمین گلم بود.

*استیل آذین امسال چندم می‌شود؟

شاید اگر این حرف را بزنم بعضی‌ها تعجب كنند ولی من معتقدم می‌توانیم جزو پنج یا شش تیم اول جدول باشیم. من نمی‌دانم چه اتفاقاتی در استیل آذین افتاد كه اینطور شد و نمی‌دانم چه بلایی سر این تیم آمد كه هر توپی را وارد دروازه ما می‌كردند. ولی فكر می‌كنم الان شرایط عوض شده است.

*حضور خاكپور در استیل آذین را چطور ارزیابی می‌كنی؟

به هر حال حضور ایشان از لحاظ فنی و روحی‌ ـ روانی تغییراتی را ایجاد كرد و ما حالا با تاكتیك جدیدی بازی می‌كنیم. در ضمن حس رقابت بین بازیكنان هم ایجاد شده است.

*آخر فصل از استیل آذین می‌روی؟

هنوز هیچ چیز مشخص نیست ولی می‌خواهم خیلی از مسائل را ثابت كنم، خصوصا به دوستانی كه خیلی خوب آنها را شناختم و در این مدتی كه در بحران بودیم حرف‌هایی زدند كه خوشایند نبود.

*در فصل نقل و انتقالات نیم فصل بحث‌هایی در مورد حضورت در استقلال شد ولی فتح‌الله‌زاده گفت كه به تو احتیاج ندارند. آیا مذاكره‌ای صورت گرفت؟

كارنامه من در استقلال مشخص است و نیازی ندارم در این مورد حرف بزنم. من در این 11 سال كه در لیگ برتر هستم برای هر تیمی كه بازی كردم نهایت تلاشم را به خرج دادم. خوشبختانه هر وقت هم در استقلال بودم این تیم در وضعیت خوبی قرار داشت.

*از حرف‌های فتح‌الله‌زاده ناراحتی؟

ایشان از لحاظ سنی خیلی از من بزرگتر است و احترامش واجب است. من هیچ گلایه‌ای از او ندارم و اتفاقا فتح‌الله‌زاده در حق من رفاقت كرد ولی برای بعضی‌ها متأسفم. در ضمن از این خوشحالم كه دوست و دشمنم را در استقلال شناختم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
عزیزمحمدی:
این بازی با 24 ساعت تاخیر برگزار می شود

 

wh120-3800.jpgخبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: ورزشی - فوتبال
دیدار تیم‌های استقلال تهران و شهرداری تبریز در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر كه قرار بود عصر جمعه (امروز) برگزار شود، به علت آلودگی هوا لغو شد.

عزیزالله محمدی رییس سازمان لیگ با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: طبق تصمیمی كه امروز استانداری تهران گرفت، بازی دو تیم استقلال تهران و شهرداری تبریز به دلیل آلودگی هوا برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: فعلا مقرر شده است كه این بازی با 24 ساعت تاخیر در همان محل برگزار شود



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
15501416915463790881550.jpg


:: موضوعات مرتبط: مطلب درباره لنگیا , عکس های طنز درباره لنگیا , ,
:: برچسب‌ها: لنگ , تراختور , تراکتور ,
:: بازدید از این مطلب : 1149
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

با توجه به اینکه منصور پورحیدری برای شرکت در قرعه‌کشی رقابت‌های جام باشگاه‌ها به مالزی سفر کرده است به احتمال فراوان در دیدار مقابل شهرداری تبریز بهتاش فریبا سرپرست استقلال خواهد بود.
به گفته مسوولان باشگاه استقلال منصور پورحیدری جمعه شب به تهران برمی‌گردد و به همین دلیل تصمیم گرفته شده تا بهتاش فریبا وظیفه سرپرستی استقلالی‌ها را در بازی مقابل شهرداری تبریز بر عهده داشته باشد البته آقا بهتاش تجربه این كار را دارد و می‌تواند در دو جبهه به استقلال كمك كند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

قرعه‌كشی لیگ قهرمانان آسیا كه انجام شد با مشخص شدن حریفان نمایندگان كشورمان در این رقابت‌ها، صحبت‌ها بر سر گروه‌های آسان و مرگ بر سر زبان‌ها افتاد. خیلی‌ها كه منتظر این قرعه‌كشی بودند، بعد از اعلام آن، برای آبی‌پوشان تهرانی كار راحتی را پیش‌بینی كردند و گروه استقلال را گروه راحتی به شمار آوردند. اما آنچه در این مورد حایز اهمیت است، چگونگی صعود این نماینده كشورمان خواهد بود. در رقابت‌های سال گذشته، استقلالی‌ها مثل امسال در گروه خوبی قرار داشتند و با شكست حریفان، خود را صدرنشین و شش امتیازی كردند اما در بازی مقابل الجزیره كه حریف آسانی به شمار می‌رفت خوب ظاهر نشدند و بازی را به حریف واگذار كردند. الجزیره كه بیشتر بازی‌هایش را واگذار كرده بود، در مصاف با استقلال توانست از این تیم 4 امتیاز بگیرد و همین به اصطلاح غفلت آبی‌پوشان آنها را به عنوان تیم دوم صعودكننده معرفی كرد و آبی‌پوشان را از نعمت بازی در خانه خود محروم ساخت. صعود به عنوان تیم دوم و برگزاری بازی پلی آف مقابل الشباب عربستان غفلت بزرگی بود كه آبی‌پوشان انجام دادند و شرایط را برای آنها سخت‌تر كرد. امسال نیز استقلال گروه خوبی برای صعود به عنوان تیم اول دارد و باید كادر فنی و بازیكنان همت خود را مضاعف كنند و بتوانند به عنوان تیم اول صعود كنند تا در خانه خود شرایط مناسب‌تری برای بازی داشته باشند. با توجه به این نكات و شرایط خوبی كه بازیكنان این تیم دارند و كادر فنی باتجربه، شاید امسال شاهد سومین قهرمانی تیم آبی‌پوش كشورمان در این رقابت‌ها باشیم.



:: موضوعات مرتبط: گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 688
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مهاجم تیم استقلال تهران که دوران نقاهت خود را پشت سر می گذارد با اشاره به آغاز تمرینات اختصاصی گفت: به زودی برمی گردم و دینم را به استقلال ادا می کنم.
سید مهدی سید صالحی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز خاطرنشان کرد: تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر نوروزی پزشک تیم آغاز کردم.
وی ادامه داد: اکنون در شرایط خوبی به سر می برم و تا دوهفته دیگر کار با توپ را آغاز خواهم کرد و بعد از آن پزشک تیم اجازه تمرین گروهی را خواهد داد.
وی افزود: برای حضور دوباره در ترکیب استقلال لحظه شماری می کنم زیرا می خواهم با ارائه بهترین عملکردم در این تیم دینم را به آبی پوشان ادا کنم.
سیدصالحی به ایسکانیوز گفت: تیم استقلال در نیم فصل اول با وجود داشتن چندین محروم و مصدوم توانست امتیازات خوبی را جمع آوری کند.
مهاجم تیم استقلال عنوان کرد: در نیم فصل دوم هدف استقلال کسب عنوان قهرمانی است و ما می توانیم در پایان فصل به این هدف دست یابیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

حنیف عمران زاده مدافع گلزن آبى پوشان در خصوص شرایطش در مقابل شهردارى گفت: خدا را شكر از لحاظ شرایط روحى - روانى در شرایط مطلوبى به سر مى برم و امیدوارم بتوانم روى ضربات كرنر در این بازى گل به ثمر برسانم وى در رابطه با نبود مجیدى اضافه كرد: فرهاد بازیكن بزرگى است و حضورش در زمین باعث دلگرمى تمام بازیكنان است اما متاسفانه در این بازى حضور ندارد، عمران زاده در رابطه با حضور هواداران گفت: امیدوارم هواداران به استادیوم بیایند چرا كه بازى در روز جمعه برگزار مى شود و ما نیاز به تشویق آن ها داریم. در آخر ضمن احترام به تیم شهردارى، استقلال به طور قطع این بازى را خواهد برد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

امین نوروزی، رییس كمیته پزشكی استقلال گفت كه مچ پای میداوودی، مهاجم استقلال باید عمل جراحی شود و با این شرایط او نمی‌تواند بین سه تا چهار ماه برای آبی‌های تهران بازی كند.
به گزارش ایلنا، او دراین باره به سایت باشگاه استقلال گفت:« بعد از مشاوره با دکتر محمد رازی، تصمیم گرفتیم تا مچ پای میداوودی هر چه زودتر تحت عمل جراحی قرار بگیرد. با تشخیص ایشان و برای اینکه میداودی بعدا دچار مشکل نشود پای وی تحت عمل قرار خواهد گرفت. دکتر رازی که فوق تخصص مچ هستند، تشخیص دادند که به خاطر استخوان‌های بین مفصل که ممکن است بعدا برای وی دردسرساز شود پای میداودی عمل شود. با این شرایط میداودی بین سه تا 4 ماه از میادین دور خواهد بود.»



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است تیمش برای حضور قدرتمند در رقابتهای آسیایی هنوز احتیاج به تقویت دارد و 2 بازیکن دیگر باید به این تیم اضافه شوند.

"پرویز مظلومی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، درباره شرایط استقلال گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و طی روزهای گذشته تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم. از هر نظر آماده دیدار مقابل شهرداری تبریز هستیم.

وی افزود: با توجه به دیدار رفت مقابل شهرداری و آنالیزی که از دیدارهای گذشته این تیم داشتیم معتقدم شناخت خوبی از حریف این هفته دارم و با برنامه به مصاف شهرداری تبریز خواهیم رفت.

سرمربی استقلال در مورد مصدومیت میداودی و محرومیت مجیدی، گفت: این موضوع باعث شده تا خط حمله به دغدغه اصلی من تبدیل شود و واقعا نگران این پست هستم البته برهانی آماده در اختیار ماست و با 2 گلی که در دیدار مقابل پاس همدان به ثمر رساند از روحیه بسیار خوبی هم برخوردار است و می‌تواند به ما کمک کند.

پرویز مظلومی افزود: طی روزهای گذشته پیگیر شرایط میداودی بودیم و خوشحالم که نوروزی پزشک تیم از وضعیت میلاد ابراز رضایت می‌کند.

وی در مورد جذب هوار محمد تصریح کرد: معتقدم هنوز هوارمحمد می‌تواند مشکل ما در سمت چپ خط هافبک را برطرف کند. این بازیکن عراقی قابلیتهای فنی بسیار بالایی دارد و امیدوارم هر چه زودتر آماده شود تا بتوانیم از وجود او در ترکیب ثابت تیم استفاده کنیم.

سرمربی استقلال همچنین پیرو ماندن طالب‌لو در این تیم گفت: خوشحالم که طالب‌لو چنین تصمیمی گرفت. من بارها با او صحبت کردم و شایعاتی که به سر زبانها افتاده بود و گفته می‌شد که به او احتیاجی ندارم را تکذیب کردم.

مظلومی با اشاره به قرعه‌کشی رقابتهای جام باشگاهها و برنامه او برای حضور قدرتمند در این رقابتها افزود: قرعه خوبی است البته به هیچ عنوان نباید خود را از پیش صعود کرده بدانیم، ضمن اینکه معتقدم برای موفقیت در آسیا هنوز احتیاج به تقویت داریم و با جذب 2 بازیکن دیگر در پستهای مختلف در این رقابتها حضور پیدا می کنیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()